Διαβάστηκε από 63524αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:9/4/2010
Ο πήχης φαίνεται πως ανεβαίνει ακόμα υψηλότερα από πλευράς Hyundai, αφού ο αντικαταστάτης του Tucson στοχεύει στο να υποσκελίσει για τα καλά τον ανταγωνισμό στην κατηγορία των κόμπακτ SUV. Κύρια χαρακτηριστικά της εμφάνισης του νέου μοντέλου είναι οι δυναμικές γραμμές και τα αιχμηρά στοιχεία, που δένουν αρμονικά με τις διακριτικές καμπύλες περιμετρικά του αμαξώματος. Με συνολικό μήκος 4.410 χιλιοστά (+ 85 χλστ. από το Tucson), το ix35 διαθέτει σύστημα αυτόματης τετρακίνησης, η οποία υπό κανονικές συνθήκες στέλνει μέχρι και το 100% της ροπής στους τροχούς του εμπρός άξονα, ενώ όταν απαιτείται, μοιράζει το ποσοστό αυτό και στους πίσω. Επιπλέον δίδεται η δυνατότητα για "κλείδωμα" της τετρακίνησης σε ποσοστό 50:50 μεταξύ των δύο αξόνων. Από τη σύντομη οδηγική επαφή που είχαμε με το ix35 στο πλαίσιο της πανευρωπαϊκής του παρουσίασης, προέκυψε, ότι το SUV της Hyundai είναι αρκετά σταθερό και σίγουρο στην άσφαλτο με υψηλά επίπεδα άνεσης. Εκτός δρόμου τα καταφέρνει αρκετά καλά, ώστε να καλύψει τις ανησυχίες του μέσου οδηγού.
Κινητήρες βενζίνης 1,6 λτ. τούρμπο και 2,0 λίτρων
Με δύο μηχανικά σύνολα βενζίνης θα σταδιοδρομήσει εμπορικά το Hyundai ix35.
Στην κορυφή υπάρχει η ανανεωμένη εκδοχή του γνώριμου 2λιτρου ατμοσφαιρικού με 163 ίππους και μέση κατανάλωση 7,5 λίτρα.
Λίγο μετά το φθινόπωρο θα προστεθεί στην γκάμα του ix35 ένας νέος 1.600άρης τούρμπο κινητήρας, με ισχύ 140 ίππων.
Γιατί να το αγοράσω;
…. γιατί θα προσφέρεται τόσο σε δικίνητες όσο και σε τετρακίνητες εκδόσεις, με καλή ποιότητα και ικανά μοτέρ.
"Αιχμηρά" στοιχεία αλλά και καμπύλες συνθέτουν το αμάξωμα του νέου Hyundai ix35.
Πολύ ελκυστικό σχεδιαστικά και το εσωτερικό του Hyundai ix35, το οποίο διακρίνεται επιπλέον και για τα αρκετά ποιοτικά υλικά.