To Duster μπορεί να εξοπλιστεί με τη σειρά αξεσουάρ inNature, όπου το Sleep Pack μετατρέπει το πίσω μέρος σε κρεβάτι 1,90 μ. x 1,30 μ., το οποίο αναδιπλώνεται σε λιγότερο από 2 λεπτά.
Tο νέο Duster διατηρεί και σε αυτή τη γενιά τις μικρές του διαστάσεις για οικογενειακό SUV (4,343 μ.), ωστόσο οπτικά δείχνει αρκετά πιο μοντέρνο και δυναμικό, χάρη στην νέα μάσκα με το τελευταίο logo που αποτελεί και συγχρόνως μια γέφυρα μεταξύ των LED φώτων σε σχήμα «Υ». Παράλληλα βγάζει σχεδιαστικά και τον off-road χαρακτήρα, μέσω των πλαστικών προστατευτικών, της μεγάλης απόστασης από το έδαφος και των «φουσκωμάτων» σε καπό και φτερά.
Εσωτερικό: Σπαρτιάτικη καμπίνα, αλλά για πρώτη φορά με ψηφιακό πίνακα
Περνώντας στην καμπίνα του νέου Duster, ο διάκοσμος είναι αρκετά εκσυγχρονισμένος, ακολουθώντας το μοτίβο με το «Υ» (που είδαμε στα φώτα) στους αεραγωγούς. Το ταμπλό είναι αρκετά πιο λεπτεπίλεπτο, με τα πλαστικά πάντως, να παραμένουν σκληρά και μέτρια σε υφή, ωστόσο για πρώτη φορά σε μοντέλο της Dacia θα συναντήσουμε ψηφιακό πίνακα οργάνων. Αυτός έχει μέγεθος 7 ιντσών και είναι στάνταρ από τη δεύτερη έκδοση εξοπλισμού Expression, μαζί με τη νέα οθόνη αφής 10,1 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό. Σχετικά με την ευρυχωρία του υβριδικού Duster, στο πίσω κάθισμα θα χωρέσουν επιβάτες με ύψος μέχρι και 1,91 εκ., χάρη στον μπόλικο αέρα που έχει για τα γόνατα και το κεφάλι, αλλά με κάποιους περιορισμούς ως προς τα φάρδος αν θέλουν να χωρέσουν τρεις ενήλικοι. Τέλος η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ από τα πολύ καλά 517 λτ. των δικίνητων εκδόσεων περιορίζεται στα 496 λτ. λόγω του υβριστικού συστήματος.