Kινητήρας: Επαρκής & οικονομικός ο 1.000άρης των 116 ίππων
125.815 Επισκέψεις στο άρθρο (24/3/2018)
Η βασική βενζινοκίνητη έκδοση του Karoq χρησιμοποιεί τον 3κύλινδρο, 1000άρη κινητήρα του ομίλου VW, που χάρη στον άμεσο ψεκασμό και στο turbo αποδίδει 116 ίππους στις 5.000-5.500 σ.α.λ και 200 Nm ροπής στις 2.000-3.500 σ.α.λ. Σε γενικές γραμμές αφήνει καλές εντυπώσεις με την πολιτισμένη και χωρίς ιδιαίτερους κραδασμούς λειτουργία του, ωστόσο κάτω από τις 2.000 σ.α.λ. δε νιώθει όσο άνετα στο αντίστοιχο SEAT Ateca. Το Karoq είναι 60 κιλά βαρύτερο, με ελαφρώς μακρύτερο «βήμα» μετάδοσης, ενώ το μοντέλο της δοκιμής διέθετε τους έξτρα, μάλλον υπερβολικούς, τροχούς των 18 ιντσών. Με αυτά και με αυτά οι επιδόσεις είναι επαρκείς, ωστόσο για ένα γρήγορο προσπέρασμα χρειάζεται να κατεβάσεις μία ή και δύο σχέσεις στο 6τάχυτο κιβώτιο με τον απόλυτα θετικό επιλογέα. Η κατανάλωση κυμαίνεται σε λογικά επίπεδα ακόμα και σε πραγματικές συνθήκες, αφού δύσκολα ξεπερνά τα 7,4 λτ./100 χλμ. σε νορμάλ καθημερινές συνθήκες οδήγησης.
Τί παίζει με τους 3κύλινδρους 1000άρηδες του γκρουπ? Έχουν κι' αυτοί το παράνομο λογισμικό, μήπως γνωρίζει κάποιος?
Θα προτιμουσα το αδελφο SEAT που ειναι πιο ομορφο...
Πολύ καλό. VW group. Εγγύηση.
Ξεχάσατε να αναφέρεται πως ο αυτόματος κλιματισμός είναι στον προαιρετικό εξοπλισμό και όχι στον βασικό!
Καλά όλα αυτά, φοβεροί χώροι, αξιοπρεπής κατασκευή κτλ. Με τον 1000αρη κινητήρα όμως, 4 άτομα, φορτωμένο, βγάζει ταξίδι ρε παιδιά;