Κινητήρας: Ικανοποιεί με τις επιδόσεις, ενθουσιάζει με την οικονομία
56.286 Επισκέψεις στο άρθρο (17/5/2018)
Ο τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας PureΤech 1,2 λίτρων του ομίλου PSA τα πάει περίφημα και στην περίπτωση του 2008, όπως είχαμε δει και στο συνδυασμό του με το EAT6 παλιότερα, ικανοποιώντας με την ήσυχη, ελαστική και μεστή λειτουργία του, από τις χαμηλές στροφές –η μέγιστη ροπή των 205 Nm έρχεται από τις 1.500 σ.α.λ., σημείο ωστόσο που βγάζει μια μικρή τραχύτητα ως τρικύλινδρος- μέχρι και τα κόκκινα του στροφόμετρου. Στην πράξη αυτό μεταφράζεται σε ικανοποιητικές επιδόσεις για τα δεδομένα της κατηγορίας και του ανταγωνισμού, ενώ αντίστοιχα το νούμερο της κατανάλωσης, 6,2 λτ./100 χλμ. είναι από τα καλύτερα της κατηγορίας και πολύ χαμηλότερο συγκριτικά με το αυτόματο μοντέλο. Σε αυτό παίζει μεγάλο ρόλο και το πεντάρι κιβώτιο με τις μακριές σχέσεις, το οποίο συνεργάζεται πολύ καλά με τον κινητήρα, αν και θα θέλαμε το κούμπωμά του να είναι πιο πειστικό.
Πολύ καλό αλλά κατανάλωση 8, 1για το χειροκίνητο και 9, 1για το αυτόματο, στην πόλη το λες και φαγανό. Μονόδρομος το ντιζελακι