Tο βάθος πέλματος κάθε ελαστικού πρέπει να ελέγχεται σε τακτά χρονικά διαστήματα. Το νόμιμο όριο είναι 1,6 χλστ., αλλά με τιμή κάτω από 3 χλστ. καλό είναι να αλλάζονται τα ελαστικά.
Φρενάρισμα και στρίψιμο εξαρτώνται άμεσα τόσο από τη κατάσταση των ελαστικών, αλλά και από την πίεση του αέρα. Για την δεύτερη χρειάζεται τουλάχιστον ένας έλεγχος κάθε 15 μέρες και συμμόρφωση με τις οδηγίες του κατασκευαστή για την επιλεγμένη διάσταση και το εκάστοτε φορτίο. Από εκεί και πέρα τα ελαστικά πρέπει να αλλάζονται όταν το βάθος πέλματος φτάνει στο 1,6 χλστ. από τα 7-8, που είναι όταν το ελαστικό είναι καινούργιο. Επειδή στο AutoΤρίτη αποδείξαμε πως κάτω από τα 4 χλστ. υπάρχει σημαντική αύξηση στην απόσταση φρεναρίσματος, καλό θα ήταν να μην περιμένουμε να φτάσουν τα ελαστικά στο νόμιμο όριο για να τα αλλάξουμε. Επίσης τα ελαστικά, ειδικά αυτά που είναι φορεμένα στο αυτοκίνητο και εκτεθειμένα στον ήλιο , στις καιρικές συνθήκες και στις αυξομειώσεις της θερμοκρασίας ακόμη και αν δεν έχει φθαρεί ως προς το βάθος πέλματος θα πρέπει να αλλάζονται στα 3-4 χρόνια. 300-400 ευρώ κάθε 4 χρόνια δεν είναι τίποτα μπροστά στην ασφάλεια και την ακεραιότητά μας.
Ποτέ δεν έχω βάλει καινούρια, πάντα μεταχειρισμένα εισαγωγής, σε άριστη κατάσταση, φρέσκα και πάμφθηνα, πρέπει να ξέρεις που να ψάξεις για να τα βρεις