Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη δοκιμή: Ανανεωμένο Hyundai Tucson με 160 άλογα

1.002 Επισκέψεις στο άρθρο (25/9/2024)
Test Hyundai Tucson 1,6Τ 160PS 48V
4 Φωτογραφίες »

Test Hyundai Tucson 1,6Τ 160PS 48V

- Με καλύτερο εξοπλισμό και 3 χιλιάρικα «κάτω», αλλά με συμβατικό χειροκίνητο κιβώτιο
- Τέλος οι κινητήρες 150 & 180 ίππων, τώρα βγαίνει mild hybrid βενζίνης με 160 άλογα
- Μικρές αλλαγές στην εμφάνιση, στάνταρ 2 οθονάρες 12,3 ιντσών
- Φρενάρει καλύτερα από... Porsche (100-0 χλμ./ώρα σε 33,9 μέτρα)

Με καλύτερο εξοπλισμό και 3 χιλιάρικα «κάτω», αλλά με συμβατικό χειροκίνητο κιβώτιο

Σε σχέση με το βασικό Tuscon των 150 ίππων, το ανανεωμένο έχει κερδίσει 10 άλογα και 15 Nm ροπής (265 από 250Νm, όσα είχε το 180άρι), έχει περισσότερα συστήματα ασφαλείας και καλύτερο digital υπόβαθρο. Μάλιστα, σε αντίθεση με την συνήθη πρακτική, η τιμή έπεσε στα 29.190 ευρώ (έκδοση Premium), όταν η αντίστοιχη έκδοση στο προηγούμενο ήταν 32.190 ευρώ. Βέβαια, καταργήθηκε το iMT χειροκίνητο κιβώτιο με τον ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συμπλέκτη, επαναφέροντας το συμβατικό χειροκίνητο των 6 σχέσεων που έριξε και το κόστος.

Τέλος οι κινητήρες 150 & 180 ίππων , τώρα βγαίνει mild hybrid βενζίνης με 160 άλογα

Το ανανεωμένο Hyundai Tucson, όπως και το αδερφό Kia Sportage, έβαλε stop στην επιλογή 150 ή 180 ίππων για το ήπια υβριδικό turbo μοτέρ βενζίνης του 1,6 λτ., με μόνη επιλογή πλέον την απόδοση των 160 ίππων. Οι μετρήσεις μας έδειξαν πως το Tucson των 160 ίππων δεν έχει αισθητή διαφορά σε επιδόσεις σε σχέση με αυτό των 180 ίππων που είχαμε δοκιμάσει στο παρελθόν.


Το Hyundai Tucson απέκτησε ακόμα πιο μοντέρνο και κομψό look. Tα μεγαλύτερα φώτα ημέρας τόνισαν το σχετικό εφέ στη μάσκα «angel wing», ενώ νέας σχεδίασης είναι και οι 19άρες ζάντες της έκδοσης N-Line.
4 Φωτογραφίες »

Το Hyundai Tucson απέκτησε ακόμα πιο μοντέρνο και κομψό look. Tα μεγαλύτερα φώτα ημέρας τόνισαν το σχετικό εφέ στη μάσκα «angel wing», ενώ νέας σχεδίασης είναι και οι 19άρες ζάντες της έκδοσης N-Line.

Μικρές αλλαγές στην εμφάνιση, στάνταρ 2 οθονάρες 12,3 ιντσών

Νέοι προφυλακτήρες εμπρός-πίσω και κυρίως μεγαλύτερα φώτα ημέρας που τόνισαν το σχετικό εφέ στη μάσκα «angel wing» κάνουν κυρίως τη διαφορά στο 4,51 μ. αμάξωμα του ανανεωμένου Tucson. Στην καμπίνα μια νέα πανοραμική καμπύλη οθόνη ενσωματώνει τον στάνταρ ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και την οθόνη αφής για το αναβαθμισμένο infotainment, επίσης 12,3 ιντσών. Δες εδώ τιμές τιμοκαταλόγου, εκδόσεις και εξοπλισμούς για το ανανεωμένο Hyundai Tucson.

Φρενάρει καλύτερα από… Porsche (100-0 χλμ./ώρα σε 33,9 μέτρα)

Το ανανεωμένο Hyundai Tucson κατάφερε ακόμα πιο εντυπωσιακό φρενάρισμα σε σχέση με το προηγούμενο των 180 ίππων (100-0 χλμ./ώρα σε 34,4 μ. με τροχούς 18 ιντσών). Συγκεκριμένα στις μετρήσεις μας «κοκάλωσε» από τα 100 χλμ./ώρα σε 33,9 μ. (με τροχούς 19 ιντσών), όταν η Porsche Panamera 4 e-Hybrid για παράδειγμα θέλει 34,1 μ. και η Porsche Taycan 4S 34,3 μέτρα!
 
Διαβάστε παρακάτω την αναλυτική δοκιμή του ανανεωμένου Hyundai Tucson με τον ήπια υβριδικό 1,6T κινητήρα βενζίνης των 160 ίππων

Συνέχεια του άρθρου >>>
Σελίδα 2Eσωτερικό-Χώροι: Με 2 οθονάρες 12,3 ιντσών, ακόμα πιο καλοφτιαγμένο και πάντα άνετο
Σελίδα 3Κινητήρας-Κατανάλωση: Σβέλτες επιδόσεις, λογική κατανάλωση
Σελίδα 4Οδική συμπεριφορά: Κυλάει ήσυχα και ποιοτικά, φρενάρει καλύτερα από… Porsche
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Autotriti.gr
Leasing