Διαβάστηκε από 63524αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:9/4/2010
H ώρα για αισθητική ανανέωση έφτασε για το Mazda6. Το οικογενειακό μοντέλο της Mazda σε όλες του τις εκδόσεις (4θυρες, 5θυρες και στέισον βάγκον) απέκτησε ακόμα πιο δυναμική εμφάνιση, με νέα μάσκα, διαφοροποιημένα φωτιστικά σώματα και προφυλακτήρα με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα. Λιγότερο έντονες αλλά πάντα ουσιαστικές είναι και οι αλλαγές που συναντάμε και στο πίσω άκρο του Mazda6. Από τεχνολογικής άποψης, νέος στην γκάμα του ιαπωνικού μοντέλου είναι ένας 2λιτρος άμεσου ψεκασμού βενζινοκινητήρας, ισχύος 155 ίππων και ροπής 193 Nm, με μέση κατανάλωση 6,9 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 159 γρ./χλμ. Αρχικός παραμένει ο γνώριμος 1.800άρης των 120 ίππων με μέση κατανάλωση 6,4 λτ./100 χλμ. (-8% σε σχέση με πριν). Στην κορυφή βρίσκεται ο επίσης ατμοσφαιρικός 2,4 λίτρων των 170 ίππων με εκπομπές CO2 186 γρ./χλμ. (-4% σε σχέση με πριν). Βελτιώσεις έχουν γίνει και στην ανάρτηση του Mazda6, σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρεία.
Γιατί να το αγοράσω;
… γιατί διαθέτει πολύ καλή οδική συμπεριφορά, αξιόλογους χώρους και αρκετά καλή ποιότητα κατασκευής.
Μικρές αλλά αισθητές είναι οι σχεδιαστικές διαφορές που φέρει το ανανεωμένο Mazda6, ειδικά στο εμπρός του άκρο.