Σύμφωνα με το Euro NCAP, το Nissan LEAF είναι ένα από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα της αγοράς καταφέρνοντας να αποσπάσει αξιολόγηση 5 αστέρων. Στην προστασία των ενηλίκων επιβατών βαθμολογήθηκε με 93% και στην προστασία των παιδιών με 86%. Να σημειωθεί πως για λόγους ασφαλείας, μόλις διαπιστωθεί η παραμικρή απώλεια ρεύματος στο LEAF, σχετικοί ρελέδες διακόπτουν την παροχή ρεύματος και απομονώνουν την μπαταρία.
Απατο θα πάει. Πρώτον σε αυτή την τιμή είναι εξωφρενικό για τα ελληνικά δεδομένα. Σε 1-2 χρόνια που θα αυξηθούν τα ηλεκτρικά μοντέλα από όλες τις μάρκες θα έχει πέσει 5-6 χιλιάρικα, λόγω του ανταγωνισμού. Επίσης, η ανυπαρξία των ηλεκτρικών σταθμών φόρτισης στο οδικό δίκτυο δεν βοηθάει. Τώρα θα το πάρει κανένας ταξιτζής με κόλημα (αν δεν πάει Skoda με αέριο) ή κανένας που δεν ξέρει τι να κάνει τα λεφτά του.
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εκτιμώ ότι κατασκευαζονται για να έχεις οικονομία κινούμενος μέσα στην πόλη όπου και η κατανάλωση καυσίμου ιδιαίτερα των βενζινοκίνητων ξεφεύγει πολύ από την εργοστασιακή. Από εκεί και πέρα με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εάν τα θέλεις για να διανυεις μεγάλες αποστάσεις πρέπει να το σκεφτείς σοβαρά καθόσον θα πληρώσεις πολλά λεφτά για την αγορά τους και δυστυχώς ο χρόνος αναμονής για την φόρτιση μάλλον θα σου επιβαρύνει το συνολικού χρόνο του ταξιδιού σου, για σκεφτείτε άμα θέλεις να πας Θεσσαλονίκη πόσες τελικά ώρες θα χρειαστείς; και φυσικά άμα θέλεις να πας διακοπές θα υπάρχει υποδομή τέτοια για να καλύψει τις ανάγκες σου. Μήπως τελικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα προορίζονται γία τις πόλεις;
Ακριβώς κ. Τάσο και να συμπληρώσω ότι πρωτίστως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κατασκευαζονται για τη μείωση των ρύπων και την προστασία του περιβαλλοντος στις πόλεις που είναι ήδη επιβαρυμενο. Δεν είναι με τίποτα αυτοκίνητα ταξιδιάρικα καθόσον οι δεσμεύσεις και οι ανάγκες που υπάρχουν λόγω της φύσης λειτουργίας τους τα καθιστούν μέχρι σήμερα ασύμφορα.
Απατο θα πάει. Πρώτον σε αυτή την τιμή είναι εξωφρενικό για τα ελληνικά δεδομένα. Σε 1-2 χρόνια που θα αυξηθούν τα ηλεκτρικά μοντέλα από όλες τις μάρκες θα έχει πέσει 5-6 χιλιάρικα, λόγω του ανταγωνισμού. Επίσης, η ανυπαρξία των ηλεκτρικών σταθμών φόρτισης στο οδικό δίκτυο δεν βοηθάει. Τώρα θα το πάρει κανένας ταξιτζής με κόλημα (αν δεν πάει Skoda με αέριο) ή κανένας που δεν ξέρει τι να κάνει τα λεφτά του.
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εκτιμώ ότι κατασκευαζονται για να έχεις οικονομία κινούμενος μέσα στην πόλη όπου και η κατανάλωση καυσίμου ιδιαίτερα των βενζινοκίνητων ξεφεύγει πολύ από την εργοστασιακή. Από εκεί και πέρα με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εάν τα θέλεις για να διανυεις μεγάλες αποστάσεις πρέπει να το σκεφτείς σοβαρά καθόσον θα πληρώσεις πολλά λεφτά για την αγορά τους και δυστυχώς ο χρόνος αναμονής για την φόρτιση μάλλον θα σου επιβαρύνει το συνολικού χρόνο του ταξιδιού σου, για σκεφτείτε άμα θέλεις να πας Θεσσαλονίκη πόσες τελικά ώρες θα χρειαστείς; και φυσικά άμα θέλεις να πας διακοπές θα υπάρχει υποδομή τέτοια για να καλύψει τις ανάγκες σου. Μήπως τελικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα προορίζονται γία τις πόλεις;
Ακριβώς κ. Τάσο και να συμπληρώσω ότι πρωτίστως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κατασκευαζονται για τη μείωση των ρύπων και την προστασία του περιβαλλοντος στις πόλεις που είναι ήδη επιβαρυμενο. Δεν είναι με τίποτα αυτοκίνητα ταξιδιάρικα καθόσον οι δεσμεύσεις και οι ανάγκες που υπάρχουν λόγω της φύσης λειτουργίας τους τα καθιστούν μέχρι σήμερα ασύμφορα.