ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

HYUNDAI BAYON

HYUNDAI BAYON
HYUNDAI BAYON
HYUNDAI BAYON
HYUNDAI BAYON
HYUNDAI BAYON
  • HYUNDAI BAYON
  • HYUNDAI BAYON
  • HYUNDAI BAYON
  • HYUNDAI BAYON
  • HYUNDAI BAYON

Όλα όσα πρέπει να ξέρεις για το HYUNDAI BAYON

Νέο HYUNDAI BAYON! Βρες τιμή, εξοπλισμό, ειδήσεις και άρθρα, Mega Test «Μόνο στο AutoΤρίτη», τεχνικά χαρακτηριστικά και πολλά άλλα. Μην ψάχνεις αλλού, αφού θα βρεις τα πάντα για την αγορά αυτοκινήτου και το HYUNDAI BAYON στο autotriti.gr.

5 Δοκιμες για HYUNDAI BAYON

Δοκιμή: Hyundai Bayon 48V με 100 PS | To φθηνότερο αυτόματο «υβριδικό» SUVάκι

Δοκιμή: Hyundai Bayon 48V με 100 PS | To φθηνότερο αυτόματο «υβριδικό» SUVάκι

- Αυτόματο SUVάκι με 22,7 χιλιάρικα και ήπια υβριδικό κινητήρα
- Όταν αφήνεις το γκάζι κυλάει σαν… «σβηστό» με μηδέν κατανάλωση
- Έχει την πιο φαρδιά καμπίνα της κατηγορίας, σαν οικογενειακό SUV
- Φρεσκαρισμένη σχεδίαση αλά Kona και στάνταρ οθόνη 10,25 ιντσών

51 Συγκριτικα θεματα & Best buy για HYUNDAI BAYON

5 μικρά SUV κάτω από 20.000 ευρώ - Τι πλεονεκτήματα έχουν;

5 μικρά SUV κάτω από 20.000 ευρώ - Τι πλεονεκτήματα έχουν;

- Hyundai Bayon: Από 18.790 ευρώ, με φαρδύ πίσω κάθισμα όσο το μεγαλύτερο Nissan Qashqai
- MG ZS: Από 18.950 ευρώ, είναι το πιο ευρύχωρο μικρό SUV της κατηγορίας (ανάμεσα σε 58 μοντέλα)
- SEAT Arona: Από 18.990 ευρώ, με πλούσιο εξοπλισμό & ψηφιακό πίνακα οργάνων 8''
- Volkswagen T-Cross: Από 19.950 ευρώ, το φθηνότερο με συρόμενα πίσω καθίσματα
- Nissan Juke: Από 19.990 ευρώ, με 114 άλογα & στάνταρ οθόνη αφής 12,3 ιντσών

AutoΤρίτη TEST CENTER για HYUNDAI BAYON

Ποιο στρίβει καλύτερα, τι χώρους έχει για τα γόνατα και το κεφάλι των πίσω επιβατών, τι πραγματικά χωράει το πορτ-μπαγκάζ, πόσο καλά φώτα έχει, πόσο καλά απορροφάει τους κραδασμούς και τις λακκούβες. Δοκιμασίες που δεν θα βρεις αλλού!

Mega Test: Πόσο καλά στρίβουν 11 SUV πόλης (+video)

Mega Test: Πόσο καλά στρίβουν 11 SUV πόλης (+video)

- Τα υποβάλαμε σε test αποφυγής κινδύνου (elk test) που αξιολογεί το κράτημα στον κίνδυνο
- Κάποια αυτοκίνητα μπορεί να ντεραπάρουν ή να σηκωθούν στις δύο ρόδες σε αυτήν την δοκιμασία
- Το Ford Puma είναι κορυφαίο, αποφεύγει με ασφάλεια εμπόδιο πηγαίνοντας με 77 χλμ./ώρα
- Ηλεκτρικό που στρίβει καλύτερα από θερμικά το Jeep Avenger (74,7 χλμ./ώρα)

12 ειδησεις για HYUNDAI BAYON