Το Jeep Renegade σε αυτή την έκδοση τιμά τον όρο και την μάρκα Jeep με τις εκτός δρόμου δυνατότητές του.
Στο δρόμο: Ικανό εντός… SUV εκτός
131.890 Επισκέψεις στο άρθρο (30/7/2020)
Το Jeep Renegade σε αυτή την έκδοση ξεχωρίζει αρχικά για το σύστημα τετρακίνησης που διαθέτει (βλ. πιο πάνω) και την αυξημένη του απόσταση από το έδαφος (198 χλστ.) που μαζί με τις μεγάλες γωνίες του αμαξώματος, την μαλακή με αρκετή διαδρομή ανάρτηση, τον ισχυρό κινητήρα και το αυτόματο κιβώτιο, διαμορφώνουν έναν σκληροτράχηλο για τα δεδομένα της κατηγορίας, χαρακτήρα. Αυτό στην πράξη σημαίνει πως δεν έχουμε να «κάνουμε» με ένα τυπικό crossover με αυξημένες δυνατότητες κίνησης εκτός, αλλά με ένα ικανότατο SUV παλαιάς κοπής που δεν θα «κωλώσει» στα δύσκολα. Ουσιαστικά όπου επιτρέπει το ύψος και τα ελαστικά, το Renegade θα περάσει και αυτό είναι που το καθιστά ξεχωριστό. Από την άλλη ωστόσο, δεν στερείται και οδηγικού ενδιαφέροντος σε εντός δρόμου διαδρομές. Εκεί, είναι ιδιαίτερα άνετο μέσω της μαλακής ανάρτησης, αντίθετα ωστόσο η αμεσότητα του αμαξώματος στις εντολές του οδηγού και η αίσθηση που λαμβάνει αυτός, δεν επηρεάζονται από την ανάρτηση και σε κάθε περίπτωση ικανοποιούν. Μόνο στις στροφές και υπό πίεση θα νιώσεις τις αυξημένες κλίσεις του αμαξώματος, όμως και πάλι δεν επηρεάζεται η ασφαλής οδική του συμπεριφορά, με την τετρακίνηση μάλιστα να προσφέρει μεγάλα για την κατηγορία περιθώρια πρόσφυσης.
Όμορφο δεν το λέω,
Jeep, πάλι δεν το λέω (μη με ρωτήσετε γιατί),
Για ταξίδια δεν είναι,
Οικονομικό δεν είναι,
...περί ορέξεως, κολοκυθόπιτα θα μου πείτε! Οκ, σεβαστό - το δέχομαι.
Καλές πωλήσεις να έχει (και εγώ ας διαλέξω κάποιο άλλο).
Όμορφο δεν το λέω, Jeep, πάλι δεν το λέω (μη με ρωτήσετε γιατί), Για ταξίδια δεν είναι, Οικονομικό δεν είναι, ...περί ορέξεως, κολοκυθόπιτα θα μου πείτε! Οκ, σεβαστό - το δέχομαι. Καλές πωλήσεις να έχει (και εγώ ας διαλέξω κάποιο άλλο).
Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον μια δοκιμή του jeep renegade 1.0 με το μικρό κινητήρα 120 hp περιμένουμε να δούμε το test