ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εντελώς χωρίς γράσο: το κεντρικό ρουλεμάν στον άξονα του σασμάν έχει ξεμείνει από λιπαντική ουσία.

Αριστερό ημιαξόνιο: παρά την απουσία προστατευτικού φιλμ, τα μέταλλα του αμαξώματος δείχνουν σε άριστη κατάσταση.

¶ριστη η κατάσταση των εμβόλων. Θα μπορούσαν να επανατοποθετηθούν χωρίς να δεχθούν κάποια συντήρηση.

Οι αλλαγές των σχέσεων σε όπισθεν ήταν βίαιες από τους χρήστες και αυτό φαίνεται από τη φθορά των γραναζιών.

Στον πίσω αριστερά θόλο υπήρξε μια πολύ μικρή φθορά σε ένα καλώδιο, χωρίς όμως καμία βλάβη.

100.000 καλά επιχειρήματα για την Peugeot

42.661 Επισκέψεις στο άρθρο (31/5/2018)

1. Τα καθίσματα: Ήταν η συνεχής μας διαμάχη. Είναι τα καθίσματα πολύ μαλακά ή πολύ άνετα; Με μια πιο ουδέτερη ματιά θα πούμε πως η ταπετσαρία αφήνει θετική εντύπωση στο τέλος της δοκιμής. Δεν διαπιστώσαμε κάποια φθορά. 

2. Μεντεσές πόρτας: Παρατηρήσαμε μια φθορά στο μεντεσέ της πόρτας. Όμως αυτό δεν επηρέασε καθόλου τη σωστή λειτουργία της, ούτε την αντοχή. 

3.Κινητήρας:  Με 100 άλογα δεν θα τον χαρακτηρίσεις σπορτίφ. Είναι όμως οικονομικός σε κατανάλωση. Υπό πίεση δεν ξεπέρασε τα 5,9 λτ./100 χλμ. Αξίζει τον κόπο. 

4.Χειρόφρενο: Προκειμένου η ντίζα του χειροφρένου να παραμείνει καθαρή, η Peugeot έχει τοποθετήσει ένα δακτύλιο στο πίσω ημιαξόνιο. Kρίμα που λόγω της θέσης του αυτό φθείρεται σχετικά εύκολα. 

5.Πίσω πόρτα: Μοιάζει σαν να μην δόθηκε η απαιτούμενη προσοχή, όπως στο υπόλοιπο αμάξωμα. Η εσωτερική βαφή είναι μέτρια, οι επενδύσεις έχουν μέτρια συναρμογή. 

6.Λάμπες: Αν θέλετε ή χρειαστεί να αλλάξετε μόνοι σας τις πίσω λάμπες δώστε προσοχή γιατί υπάρχουν κάποιες κοφτερές γωνίες.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
Moto