ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Αφιέρωμα

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  8/8/2006
Αφιέρωμα
Με 15 κάμπριο στην Εύβοια
Mercedes SLK 200K
Διαβάστηκε από 12411 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:8/8/2006
Εν αρχή ην η SLK…
Εάν υπήρχε η Βίβλος των κουπέ-κάμπριο, τότε η Mercedes SLK θα έμπαινε στο κεφάλαιο της Γένεσης (και στις πρώτες-πρώτες σελίδες).
Μπορεί οχήματα με σκληρή αναδιπλούμενη οροφή να υπήρχαν από τις πρώτες κιόλας δεκαετίες του προηγούμενου αιώνα. Το αυτοκίνητο, όμως, που έφερε ξανά αυτόν τον "ξεχασμένο" καρπό στον κήπο των αυτοκινήτων είναι η SLK.
Κλασικό… από κούνια
Από την πρώτη του κιόλας γενιά, το γερμανικό ρόουντστερ μπήκε στη σφαίρα των classic. Η δεύτερη πήγε τη σχεδίαση πολλά βήματα παραπέρα. Γενικά, η SLK σε φτιάχνει με την εμφάνισή της. Είναι ίσως το επηρεασμένο από την SLR (και συνεπώς από την F1) ρύγχος του αμαξώματος, το μοναδικά σφηνοειδές σχήμα και το ανασηκωμένο και καμπύλο πίσω άκρο, τα στοιχεία τα οποία δεσμεύουν για ώρα το βλέμμα του εξωτερικού παρατηρητή. Ωστόσο, η SLK σε κάνει να την ποθείς, μάλλον επειδή βγάζει προς τα έξω έναν αυτοκινητιστικό σνομπισμό. Λες και αδιαφορεί επιδεικτικά για τα αυτοκίνητα που είναι πλάι της. Κι αυτό σε τρελαίνει.
¶στρο φωτεινό…
Φυσικά, η εταιρεία με σήμα το γνωστότερο ίσως τριάκτινο αστέρι εφαρμόζει και εδώ την αστεράτη συνταγή της. Αυτή περιλαμβάνει πολλές δόσεις πολυτέλειας, εξωστρέφεια στη σχεδίαση και του εσωτερικού και -πάνω απ' όλα- μια φοβερή αίσθηση ποιότητας. Ως σχηματικό highlight της καμπίνας, επιτρέψτε μας να ξεχωρίσουμε τα μονοκόμματα καθίσματα σε σχήμα "χούφτας", που αγκαλιάζουν το σώμα.
Το καλύτερό τoυ…είναι ότι, από τη βασική έκδοση απολαμβάνει κανείς ένα γρήγορο και κυριολεκτικά ολοκληρωμένο όχημα.
Το χειρότερό τoυ…είναι κάποιες απότομες αντιδράσεις στο όριο και η αίσθηση του τιμονιού.
Στο δρόμο…
Ο οδηγός θα εκτιμήσει την ακαμψία του πλαισίου και την πολύ καλή θέση οδήγησης της SLK. Η δύναμη του κινητήρα (163 ίππων) και οι πολύ καλές επιταχύνσεις από 1,8 λίτρα, με μηχανικό υπερσυμπιεστή, είναι το επόμενο στοιχείο που ξεχωρίζει ο χειριστής. Στην εθνική οδό το αυτοκίνητο ταξιδεύει με εξαιρετική άνεση και υψηλές ταχύτητες, χωρίς να είναι απαραίτητες πολλές επαφές με το συμπαθητικό επιλογέα του χειροκίνητου κιβωτίου. Σε δρόμο με στροφές η SLK μπορεί να κινηθεί αρκετά γρήγορα και χωρίς να εμφανίζει μεγάλες κλίσεις. Το τιμόνι έχει γενικά καλή αίσθηση, αλλά είναι μάλλον αυτό το στοιχείο στο οποίο η Mercedes φρέναρε κάπως τις σπορ αναζητήσεις της, κλίνοντας προς την άνεση και τη γενική φιλικότητα των χειριστηρίων. Σε άλλο επίπεδο βρίσκονται τα φρένα, που εντυπωσιάζουν με την απόδοσή τους.
Αρκετά γρήγορη και εξίσου εντυπωσιακή είναι η διαδικασία αναδίπλωσης της οροφής της SLK. Για την ακρίβεια, το ενδιαφέρον εστιάζεται στο πίσω παρμπρίζ, το οποίο κινείται ανεξάρτητα από τις πίσω κολόνες του "καθ' οδόν" για το χώρο αποθήκευσής του.

 
 ΓΥΡΟΣ ΚΑΜΠΡΙΟ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Chevrolet Corvette C6
Opel Astra TwinTop 2,0T
Peugeot 307 CC 1,6
Renault Megane CC 1,6
VW Eos 2,0 FSI
Citroen C3 Pluriel 1,6
Daihatsu Copen 1,3
Mitsubishi Colt CZC 1,5T
Nissan Micra C+C 1,6
Οpel Tigra TwinTop 1,8
Peugeot 206 CC 1,6
BMW Z4 2,0
Μazda MX-5 2,0
Mercedes SLK 200K
Volvo C70 2,4 (170PS)