Η Skoda αναπτύσσεται σημαντικά και προκαλεί πονοκέφαλο στους κόλπους του γκρουπ καθώς τείνει να αλλάξει τις ισορροπίες και δη απέναντι στη VW, σύμφωνα με τις… φήμες. Το Karoq έρχεται να τις ενισχύσει.
What is new
- Compact SUV στη θέση του Yeti
- Στα «μέτρα» του SEAT Ateca
- 1,0 TSI με 116 άλογα
- Καίει 7,4 λτ./100 χλμ.
- Με 19.900 ευρώ
5 πράγματα που πρέπει να ξέρεις για το Skoda Karoq
Χρησιμοποιεί την πλατφόρμα MQB της VW
Είναι το πρώτο μοντέλο της Skoda με (έξτρα) ψηφιακό πίνακα οργάνων
Το όνομα είναι συνδυασμός των λέξεων Karak (όχημα) και Roq (βέλος) στη γλώσσα των Εσκιμώων της Αλάσκα
Θα διατεθεί και σε πιο «χωμάτινη» έκδοση Scout
Βενζινοκίνητο (1,5 TSI) και 4Χ4 Karoq το καλοκαίρι του 2018
Η Skoda έχει στηρίξει μεγάλο μέρος του μέλλοντός της στην ανάπτυξη που θα επιχειρήσει στο χώρο των SUV. Έτσι μετά το εντυπωσιακό Kodiaq, το πρώτο μεγάλο SUV της φίρμας, έρχεται το Karoq, το οποίο παίρνει από το Yeti τη σκυτάλη στην κούρσα των πωλήσεων. Το Karoq, μπαίνει ανάμεσα σε μικρά και μικρομεσαία crossover. Σε σχέση με το Yeti, το Karoq έχει μεγαλώσει σχεδόν «ένα νούμερο» με το μήκος του Karoq να είναι στα 4.382 χλστ. (-315 χλστ από το Kodiaq), τη στιγμή που το πλάτος είναι στα 1.841 χλστ. και το ύψος στα 1.605 χλστ.
Κτισμένο πάνω στην ξακουστή MQB πλατφόρμα, που χρησιμοποιεί η Octavia, το VW Golf και το SEAT Ateca, το Karoq είναι πλήρως εναρμονισμένο με τη σύγχρονη σχεδιαστική γλώσσα της τσέχικης φίρμας. Πιο αναλυτικά και αναφορικά με την εξωτερική του εμφάνιση, όσοι κάνουν λόγο για ένα… «baby Kodiaq» δεν πέφτουν έξω, ειδικά αν κανείς δει το αυτοκίνητο από μπροστά, όπου η μάσκα είναι ίδια. Τα φώτα είναι πάντως διαφορετικά με αυτά του Karoq να είναι χαμηλότερα τοποθετημένα σε ύψος και μεγαλύτερα σε πλάτος. Από την άλλη, στο πίσω μέρος η εικόνα είναι σαφώς διαφορετική κυρίως λόγω της σχεδίασης των φαναριών, αλλά και της πόρτας.
Με 19.900 ευρώ
Το μοντέλο της δοκιμής είναι η βασική βενζινοκίνητη έκδοση 1,0 ΤSI, που είναι διαθέσιμη μόνο στην έκδοση εξοπλισμού Ambition. Η τιμή είναι στα 19.900 ευρώ και ο εξοπλισμός κάθε άλλο παρά ελλείψεις εμφανίζει, αφού μεταξύ άλλων προσφέρει 7 αερόσακους, Σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος με αναγνώριση πεζού, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, Air Condition, ζάντες αλουμινίου, σύστημα infotainment με έγχρωμη οθόνη αφής, υπολογιστή ταξιδίου και cruise control. Διαθέσιμο είναι και 7τάχυτο ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG7 με επιπλέον κόστος 2.000 ευρώ.
Τί παίζει με τους 3κύλινδρους 1000άρηδες του γκρουπ? Έχουν κι' αυτοί το παράνομο λογισμικό, μήπως γνωρίζει κάποιος?
Θα προτιμουσα το αδελφο SEAT που ειναι πιο ομορφο...
Πολύ καλό. VW group. Εγγύηση.
Ξεχάσατε να αναφέρεται πως ο αυτόματος κλιματισμός είναι στον προαιρετικό εξοπλισμό και όχι στον βασικό!
Καλά όλα αυτά, φοβεροί χώροι, αξιοπρεπής κατασκευή κτλ. Με τον 1000αρη κινητήρα όμως, 4 άτομα, φορτωμένο, βγάζει ταξίδι ρε παιδιά;