Τα πρώτα θετικά μηνύματα πίσω από το τιμόνι του Karoq έρχονται από την σωστή θέση οδήγησης, που προσφέρει πανοραμική ορατότητα, αλλά και τα εξαιρετικά ανατομικά καθίσματα με το ενιαίο προσκέφαλο και την πολύ καλή στήριξη. Από εκεί και πέρα μόλις οι τροχοί αρχίσουν να κυλούν αισθητή είναι η προσεγμένη ηχομόνωση και ο τρόπος, που ο θόρυβος του κινητήρα παραμένει έξω από την καμπίνα. Το Karoq μέσα στην πόλη είναι ευέλικτο, με λογικό κύκλο στροφής και παρκάρει εύκολα χάρη και στα μαλακά του πεντάλ, ωστόσο η κύλισή του δείχνει να επηρεάζεται από τους (έξτρα) τροχούς των 18 ιντσών με ελαστικά 215/50. Έτσι οι έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες γίνονται αισθητές και τονίζεται η τάση της ανάρτησης να «ακούγεται» και να αντιδρά κάπως ξερά. Επιπλέον οι μεγάλοι τροχοί δείχνουν να «πνίγουν» και τον κινητήρα.
Από την άλλη το Karoq εμφανίζει μια ουδέτερη συμπεριφορά με υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και συγκρατημένη κλίση στις στροφές. Η τάση για υποστροφή στο όριο δεν κρύβεται, αλλά οι αντιδράσεις είναι όσο προοδευτικές χρειάζεται για να ενημερώνουν τον οδηγό πριν καν επέμβει το μερικώς απενεργοποιούμενο ESP. Τα φαρδιά μετατρόχια εξασφαλίζουν γερό «πάτημα», το τιμόνι είναι ελαφρύ και ακριβές -κοφτερό δεν το λες- και τα εξαιρετικά φρένα (τα 34,5 μ. για το «κοκκάλωμα» από τα 100 χλμ./ώρα αντιστοιχούν σε σπορ κατασκευή) τονίζουν το αίσθημα ασφάλειας, που το Karoq καταφέρνει να χτίσει. Το νέο crossover της Skoda έχει στον στάνταρ και προαιρετικό του εξοπλισμό όλα τα σύγχρονα συστήματα άνεσης και ασφάλειας, όπως και αυτό του αυτόματου φρεναρίσματος με αναγνώριση πεζού.
Δε φοβάται τη σκόνη
Παρά την απουσία τετρακίνησης, το βασικό βενζινοκίνητο Karoq δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα κίνησης σε πατημένες χωμάτινες διαδρομές με νεροφαγώματα ή βαθιές λακούβες με νερό και λάσπη. Τα 172 χλστ. απόστασης από το έδαφος κάνουν τη δουλειά που πρέπει, και τα όρια ουσιαστικά τα βάζουν τα ασφάλτινα ελαστικά. Θα προτιμήσουμε όμως τους τροχούς των 17 ιντσών.
Τί παίζει με τους 3κύλινδρους 1000άρηδες του γκρουπ? Έχουν κι' αυτοί το παράνομο λογισμικό, μήπως γνωρίζει κάποιος?
Θα προτιμουσα το αδελφο SEAT που ειναι πιο ομορφο...
Πολύ καλό. VW group. Εγγύηση.
Ξεχάσατε να αναφέρεται πως ο αυτόματος κλιματισμός είναι στον προαιρετικό εξοπλισμό και όχι στον βασικό!
Καλά όλα αυτά, φοβεροί χώροι, αξιοπρεπής κατασκευή κτλ. Με τον 1000αρη κινητήρα όμως, 4 άτομα, φορτωμένο, βγάζει ταξίδι ρε παιδιά;