Διαβάστηκε από 63524αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:9/4/2010
Οι νέες εκδόσεις με κινητήρα 1,2 TSI θα εμπλουτίσουν εκ νέου την γκάμα του VW Golf και στη χώρα μας.
Αποτελώντας ένα από τα best seller μικρομεσαία μοντέλα εδώ και πολλά χρόνια, το Golf "εκμεταλλεύεται" τα πλεονεκτήματα των κινητήρων TSI, αποκτώντας όλο και πιο ολοκληρωμένη γκάμα. Σειρά να περάσει στην γκάμα του Golf έχει ο νέος 1.200 ΤSI κινητήρας του ομίλου VW, με ονομαστική ισχύ 105 ίππων, ο οποίος, εκτός απροόπτου, θα συνοδεύει και τις πιο προσιτές εκδόσεις του μικρομεσαίου VW. Αντίστοιχες εκδόσεις διατίθενται ήδη στη Γερμανία τόσο με 6τάχυτο χειροκίνητο, όσο και με 7άρι αυτόματο-σειριακό DSG. Ενδεικτικά αναφέρουμε, πως με χειροκίνητο κιβώτιο η μέση κατανάλωση καυσίμου που ανακοινώνει στην "πατρίδα" της η VW είναι 5,7 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 134 γρ./χλμ. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα πραγματοποιείται σε 10,6 δευτερόλεπτα. Κάτω από το καπό του VW Polo αλλά και του Yeti της συνεργάτιδας Skoda ο εν λόγω κινητήρας έχει αποδειχθεί αρκετά ικανός και εκτός απροόπτου ταιριάζει πολύ και στο προφίλ. Γιατί να το αγοράσω; … γιατί θα είναι ένα ολοκληρωμένο μοντέλο με μικρού κυβισμού αποδοτικό και οικονομικό κινητήρα.