Το ASX είναι ευκολοδήγητο και ευκίνητο εντός και εκτός πόλης, ενώ στα θετικά του σημεία συγκαταλέγεται και η άνεση μέσω τη μαλακής ανάρτησης, αλλά και των ελαστικών με υψηλό προφίλ. Δε θα εμπνεύσει όσους ζητούν το κάτι παραπάνω σε οδηγική αίσθηση, κυρίως λόγω της αίσθησης του τιμονιού και των κλίσεων στις στροφές, ωστόσο δεν υστερεί σε οδική συμπεριφορά. Απεναντίας, το ASX είναι ασφαλές ακόμα και στο όριο της πρόσφυσης του, όπου εμφανίζει προοδευτική και απόλυτα ελεγχόμενη υποστροφή. Στο ταξίδι θα εκτιμηθεί η αναβαθμισμένη στήριξη των καθισμάτων, αλλά και η βελτιωμένη ηχομόνωση (έως και 10% καλύτερη από εξωτερικούς θορύβους και από τον κινητήρα και επιπρόσθετα 2% καλύτερη στο εσωτερικό του οχήματος όταν αυτό κινείται με σταθερή ταχύτητα σύμφωνα με την Mitsubishi). Πράγματι, το ASX ταξιδεύει πιο ήσυχα, όπως φάνηκε και από τις μετρήσεις μας, στοιχείο που αναβάθμισε συνολικά την ποιότητα κύλισης για την οποία φροντίζει δεόντως και ο πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων, που «σιδερώνει» τις ανωμαλίες χωρίς ξερές αντιδράσεις. Από την άλλη, το ASX δεν έδειξε βελτίωση στην αποτελεσματικότητα των φρένων με την τιμή των 42 μέτρων για την ακινητοποίηση από τα 100 χλμ./ώρα να θεωρείται μετριότατη.
Και στο χώμα
Παρά την απουσία τετρακίνησης, το ανανεωμένο ASX δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα στους βατούς δασικούς δρόμους βασισμένο στην απόσταση των 205 χλστ. από το έδαφος, αλλά και τα καλά ελαστικά μικτής χρήσης με το υψηλό προφίλ. Σίγουρα η (πολύ καλή) τετρακίνηση, αλλά και η ρεζέρβα θα λείψουν σε όσους την ψάχνουν πολύ εκτός δρόμου, ενώ δεν υπάρχει και κάποιο σύστημα βελτιστοποίησης της πρόσφυσης σε σαθρά εδάφη, στα πρότυπα πιο σύγχρονων crossover. Στην περιπέτεια της καθημερινότητας πάντως ο οδηγός θα εκτιμήσει την πολύ καλή θέση οδήγησης και την πανοραμική ορατότητα.
Το ανανεωμενο που παρουσιαστηκε στην Γενευη τον Μαρτιο γνωριζει καποιος ποτε θάρθει?