ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

    Opel Hellas: Υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και διαρκής βελτίωση

    10.008 Επισκέψεις στο άρθρο

    Οι απαντήσεις από τον κ. Όρκου Γαβριήλ, CCA Marketing Manager της εταιρείας.
     
    Στην Opel φροντίζουμε πάντα να διασφαλίζουμε ότι οι υπηρεσίες που παρέχουμε στους πελάτες μας είναι υψηλές και εφάμιλλες της ποιότητας της μάρκας. Για να είμαστε σίγουροι ότι αυτή η συνθήκη τηρείται διεξάγουμε συνεχή έρευνα με ερωτηματολόγια ικανοποίησης στους κατόχους που επισκέπτονται το Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο. Διαχρονικά λοιπόν η Opel κατέχει πολύ υψηλή θέση στη συνείδηση του πελατειακού κοινού. Ένας από τους βασικούς και συνεχείς μας στόχους είναι και η αύξηση των αποτελεσμάτων ικανοποίησης πελατών! Δίνουμε έμφαση στη διαφάνεια στη σχέση μας με τον πελάτη. ΓιΆαυτό έχουμε αναπτύξει: α) Την εφαρμογή myOpel – όπου ο πελάτης έχει πρόσβαση ανά πάσα στιγμή στο πλήρες ιστορικό του αυτοκινήτου του από τις επισκέψεις του στο δίκτυο Opel. π.χ εργασίες συντήρησης, μηχανολογικές επισκευές ή εργασίες φανοποιείας.

    Επίσης στην εφαρμογή αναρτώνται υπενθυμίσεις για το επόμενο σέρβις σύμφωνα με τα χιλιόμετρα/ημερομηνία που έχουν καταγραφεί κατά την τελευταία επίσκεψη, προσφορές που αφορούν αποκλειστικά το συγκεκριμένο μοντέλο, ενημερώσεις για τυχόν ηλεκτρονικές αναβαθμίσεις ή ανακλήσεις β) Ηλεκτρονικό τιμοκατάλογο ανταλλακτικών με προτεινόμενες τιμές λιανικής αναρτημένο στο opel.gr γ) Πρόγραμμα Πρόσθετης εγγύησης FlexCare Premium +3 έτη (πλέον της διετούς εργοστασιακής) δ) Πρόγραμμα με ειδικές τιμές για οχήματα μεγαλύτερα της 5ετίας και 10ετίας (αναρτημένο στο opel.gr) ε) Πραγματοποίηση Δωρεάν Ηλεκτρονικού Ελέγχου σε κάθε επίσκεψη του πελάτη στο δίκτυο Opel, το αποτέλεσμα του οποίου αναρτάται στο myOpel, ή αποστέλλεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση που μας υποδεικνύει ο πελάτης.

    Εφαρμόζουμε μια νέα πολιτική διάθεσης τιμών στους κατόχους παλαιότερων οχημάτων Opel, με ένα νέο πρόγραμμα που το ονομάσαμε Opel Extra Life για κατόχους που είναι πιστοί στη μάρκα και επιθυμούν να διατηρήσουν το αυτοκίνητό τους σε καλή «υγεία» με τη σιγουριά που μόνο το Γνήσιο Σέρβις της Opel μπορεί να παρέχει.

    Μεγάλη βαρύτητα με την στρατηγική που εφαρμόζουμε στο Δίκτυό μας έχει και η πιστότητα πελατών στη μάρκα μας. Είναι ξεκάθαρο ότι όλες μας οι προσπάθειες έχουν αποφέρει καρπούς.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Hyundai
    OPEL