Hyundai - Kia: Το after sales είναι πρώτα απ`όλα κουλτούρα
10.003 Επισκέψεις στο άρθρο
Μιλήσαμε με τον κ. Αναστόπουλο Θανάση, After Sales Marketing & Pricing Specialist της εταιρείας.
Δεν έχουμε κάνει κάποια έρευνα τα τελευταία χρόνια αλλά είναι φανερό και από τα στοιχεία της δικής σας έρευνας και από τα πρόσφατα στοιχεία πωλήσεων αυτοκινήτων ότι οι μάρκες μας έχουν καταφέρει μέσα στο χρόνο να χτίσουν μια φήμη που επιβραβεύεται και στην πράξη. Το ίδιο βλέπουμε να έχει συμβεί και σε άλλες μάρκες που δίνουν διαχρονικά μεγάλο βάρος στο after sales service. Η επάνοδος της εταιρείας σε ομαλή λειτουργία μέσα στο 2017 εκτιμήθηκε άμεσα από τους κατόχους των αυτοκινήτων μας, διπλασιάζοντας σχεδόν τη δραστηριότητα των εξουσιοδοτημένων συνεργείων σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο. Και βέβαια σε επίπεδο εμπορίας νέων αυτοκινήτων, σε συνδυασμό με την ευκαιρία που προσέφεραν τα εξαιρετικά νέα μοντέλα που λανσάραμε τον τελευταίο χρόνο, οι μάρκες έχουν ταχύτατη ανάπτυξη πωλήσεων και επιστρέφουν στις κορυφαίες θέσεις της αγοράς, όπου υπήρξαν και στο παρελθόν. Θα ήταν αδύνατο να επιτευχθεί αυτό αν οι μάρκες μας και το δίκτυό μας δεν είχαν χτίσει επί πολλά χρόνια μια εξαιρετική φήμη, μια σταθερή βάση στην οποία τώρα βασιζόμαστε και προσφέρουμε όχι μόνο τα ίδια, αλλά ακόμα καλύτερα επίπεδα εξυπηρέτησης στους πελάτες μας.
Το πρώτο στοιχείο που έχει σημασία είναι σίγουρα το ίδιο το αυτοκίνητο, το οποίο από το σχεδιασμό και την κατασκευή του καλύπτει πολύ υψηλές προδιαγραφές ποιότητας και έτσι σπάνια δημιουργεί στον κάτοχό του προβλήματα. Αν όμως προκύψει κάτι οπουδήποτε στον κόσμο, η εταιρεία έχει τους κατάλληλους μηχανισμούς για να εντοπίζει και να αντιμετωπίζει έγκαιρα οποιοδήποτε ποιοτικό πρόβλημα, ώστε να κάνει άμεσα τις απαραίτητες ενέργειες πρόληψης σε άλλα αυτοκίνητα, είτε ήδη σε κυκλοφορία είτε σε εκείνα που θα βγουν από το εργοστάσιο. Από εκεί και πέρα ως ελληνική Εισαγωγική επενδύουμε σταθερά στη συνεχή εκπαίδευση των ανθρώπων στο Δίκτυό μας, στην παροχή εξειδικευμένων εργαλείων αλλά και εφαρμογών άμεσης πληροφόρησης ώστε να είμαστε πάντα έτοιμοι να ανταποκριθούμε σε οποιοδήποτε πρόβλημα του πελάτη. Παρακολουθούμε στενά το Δίκτυό μας με συνεχείς επισκέψεις εξειδικευμένων ανθρώπων μας, ώστε να βοηθάμε τους συνεργάτες μας να καλύπτουν και να υπερβαίνουν τα στάνταρ που απαιτούν οι πελάτες μας. Επίσης, φροντίζουμε να έχουμε άμεσα διαθέσιμο απόθεμα μεγάλης ποικιλίας ανταλλακτικών, αλλά και να κάνουμε διανομές προς το Δίκτυό μας σε καθημερινή βάση, ώστε να μη δυσαρεστούμε τους πελάτες μας με μακρόχρονες αναμονές και κυρίως να κρατάμε τα αυτοκίνητα ακινητοποιημένα σε συνεργείο για τον ελάχιστο δυνατό χρόνο. Το γεγονός ότι οι μάρκες μας συνοδεύονται από πολυετείς εργοστασιακές εγγυήσεις και δωρεάν οδική βοήθεια δεν είναι μόνο ένα εμπορικό πλεονέκτημα, αλλά εκφράζει και την αποφασιστικότητά μας να κρατάμε το αυτοκίνητο του πελάτη μας σε άριστη κατάσταση για όλη τη διάρκεια ζωής του. Το after sales είναι πρώτα και πάνω από όλα κουλτούρα και οι μεγάλες εγγυήσεις είναι μια πρόκληση για εμάς τους ίδιους, να είμαστε όσο καλοί υποσχόμαστε.
