Διαβάστηκε από 63524αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:9/4/2010
Πραγματικά σικ...
Το DS3 αποτελεί το πρώτο δείγμα γραφής στο πλαίσιο της αναβίωσης της DS από τη Citroen. Το μικρό μοντέλο συνδυάζει premium αλλά και διακριτικά σπορτίφ ύφος, σε ένα σχεδιαστικό πακέτο με ξεχωριστό και ιδιαίτερο στιλ. Στην πράξη, με το αυτοκίνητο αυτό η Citroen σκοπεύει να ανταγωνιστεί τα ήδη υπάρχοντα premium μικρά, όπως το Mini Cooper και την Alfa Romeo MiTo, αλλά και το αναμενόμενο το καλοκαίρι στην Ελλάδα
Audi A1. Μάλιστα, στη λογική του ιδιαίτερου στιλ και προκειμένου να ξεχωρίσει, το DS3 θα μπορεί να αποκτηθεί σε τουλάχιστον 4 πολύ ενδιαφέρουσες επιλογές χρωμάτων και σχεδίων σε οροφή και αμάξωμα. Από πλευράς διαστάσεων, το γαλλικό μικρό έχει συνολικό μήκος 3.948 χιλιοστών, πλάτος 1.715 χιλιοστών και μήκος μεταξονίου 2.464 χιλιοστών.
Κινητήρες 1,4 και 1,6 λίτρων
Τρεις κινητήρες βενζίνης είναι οι βασικοί στην γκάμα του DS3. Πρόκειται για μοτέρ που είναι προϊόντα συνεργασίας του ομίλου PSA Peugeot-Citroen και της BMW. Αρχικός είναι ένας 1.400άρης με ισχύ 95 ίππων και μέση κατανάλωση βενζίνης 5,8 λτ./100 χλμ. Αμέσως επόμενο είναι ένα ατμοσφαιρικό σύνολο 1,6 λίτρων και απόδοσης 120 ίππων. Με αυτό το μοτέρ το γαλλικό μικρό επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 8,9 δευτερόλεπτα, με μέση κατανάλωση 5,9 λτ./100 χλμ. Στην κορυφή βρίσκεται ένας 1.600άρης υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 156 ίππων, με ροπή 240 Nm από τις 1.400 σ.α.λ.
Εσωτερικό
Ιδιαίτερα μοντέρνο είναι το εσωτερικό του νέου Citroen DS3. Μάλιστα είναι διανθισμένο με πολυτελείς αναφορές αλλά και διακριτικά σπορ στοιχεία. Ιδιαίτερα προσεγμένη φαίνεται και η ποιότητα κατασκευής. Εν τω μεταξύ, οι εσωτερικοί χώροι κρίνονται από τη σύντομη επαφή που είχαμε με το αυτοκίνητο, ικανοποιητικοί για 4 ενήλικες επιβάτες, με τον όγκο του πορτ μπαγκάζ να κυμαίνεται από 285 έως 980 λίτρα, ανάλογα τη διάταξη των πίσω αναδιπλούμενων καθισμάτων.
Γιατί να το αγοράσω;
... γιατί είναι διακριτικά premium και πολύ στιλάτο.