ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ο νέος TSI των 1,5 λίτρων αποδεικνύεται το καλύτερο συνοδευτικό για το γνώριμο αμάξωμα του Leon. Το πηγαίνει εξαιρετικά, χωρίς να «τσούζει» στο βενζινάδικο.

Εξαιρετική η συνεργασία του 1,5 TSI EVO με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο.

Κινητήρας: Πλούσια γεύση

24.458 Επισκέψεις στο άρθρο (28/11/2018)

Εξάλλου, από το 1,0 στο 1,5 λίτρο, η μεταβολή είναι τεράστια. Είναι 50% αύξηση στον κυβισμό. Παίρνεις μισό μοτέρ ακόμα σε σχέση με το μικρό TSI. 

Στην πράξη ο πλούτος του 1,5 είναι αισθητός από το ρελαντί, βγάζει περισσότερη άνεση στη λειτουργία του και αυτό βρίσκει συνέχεια και εν κινήσει όπου ανεβάζει πιο αβίαστα, φτάνει πολύ πιο εύκολα στα ψηλά «πατώματα» του στροφόμετρου και είναι πολύ πιο μεστή η απόδοσή του στο μεσαίο κομμάτι. Η ροπή που αποδίδει, είναι ίση με του 1,0 TSI, αλλά ξεκινά να είναι διαθέσιμη από πιο χαμηλά, ενώ η ισχύς των 130 ίππων δίνει πολύ πιο ζωντανά ξεκινήματα. 

Τεχνολογικά, αυτός ο κινητήρας δύσκολα θα βρει αντίπαλο: έχει τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας αλλά και σύστημα απενεργοποίησης δύο κυλίνδρων. Είναι δε εμφανές ότι τα ηλεκτρονικά ψάχνουν την παραμικρή ευκαιρία να φέρουν το μοτέρ σε τέτοια κατάσταση και να δουλεύει το μισό μπλοκ για όσο το δυνατόν περισσότερο. Ίσως είναι και ιδέα μας, αλλά πλέον αναγνωρίζουμε πιο εύκολα το ηχητικό ίχνος της όλης διαδικασίας, από ότι όταν πρωτογνωρίσαμε σύνολα της VW με τέτοια χαρακτηριστικά και ιδιαίτερα «πιάνουμε» την επαναφορά σε τετρακύλινδρη λειτουργία. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL