Η πολύ καλή μέση κατανάλωση στο ταξίδι (5,2 λτ.), σε συνδυασμό με το μεγάλο ρεζερβουάρ (58 λτ.), δίνουν στο Tiguan Allspace αυτονομία ταξιδιού που ξεπερνά τα 1.000 χλμ..
Όπως είπαμε νωρίτερα, το Volkswagen Tiguan της δοκιμής κινεί ο 2λιτρος TDI των 150 ίππων. Το συγκεκριμένο μοτέρ φέρει τεχνολογία VGT για να περιορίζει την υστέρηση απόκρισης, για να δίνει δηλαδή καλύτερη απόδοση. Στην πράξη, το AutoΤρίτη Test Center κατέγραψε μέση κατανάλωση 7 λτ./100 χλμ., τιμή αρκετά καλή αν λάβουμε υπόψη ότι μιλάμε για 4κίνητο αυτοκίνητο, με βάρος σχεδόν στους 2 τόνους (1.821 κιλά). Ακόμη καλύτερη είναι, προφανώς, η κατανάλωση στο ταξίδι (5,2 λτ./100 χλμ. στον αυτοκινητόδρομο), ενώ το μεγάλο ρεζερβουάρ (58 λτ.) υπόσχεται λιγότερες επισκέψεις στον βενζινά. Κατά τα άλλα, στο κομμάτι των επιδόσεων, δεν είχαμε κάτι το super εντυπωσιακό. Εξάλλου, δεν μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που στοχεύει στην ταχύτητα, αλλά περισσότερο στην άνεση. Κι αυτή διευκολύνεται από το αυτόματο κιβώτιο DSG, παρότι «νιώσαμε» μία ελαφρά δυσκολία στις απότομες επιταχύνσεις και τις εκκινήσεις.
Ο 2λιτρος TDI του Tiguan Allspace φέρει τεχνολογία GVT, που στόχο έχει να περιορίσει το turbo lag του κινητήρα, ανοιγοκλείνοντας τα πτερύγια ανάλογα με τις στροφές του μοτέρ.