Στην πράξη, το σύνολο ικανοποιεί με την απόδοσή του, την αμεσότητά του και τη λειτουργία του. Η μέση πραγματική κατανάλωση είναι 5,7 λτ./100 χλμ., ενώ εντός πόλης καίει 4,8 λτ./100 χλμ..
Ήταν θέμα χρόνου μετά τη Renault και η Dacia να απαρνηθεί το diesel για χάρη της υβριδικής τεχνολογίας και αναμενόμενο από τη στιγμή που είδαμε τη ρουμάνικη φίρμα να χρησιμοποιεί ένα full hybrid σύνολο στο Jogger. Το ίδιο σύνολο λοιπόν που συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1.598 κ.εκ. απόδοσης 94 ίππων µε 2 ηλεκτρικά μοτέρ (το κύριο 49 ίππων και ένα μικρότερο στο κιβώτιο ταχυτήτων) υιοθετήθηκε και από το Duster.
Στην πράξη τώρα, το σύνολο ικανοποιεί με την απόδοσή του, την αμεσότητά του και τη λειτουργία του, με το κιβώτιο να πραγματοποιεί ομαλές αλλαγές χωρίς να παράγει αυξημένα επίπεδα θορύβου. Για τη μέγιστη δυνατή οικονομία, υπάρχει η επιλογή «Eco», η οποία μειώνει σε λογικά επίπεδα την απόδοση και θεωρητικά μπορεί να καλύψει το 80% της κίνησής του σε αστικές συνθήκες και για ταχύτητες έως 70 χλμ./ώρα. Όπως αναφέραμε και στην αρχή το σύνολο όντως καταφέρνει να είναι πολύ οικονομικό και παράλληλα αρκετά ζωηρό, με καλές ενδιάμεσες επιταχύνσεις και άμεση απόκριση στο γκάζι.