Οι επιδόσεις είναι ιδιαίτερα δυνατές και δημιουργούν κάποιες αποστάσεις έναντι του 1,0 TSI, αν και είναι ξεκάθαρο ότι πιο πολύ ενδιαφέρει τη SEAT η αναλογία επιδόσεων/κατανάλωσης παρά το πρώτο σκέλος μόνο. Διότι είναι ευνόητο ότι, αν ήθελε, θα μπορούσε να διυλίσει ασύγκριτα καλύτερα νούμερα επιταχύνσεων από αυτό το σύνολο. Η μέση τιμή των 6,4 λτ./100 χλμ./ώρα που φάνηκε να είναι αντιπροσωπευτική για το εν λόγω Leon πάντως είναι πολύ ανταγωνιστική.
Το 1.500άρι Leon δεν έχει την πιο καλή, πολλαπλών συνδέσμων ανάρτηση στον πίσω άξονα και ίσως φανεί οριακά νευρική σε κάποιες περιπτώσεις. Η ρύθμιση είναι ένα κλικ πιο σφικτή από όσο περιμέναμε, ωστόσο είναι σαφές ότι κάνει όλες τις δουλειές πολύ ικανοποιητικά και με έντονες σπορτίφ διαστάσεις.
Στα πολύ θετικά της έκδοσης φυσικά ανήκει και η τιμή: 17.150 ευρώ είναι ένα αντίτιμο λογικό και προσιτό για οικογενειακό όχημα με άρτιο εξοπλισμό από τη βασική έκδοση Style.