Εσωτερικό: Λιτό σε διάκοσμο, πολύ προσεγμένο σε ποιότητα
126.170 Επισκέψεις στο άρθρο (24/3/2018)
Δεν περιμένει κανείς από ένα Skoda να τον υποδεχτεί σε έναν υπερβολικά φαντεζί εσωτερικό χώρο. Kάτι τέτοιο δεν ταιριάζει με τη γενική αισθητική ταυτότητα της εταιρείας, οπότε και στο Karoq συναντούμε σχεδιαστικά συγκρατημένους τόνους, όχι όμως και χωρίς ενδιαφέρον. Το ταμπλό έχει μια εμφανή οριζόντια διχοτόμηση με μια οθόνη αφής σε κεντρική θέση να αποτελεί μαγνήτη για τα βλέμματα.
Ο πίνακας οργάνων είναι ο κλασικός αναλογικός και το τονίζουμε διότι το μοντέλο μπορεί να εφοδιαστεί και με το πλήρως ψηφιακό και ελεύθερα διαμορφώσιμο πάνελ ελέγχου, το οποίο σταδιακά βλέπουμε και σε άλλα μοντέλα του ομίλου VW.
Κρίσιμους πόντους για το τελικό αισθητικό αποτέλεσμα δίνουν τα μαύρα, στιλπνά πλαστικά γύρω από την οθόνη και στα χειριστήρια του κλιματισμού τα οποία μαζί με χρωμιωμένες λεπτομέρειες σε διακόπτες και μπουτόν δείχνουν ότι το φινίρισμα έγινε με αρκετή προσοχή. Στα δυνατά στοιχεία του Karoq ανήκει σίγουρα η ποιότητα κατασκευής η οποία εκφράζεται τόσο από την απουσία θορύβων και τριγμών όσο και από την παρουσία γενναιόδωρης απαλότητας μαλακού πλαστικού, σε μεγάλες περιοχές του ταμπλό και μέχρι αρκετά χαμηλά.
Η οθόνη στο αυτοκίνητο της δοκιμής είναι η μεσαία από τις τρεις διαθέσιμες και είναι προαιρετική και στις δύο εξοπλιστικές γραμμές (Ambition και Style). Είναι ευκρινέστατη εύκολη στο χειρισμό και δένει ωραία με τον κρυφό ατμοσφαιρικό φωτισμό της καμπίνας.
Τί παίζει με τους 3κύλινδρους 1000άρηδες του γκρουπ? Έχουν κι' αυτοί το παράνομο λογισμικό, μήπως γνωρίζει κάποιος?
Θα προτιμουσα το αδελφο SEAT που ειναι πιο ομορφο...
Πολύ καλό. VW group. Εγγύηση.
Ξεχάσατε να αναφέρεται πως ο αυτόματος κλιματισμός είναι στον προαιρετικό εξοπλισμό και όχι στον βασικό!
Καλά όλα αυτά, φοβεροί χώροι, αξιοπρεπής κατασκευή κτλ. Με τον 1000αρη κινητήρα όμως, 4 άτομα, φορτωμένο, βγάζει ταξίδι ρε παιδιά;