ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Αφιέρωμα

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  8/8/2006
Αφιέρωμα
Με 15 κάμπριο στην Εύβοια
Οpel Tigra TwinTop 1,8
Διαβάστηκε από 12411 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:8/8/2006
Ο τίγρης και η Opel
Σε μια κατηγορία, η οποία ξεκίνησε από ένα λέοντα (λέγε με "Peugeot 206 CC"), η Opel συμμετέχει με ένα… Tigra. To Tigra TwinTop.
Τδεύτερο TwinTop της Opel -αλλά πρώτο από πλευράς χρόνου παρουσίασης- είναι το Tigra.
The eye of the… Τigra
Σχεδιαστικά υιοθετήθηκε ένα επιθετικό μοτίβο, όπως ταιριάζει σε όλη τη σχεδιαστική κατεύθυνση της Opel, τα τελευταία χρόνια. Το αποτέλεσμα ενθουσιάζει, καθώς είναι πολύ ξεχωριστό, ενώ διατηρεί το family-look της γερμανικής εταιρείας. Βασικοί πρωταγωνιστές είναι τα φωτιστικά σώματα, τα οποία -ακόμη και στο πίσω άκρο- όχι απλώς δεν είναι ουδέτερα, αλλά συμβάλλουν καταλυτικά στη δημιουργία ενός επιβλητικού και συμπαγούς συνόλου, παρά τις μικρές εξωτερικές διαστάσεις.
2+2 θέσεις και άλλα τέτοια
Τουλάχιστον η Opel αποφάσισε να είναι ειλικρινής. Αφού είναι γνωστό, ότι σε μικρό CC δεν μπορείς να δημιουργήσεις δύο κανονικές πίσω θέσεις, δε χρειάζεται να βάλεις ημιδιαμοσμητικά καθίσματα. Αυτή είναι και μια διαφορά του Tigra απέναντι στον ανταγωνισμό του. Αντίθετα, η γερμανική εταιρεία τοποθέτησε μεγάλες και πρακτικές θήκες πίσω από τις θέσεις, ένα κομψό κυματοειδές μεταλλικό τμήμα εν είδει προστατευτικού ρολ-μπαρ και έκλεισε το θέμα. Το ταμπλό προέρχεται φυσικά από το Corsa και, όσο κι αν αυτό έρχεται σε αντίθεση με την πολύ πιο φρέσκια εμφάνιση του οχήματος εξωτερικά, είναι αποδεκτό.
Το καλύτερό τoυ…είναι η εμφάνιση του πίσω μέρους
Το χειρότερό τoυ…το σχετικά κουραστικό άνοιγμα του πορτ-μπαγκάζ (ανοίγει ηλεκτρικά και λίγο αργά) και η αισθητική του ταμπλό.
Στο δρόμο…
Στο δρόμο το Tigra TwinTop ταξιδεύει με άνεση και με σταθερότητα, ακόμη και στις υψηλές ταχύτητες, που καθιστά εφικτές ο ισχυρός κινητήρας των 1,8 λίτρων. Η ακαμψία είναι ικανοποιητική, αλλά η σχετικά περίεργη αίσθηση του τιμονιού (ειδικά σε ό,τι αφορά στις επιστροφές στη θέση της ευθείας) περιορίζει κάπως τις σπορτίφ "ανησυχίες" του οδηγού. Πάντως, η συμπεριφορά είναι καλή, παρά το μεγάλο βάρος (για τα δεδομένα της κλάσης) και την κατανομή, που προβλέπει ποσοστό άνω του 60% να αναλογεί στον εμπρός άξονα. Ένα πολύ καλό και αποτελεσματικό σύστημα φρένων βρίσκεται επίσης στη διάθεση του οδηγού.
Το εσωτερικό προέρχεται από το τωρινό Corsa και είναι αποδεκτό από πλευράς αισθητικής, αν και ταιριάζει σε τέτοιου είδους οχήματα.
Πρώτα ελευθερώνεται η οροφή με τα δύο άγκιστρα στα άκρα του πλαισίου του παρμπρίζ. Κατόπιν, με το πάτημα ενός διακόπτη στην πόρτα και κοντά στα παράθυρα, η οροφή καθοδηγείται προς το πίσω μέρος, μέσω της ευρέως γνωστής ηλεκτροϋδραυλικής διαδικασίας.

 
 ΓΥΡΟΣ ΚΑΜΠΡΙΟ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Chevrolet Corvette C6
Opel Astra TwinTop 2,0T
Peugeot 307 CC 1,6
Renault Megane CC 1,6
VW Eos 2,0 FSI
Citroen C3 Pluriel 1,6
Daihatsu Copen 1,3
Mitsubishi Colt CZC 1,5T
Nissan Micra C+C 1,6
Οpel Tigra TwinTop 1,8
Peugeot 206 CC 1,6
BMW Z4 2,0
Μazda MX-5 2,0
Mercedes SLK 200K
Volvo C70 2,4 (170PS)