Ειδικά για τους κατόχους παλαιότερων αυτοκινήτων εκτός εγγύησης, έχουμε αναπτύξει και διαθέτουμε τη ευρεία γκάμα ανταλλακτικών PL2 (Prolonged Life 2), με την οποία ο οδηγός μπορεί να συνεχίσει να απολαμβάνει τη γνήσια ποιότητα Hyundai και Kia με χαμηλότερο κόστος. Τα ανταλλακτικά PL2 διατηρούν την εμπειρία από το αυτοκίνητο ακριβώς ίδια με τα εξαρτήματα πρώτης τοποθέτησης, ωστόσο εξασφαλίζοντας οικονομίες από διάφορες πηγές όπως η συσκευασία τους και όντας σχεδιασμένα για σχετικά μικρότερη διάρκεια ζωής ή λιγότερο εντατική χρήση, όπως συνήθως συμβαίνει με τα πολύ παλιά αυτοκίνητα, μπορούν να προσφέρονται με μικρότερο κόστος. Πέρα από αυτό, σε συνεργασία με τα Εξουσιοδοτημένα Συνεργεία μας οργανώνουμε με επιτυχία εποχιακές προσφορές σε συγκεκριμένες κατηγορίες ανταλλακτικών, δίνοντας την ευκαιρία στους πελάτες μας να εξοικονομήσουν χρήματα. Ο πελάτης μας, παραμένοντας σε συνεργασία με το Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο Συνεργείων, μπορεί να νιώθει βέβαιος ότι σε βάθος χρόνου εξοικονομεί χρήματα, αφού στο αυτοκίνητό του γίνεται σωστή δουλειά με την πρώτη, τοποθετούνται ανταλλακτικά σχεδιασμένα και εγγυημένα για το αυτοκίνητό του και ενημερώνεται για όλες τις εποχιακές προσφορές. Ως επιπρόσθετο όφελος έχει και τη διατήρηση της μεταπωλητικής αξίας του αυτοκινήτου του σε υψηλότερα επίπεδα.
Στην έρευνα του Autocheck σχετικά με την ικανοποίηση κατόχων η Kia είχε ποσοστό 100% και η Hyundai 98%. Αυτό έχει επιτευχθεί, όπως σας ανέφερα και νωρίτερα, επειδή το after sales είναι πρώτα απ¶όλα κουλτούρα. Είναι γεγονός ότι οι μάρκες μας δεν έχουν τόσο μακρά ιστορία στην αγορά αυτοκινήτου όσο άλλες του ανταγωνισμού μας που φτάνουν ή και ξεπερνούν τον ένα αιώνα και αυτό ισχύει τόσο διεθνώς όσο και στην Ελλάδα. Μπήκαμε σε μια έτοιμη, μεγάλη και ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά, γνωρίζοντας ότι ο κάτοχος ενός αυτοκινήτου δε συγχωρεί προχειρότητες και περιπέτειες που στο παρελθόν μπορεί να θεωρούνταν ακόμα και ρομαντικές. Έτσι, για να έχουμε πιθανότητα επιτυχίας, θέσαμε εξ αρχής ως κορυφαίο στόχο την απροβλημάτιστη συμβίωση των πελατών μας με τα αυτοκίνητά τους και το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησής τους.
Το όποιο πρόβλημα του πελάτη μας το νιώθουμε πραγματικά ως δικό μας πρόβλημα και σε συνδυασμό με τη συνεχή, αλματώδη εξέλιξη των αυτοκινήτων μας, μπορούμε πλέον να νιώθουμε περήφανοι γιατί οι ίδιοι οι κάτοχοι των αυτοκινήτων μας είναι περήφανοι που οδηγούν Hyundai και Kia. Και βέβαια υποσχόμαστε ότι δε θα επαναπαυθούμε σε αυτές τις δάφνες, γιατί όπως είναι γνωστό, πιο δύσκολο από το να φτάσεις στην κορυφή είναι το να διατηρηθείς σε αυτή.