ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Αφιέρωμα

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  8/8/2006
Αφιέρωμα
Με 15 κάμπριο στην Εύβοια
Nissan Micra C+C 1,6
Διαβάστηκε από 12411 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:8/8/2006
Shift_the top
Ένας από τους νεότερους εκπροσώπους της κατηγορίας των μικρών κουπέ-κάμπριο είναι και το Nissan Micra. Μάλιστα δεν είναι ένα απλό CC, είναι C+C!
Οι Ιάπωνες κατασκευαστές είναι μάλλον αυτοί, οι οποίοι ανταποκρίνονται ταχύτερα στη ζήτηση της αγοράς για περισσότερα CC. Χαρακτηριστικό δείγμα το Nissan Micra C+C.
Microγραφία
Ολόκληρο το εμπρός μέρος του Micra C+C είναι όμοιο με αυτό των αμιγώς κλειστών εκδόσεων. Η πάγια πρόκληση της διαμόρφωσης του πίσω μέρους σε ένα CC αντιμετωπίστηκε από τη Nissan με έναν πλήρη ανασχεδιασμό, ο οποίος διακρίνεται από αισθητές ρετρό αναφορές. Τα κάθετα φωτιστικά σώματα μετατρέπονται σε βασικό πρωταγωνιστή, σε ένα σύνολο το οποίο είναι σημαντικά πιο σοβαρό, σε σχέση με το ασύγκριτα πιο χαριτωμένο εμπρόσθιο.
Micra και μέσα
Αυτούσιο έχει μεταφερθεί το εσωτερικό του Micra στην έκδοση C+C, κάτι που σημαίνει ότι η αισθητική είναι ενδιαφέρουσα και νεανική, όσο χρειάζεται ένα μικρό με αυτά τα χαρακτηριστικά. Θα ξεχωρίσουμε το σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί ως μια σημαντική "gadgetιά". Από πλευράς χώρων, οπτικά το πίσω κάθισμα δείχνει ικανό για κάτι καλύτερο από ό,τι έχουμε συνηθίσει από τον ανταγωνισμό, αλλά στην πράξη και το όχημα της Nissan δεν μπορεί να αποφύγει τα μαθήματα… γιόγκα ως πρόταση-προϋπόθεση για φιλοξενία ενηλίκων.
Το καλύτερό τoυ… είναι μακράν οι επιδόσεις του
Το χειρότερό τoυ…η άσκοπη αναζήτηση τρόπου να κάτσει ενήλικος στο πίσω κάθισμα
Στο δρόμο…
Σε μια πολύ ευχάριστη εμπειρία αναδεικνύεται η οδήγηση του Micra C+C, κυρίως λόγω των επιδόσεων που παρέχει ο νευρώδης κινητήρας των 110 ονομαστικών ίππων και οι οποίες καθιστούν το εν λόγω Micra πολύ σβέλτο και ευέλικτο σε αστικό περιβάλλον, αλλά και έναν ικανό ταξιδευτή με διευρυμένους ορίζοντες. Η οδική συμπεριφορά είναι καλή, κυρίως με κάποιες υποστροφικές τάσεις, φυσιολογικής "έντασης" και συχνότητας. Το τιμόνι είναι σχετικά αργό και ελαφρύ και δεν ευνοεί σπορτίφ χαρακτηρισμούς, ωστόσο ικανοποιεί με την κατευθυντικότητα. Ένα από τα πολλά θετικά στοιχεία του Micra C+C είναι σίγουρα τα φρένα του.
Ο εσωτερικός κόσμος του C+C προέρχεται από το… απλό Micra και είναι όσο ζωντανός επιτάσσει η νεανική σχεδίαση του αμαξώματος.
Η κλασική λύση της αγκίστρωσης της οροφής στο παρμπρίζ συναντάται και εδώ και πρακτικά η απελευθέρωσή της από το σημείο αυτό είναι το μόνο που πρέπει να κάνει ο οδηγός, μαζί με το πάτημα του σχετικού διακόπτη. Μετά οι ουρανοί είναι δικοί σας…

 
 ΓΥΡΟΣ ΚΑΜΠΡΙΟ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Chevrolet Corvette C6
Opel Astra TwinTop 2,0T
Peugeot 307 CC 1,6
Renault Megane CC 1,6
VW Eos 2,0 FSI
Citroen C3 Pluriel 1,6
Daihatsu Copen 1,3
Mitsubishi Colt CZC 1,5T
Nissan Micra C+C 1,6
Οpel Tigra TwinTop 1,8
Peugeot 206 CC 1,6
BMW Z4 2,0
Μazda MX-5 2,0
Mercedes SLK 200K
Volvo C70 2,4 (170PS)