Διαβάστηκε από 63524αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:9/4/2010
Ύστερα από 45 χρόνια, το όνομα "Giulietta" επιστρέφει στην γκάμα των μοντέλων της Alfa Romeo, για να συνοδέψει το νέο μικρομεσαίο της ιταλικής φίρμας. Το αυτοκίνητο αντικαθιστά την 147, όντας μεγαλύτερο σε διαστάσεις, με πιο προκλητική εμφάνιση, αλλά και περισσότερη τεχνολογία. Παράλληλα βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα με ανάρτηση, που περιλαμβάνει γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω, ενώ και στην Giulietta συναντούμε το ηλεκτρονικό διαφορικό Q2 και το σύστημα D.N.A., που είδαμε στη MiTo. Κοινός σκοπός όλων αυτών είναι η νέα Giulietta να προσφέρει σπορ οδική συμπεριφορά. Από εκεί και πέρα, στο εσωτερικό η εικόνα είναι εντυπωσιακή και με ιδιαίτερες λεπτομέρειες, όπως το μεταλλικό οριζόντιο κομμάτι στο ταμπλό, που το διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό. Η ποιότητα είναι πολύ καλή, με μαλακό πλαστικό στο άνω τμήμα του ταμπλό, ενώ οι χώροι απλώς ικανοποιούν για 4 επιβάτες (χώρος αποσκευών 350 λτ.). Στα μοτέρ, η νέα Giulietta θα λάβει τον 1,4 TB των 120 ίππων, τον 1,4 TB MultiAir των 170 ίππων και τον 1,75 λτ. TBi με 235 ίππους για την κορυφαία Quadrifoglio Verde.
Γιατί να το αγοράσω;
… γιατί είναι ένα από τα πιο ξεχωριστά αισθητικά μικρομεσαία, με σπορ χαρακτηριστικά.
Τιμώντας το παρελθόν της ιστορικής Alfa Romeo, η νέα Giulietta θα ξεχωρίσει για τη ρετρο-μοντέρνα της αισθητική και την -όπως αναμένεται- σπορ οδική συμπεριφορά.
Η σχεδίαση στο εσωτερικό της νέας Giulietta είναι ιδιαίτερη και πολύ ενδιαφέρουσα, τη στιγμή που η ποιότητα βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα.