ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Αφιέρωμα

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  8/8/2006
Αφιέρωμα
Με 15 κάμπριο στην Εύβοια
Peugeot 206 CC 1,6
Διαβάστηκε από 12411 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:8/8/2006
Στη ζούγκλα των CC…
… υπάρχει εύλογα και ένας λέων για να βασιλεύει. Για την ακρίβεια, πρώτα εμφανίστηκε το Peugeot 206 CC και μετά η κλάση των μικρών CC πήρε τη μορφή ζούγκλας.
Αντικρίζοντας το Peugeot 206 CC, τώρα, που η κατηγορία των μικρών οχημάτων έχει να επιδείξει πολλές προτάσεις με σκληρή αναδιπλούμενη οροφή, δεν μπορείς παρά "να βγάλεις το καπέλο" στη γαλλική εταιρεία για τη διορατικότητά της.
Με τον αέρα του κλασικού
Η αύρα ενός classic συνοδεύει το Peugeot 206 CC. H φιγούρα του με το επιθετικό εμπρός άκρο και το καμπυλόγραμμο -αν και πιο συγκρατημένο- οπίσθιο είναι τόσο γνώριμη και επιτυχημένη, ώστε πλέον να θεωρείται διαχρονική. ¶λλωστε, η Peugeot ήταν αυτή που πρώτη είδε και αντιμετώπισε τις όποιες σχεδιαστικές προκλήσεις επιφυλάσσει η σχεδίαση ενός τέτοιου οχήματος. Ο προτεταμένος τρίτος όγκος, το παρμπρίζ που έρχεται κοντά στα κεφάλια των επιβατών, ο απαραίτητος ανασχεδιασμός του πίσω άκρου κ.λ.π. είναι "ζητήματα", τα οποία το 206 CC όχι μόνο έλυσε, αλλά τα κατέστησε και βασικά του γνωρίσματα.
Με χώρο για 2
Υπάρχουν καθίσματα πίσω από τα δύο βασικά καθίσματα, ωστόσο, όπως συμβαίνει συχνά σε τέτοιες περιπτώσεις, ο ελεύθερος χώρος δεν είναι επαρκής για άνετη μεταφορά ενήλικων ανθρώπων. Κατά τα λοιπά, το εσωτερικό μπορεί να μην είναι ό,τι πιο φρέσκο σχεδιαστικά, όμως παραμένει επίκαιρο με την κονσόλα σε σχήμα "σταγόνας" και τον όμορφο πίνακα οργάνων.
Το καλύτερό τoυ…Η εμφάνιση -ακόμη και ως κλειστό- και ο αέρας του classic.
Το χειρότερό τoυ…είναι ο επιλογέας του κιβωτίου (μακράν)
Στο δρόμο…
H ρύθμιση της ανάρτησης είναι αρκετά μαλακή και προφανώς προσανατολισμένη στην παροχή άνεσης. Σε αυτό το ζητούμενο, το 206 CC ανταποκρίνεται πλήρως, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι υπάρχει έλλειμμα από πλευράς οδικής συμπεριφοράς. Κάθε άλλο μάλιστα. Παρά τις όποιες κλίσεις, το 206 CC θέτει στη διάθεση του οδηγού ένα πολύ καλό σε αίσθηση σύστημα διεύθυνσης και έναν πολύ ζωντανό κινητήρα 1,6 λίτρων και 110 (μόνο ονομαστικών) ίππων, στοιχεία τα οποία επιτρέπουν πολύ καλό έλεγχο και ευχάριστα ταξίδια αντίστοιχα.
Αυτός είναι ένας τομέας, όπου το 206 CC δείχνει κάπως τα χρόνια του. Παραμένει πάντως ευχάριστο οπτικά.
Η οροφή απαγκιστρώνεται από το παρμπρίζ και με το πάτημα ενός διακόπτη καθοδηγείται προς το χώρο αποσκευών. Βασικό χαρακτηριστικό του οχήματος είναι, ότι τα κεφάλια των επιβατών βρίσκονται πολύ κοντά στο πλαίσιο του παρμπρίζ.

 
 ΓΥΡΟΣ ΚΑΜΠΡΙΟ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Chevrolet Corvette C6
Opel Astra TwinTop 2,0T
Peugeot 307 CC 1,6
Renault Megane CC 1,6
VW Eos 2,0 FSI
Citroen C3 Pluriel 1,6
Daihatsu Copen 1,3
Mitsubishi Colt CZC 1,5T
Nissan Micra C+C 1,6
Οpel Tigra TwinTop 1,8
Peugeot 206 CC 1,6
BMW Z4 2,0
Μazda MX-5 2,0
Mercedes SLK 200K
Volvo C70 2,4 (170PS)