Διαβάστηκε από 63524αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:9/4/2010
Σχεδιαστικά αλλά και σε επίπεδο τεχνολογίας ανανεώθηκε η Fabia, φιλοδοξώντας να ενισχύσει τη θέση της Skoda στη μικρή κατηγορία. Οι αισθητικές αλλαγές περιλαμβάνουν στοιχεία όπως διαφοροποιημένα φωτιστικά σώματα και μάσκα με περισσότερο οβάλ σχήμα, νέο προφυλακτήρα, ελαφρά τροποποιημένο καπό, αλλά και νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου. Η ουσιαστικότερη όμως αλλαγή αφορά στους κινητήρες της Fabia. Πλέον η γκάμα του μοντέλου θα διανθίζεται με το γνώριμο από τον όμιλο VW κινητήρα TSI 1,2 λίτρων, σε εκδόσεις ισχύος 86 και 105 ίππων. Αρχικός, πάντως, παραμένει ο ατμοσφαιρικός 1.200άρης με τους 60 ίππους, ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζει και ο γνώριμος 1.400άρης των 86 ίππων. Στην κορυφή της γκάμα της ανανεωμένης Fabia συναντάμε και πάλι τις εκδόσεις RS, αυτή τη φορά όμως με κινητήρα 1,4 TSI 180 ίππων με κιβώτιο DSG. Όλα τα μοτέρ στην γκάμα της ανανεωμένης Fabia πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro5. Εν τω μεταξύ, η ανανέωση αυτή περιλαμβάνει και τις εκδόσεις Fabia Combi και Scout.
Γιατί να το αγοράσω;
… γιατί αποτελεί μία από τις πιο αξιόλογες επιλογές στα μικρά αυτοκίνητα και πλέον η γκάμα του διαθέτει και αρκετά ισχυρούς κινητήρες.
Περισσότερο ελκυστική έχει γίνει η ανανεωμένη Skoda Fabia, αποκτώντας παράλληλα και κορυφαία έκδοση RS με 180 ίππους.