Στο δρόμο: Στροφή προς την άνεση, πάντα ικανό στο χώμα
(7/2/2025)
Η νέα πλατφόρμα του Duster έχει αναβαθμίσει τη συνολική άνεση που προσφέρει το ρουμάνικο SUV και εξασφαλίσει καλύτερη ποιότητα κύλισης, αν και θα θέλαμε να εισέρχονται χαμηλότερα επίπεδα θορύβου στην καμπίνα.
Η νέα πλατφόρμα του Duster έχει αναβαθμίσει τη συνολική άνεση που προσφέρει το ρουμάνικο SUV και εξασφαλίζει καλύτερη ποιότητα κύλισης, αν και θα θέλαμε να εισέρχονται χαμηλότερα επίπεδα θορύβου στην καμπίνα. Όχι ότι πριν δεν ήταν άνετο, απλά το πετύχαινε μέσω της μαλακής ανάρτησης με τις μεγάλες διαδρομές. Στοιχείο που κράτησε και σε αυτή τη γενιά, ώστε σε συνδυασμό με τους κοντούς προβόλους, τις καλές γωνίες αναρρίχησης και τα 210 χλστ. απόστασης από το έδαφος να αντεπεξέρχεται και σε off-road διαδρομές, όντας από τα καλύτερα δικίνητα SUV σε αυτόν τον τομέα.
Η νέα πλατφόρμα του Duster έχει αναβαθμίσει τη συνολική άνεση που προσφέρει το ρουμάνικο SUV και εξασφαλίσει καλύτερη ποιότητα κύλισης, αν και θα θέλαμε να εισέρχονται χαμηλότερα επίπεδα θορύβου στην καμπίνα.
Από εκεί και πέρα, το αναβαθμισμένο πακέτο με τα συστήματα υποβοήθησης συνηγορούν σε ένα πιο ασφαλές οδηγικό προφίλ και ο μικρός κύκλος στροφής (10,9 μ.) θα εκτιμηθεί στις αστικές μετακινήσεις, όπως και το ελαφρύ τιμόνι από το οποίο πάντως λείπει η αίσθηση. Λείπουν επίσης και τα δυναμικά χαρακτηριστικά, με τις κλίσεις να είναι αισθητές στις απότομες μετατοπίσεις και την υποστροφική τάση έντονη, αλλά ελεγχόμενη σχετικά εύκολα πριν ακόμα επέμβουν τα ηλεκτρονικά. Δεν είναι βέβαια και ο σκοπός του Duster οι οδηγικές συγκινήσεις, αλλά η άνεση στην καθημερινότητα και τα διευρυμένα όρια μακριά από την άσφαλτο.