1. Τα καθίσματα: Ήταν η συνεχής μας διαμάχη. Είναι τα καθίσματα πολύ μαλακά ή πολύ άνετα; Με μια πιο ουδέτερη ματιά θα πούμε πως η ταπετσαρία αφήνει θετική εντύπωση στο τέλος της δοκιμής. Δεν διαπιστώσαμε κάποια φθορά.
2. Μεντεσές πόρτας: Παρατηρήσαμε μια φθορά στο μεντεσέ της πόρτας. Όμως αυτό δεν επηρέασε καθόλου τη σωστή λειτουργία της, ούτε την αντοχή.
3.Κινητήρας: Με 100 άλογα δεν θα τον χαρακτηρίσεις σπορτίφ. Είναι όμως οικονομικός σε κατανάλωση. Υπό πίεση δεν ξεπέρασε τα 5,9 λτ./100 χλμ. Αξίζει τον κόπο.
4.Χειρόφρενο: Προκειμένου η ντίζα του χειροφρένου να παραμείνει καθαρή, η Peugeot έχει τοποθετήσει ένα δακτύλιο στο πίσω ημιαξόνιο. Kρίμα που λόγω της θέσης του αυτό φθείρεται σχετικά εύκολα.
5.Πίσω πόρτα: Μοιάζει σαν να μην δόθηκε η απαιτούμενη προσοχή, όπως στο υπόλοιπο αμάξωμα. Η εσωτερική βαφή είναι μέτρια, οι επενδύσεις έχουν μέτρια συναρμογή.
6.Λάμπες: Αν θέλετε ή χρειαστεί να αλλάξετε μόνοι σας τις πίσω λάμπες δώστε προσοχή γιατί υπάρχουν κάποιες κοφτερές γωνίες.
Απο τα πρωτα 8500χιλ εχω προβληματα με το κινητηρα 1.6BlueHDi (2014) .Kαποιο λακο εχει η δοκιμη , μεχρι και δοχειο AdBlue εχω αλλαξει (1000ε) ασε για αμορτισερ , 2 φορες και το αμαξι εσει 102.500χιλ.Καθε 500χιλ αναγενηση DPF η καταναλωση πανω απο 5+ μην ακουτε τη σας λενε....
Φίλε spirts σε 2 χρόνια έκανα 50.000χλμ λόγω δουλειάς και δεν έχω αντιμετωπίσει το παραμικρό !!!Τι να πω??προφανώς είσαι από τους άτυχους!!!Σε κάθε εταιρία συμβαίνουν αυτά, δεν σημαίνει ότι όλα τα αυτοκίνητα είναι έτσι!!!!Έχω φίλους που έχουν αντίστοιχα μοντέλα που φοράνε τον ίδιο κινητήρα είτε πεζώ είτε Σιτροέν και όλοι σχεδόν μόνο καλά λόγια έχουν να πουν τόσο από θέμα ποιότητας όσο και από αξιοπιστία!!!Για οικονομία τι να πω ???Ίσως τα πιο οικονομικά και με την χαμηλότερη πραγματική κατανάλωση και όχι στα χαρτιά σαν κάτι άλλους !!!!
Μη με ειρωνευεσαι Pan δεν γραφω παραλογα , ειναι οπως τα γραφω , εδω και 2 χρονια ετσι ειναι και χειροτερα , ποσα χιλιομετρα κανεις ημερισιος , 5 , 10 , 50? Δεκα ωρες στο αμαξι ειμαι , τυχαιο που η εταιρια δε περνει γνωμες απο επαγγελματιες?
Ευτυχώς που υπάρχεις spirts και μας καθοδηγείς !!!Τι θα κάναμε χωρίς την άποψή σου!!!Εγώ πάντως που το έχω δεν έχει κάνει Κίχ !!!Μάλλον ο φίλος spirts έπεσα στην περίπτωση !!!Καλού κακού φίλε spirts κάνε και μια αίτηση για Επίδαυρο, ποτέ δεν ξέρεις ???!!!!
Απο τα πρωτα 8500χιλ εχω προβληματα με το κινητηρα 1.6BlueHDi (2014) .Kαποιο λακο εχει η δοκιμη , μεχρι και δοχειο AdBlue εχω αλλαξει (1000ε) ασε για αμορτισερ , 2 φορες και το αμαξι εσει 102.500χιλ.Καθε 500χιλ αναγενηση DPF η καταναλωση πανω απο 5+ μην ακουτε τη σας λενε....
μπραβο στην πεζο!
Φίλε spirts σε 2 χρόνια έκανα 50.000χλμ λόγω δουλειάς και δεν έχω αντιμετωπίσει το παραμικρό !!!Τι να πω??προφανώς είσαι από τους άτυχους!!!Σε κάθε εταιρία συμβαίνουν αυτά, δεν σημαίνει ότι όλα τα αυτοκίνητα είναι έτσι!!!!Έχω φίλους που έχουν αντίστοιχα μοντέλα που φοράνε τον ίδιο κινητήρα είτε πεζώ είτε Σιτροέν και όλοι σχεδόν μόνο καλά λόγια έχουν να πουν τόσο από θέμα ποιότητας όσο και από αξιοπιστία!!!Για οικονομία τι να πω ???Ίσως τα πιο οικονομικά και με την χαμηλότερη πραγματική κατανάλωση και όχι στα χαρτιά σαν κάτι άλλους !!!!
Μη με ειρωνευεσαι Pan δεν γραφω παραλογα , ειναι οπως τα γραφω , εδω και 2 χρονια ετσι ειναι και χειροτερα , ποσα χιλιομετρα κανεις ημερισιος , 5 , 10 , 50? Δεκα ωρες στο αμαξι ειμαι , τυχαιο που η εταιρια δε περνει γνωμες απο επαγγελματιες?
Ευτυχώς που υπάρχεις spirts και μας καθοδηγείς !!!Τι θα κάναμε χωρίς την άποψή σου!!!Εγώ πάντως που το έχω δεν έχει κάνει Κίχ !!!Μάλλον ο φίλος spirts έπεσα στην περίπτωση !!!Καλού κακού φίλε spirts κάνε και μια αίτηση για Επίδαυρο, ποτέ δεν ξέρεις ???!!!!
Φιλτρο λαδιου 14ε , φ.αερα μηχανης 28ε , φ.πετρελαιου 40ε !φ.καμπινας 23ε!!!!και πολλα αλλα σε τιμες ουτε Mercedes , αλλα Πεζο .Σοβαρα μιλαμε???? Φρενα (τακατια) σετ (4) εμπροστια 70 !!!!! χωρις καλωδιο φθορας !!!!Τι λετε ρε παιδια!!!