Ετοιμάζει το τέλος των πωλήσεων Ι.Χ. με βενζίνη και ντίζελ η κυβέρνηση
62.631 Επισκέψεις στο άρθρο (19/5/2021)
Τα προνόμια που έδωσε η ελληνική κυβέρνηση για να στραφεί ο κόσμος στην ηλεκτροκίνηση φαίνεται πως ήταν μόνο η αρχή. Επόμενος στόχος είναι η απαγόρευση πωλήσεων οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, δηλαδή των Ι.Χ. με βενζίνη και ντίζελ.
Οι πρωτοβουλίες της ελληνικής κυβέρνησης για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής, έχουν ξεκινήσει, ωστόσο μελλοντικά αναμένεται να δούμε ακόμα περισσότερα μέτρα που θα ισχύσουν, με γνώμονα πάντα την προστασία του περιβάλλοντος. Αυτό ουσιαστικά προανήγγειλε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, με την χθεσινή παρέμβασή του για τον κλιματικό νόμο και ειδικότερα στοχεύοντας στην απαγόρευση πωλήσεων νέων οχημάτων που καταναλώνουν βενζίνη ή πετρέλαιο (ντίζελ).
Η απαγόρευση δε θα γίνει από τη μία στιγμή στην άλλη, όμως ο Έλληνας πρωθυπουργός ξεκαθάρισε πως σύντομα θα πρέπει να ξεκινήσει η συζήτηση επί του θέματος για να καθοριστεί η χρονική προθεσμία προκειμένου να προσαρμοστεί η αγορά και να μην υπάρξουν αναταράξεις.
«Η ηλεκτροκίνηση προφανώς είναι το μέλλον -για να μην πω ότι είναι ήδη το παρόν το οποίο είναι εδώ - και θα πρέπει να συμφωνήσουμε σε εθνικό επίπεδο ποιος είναι ο στόχος τον οποίο θέτουμε στην Ελλάδα ως όριο για να απαγορεύσουμε τις πωλήσεις οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης και να στείλουμε ένα ξεκάθαρο μήνυμα στην αγορά να προσαρμοστεί προς αυτή την κατεύθυνση. Πρέπει όμως ταυτόχρονα και η ενέργεια η οποία παράγεται και την οποία καταναλώνουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, να είναι ενέργεια πράσινη», ανέφερε μεταξύ άλλων στη χθεσινή του ομιλία.
Θυμίζουμε πως το συγκεκριμένο θέμα βρίσκεται προς συζήτηση εντός των τειχών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ενώ από τις ευρύτερες χώρες της Ευρώπης, ήδη το Ηνωμένο Βασίλειο έχει ανακοινώσει πως από το 2030 και έπειτα δε θα πωλείται κανένα καινούργιο αυτοκίνητο που θα έχει κινητήρα βενζίνης ή ντίζελ.
Θεωρούν "προνόμιο" μια έκπτωση 5-6.000€ σε αγορά οχήματος 50-60.000€ όταν 6 στους 10 έλληνες έχουν ετήσιο εισόδημα κάτω από 10.000€. Η ηλεκτροκίνηση ίσως να είναι το μέλλον αλλά σε αυτό θα κινούμαστε (οι περισσότεροι τουλάχιστον) με τα πόδια. Για τα συνθετικά καύσιμα, που θα λύσουν πολλά προβλήματα ΧΩΡΙΣ να χρειαστεί αλλαγή οχήματος, κουβέντα. Γιατί ? γιατί το ζητούμενο είναι ν' αγοράζει ο κόσμος καινούρια
Γαλαμε πραγματικα....... τα πιστευουν αυτα;;; με το γραφειο μου να βλεπει στην Βουλιαγμενης υψος Γλυφαδας, στα 10 αυτοκινητα που βλεπω τα 7 ειναι ανω τις 10ετιας.....ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!
Εδωσε επιδοτηση οχι σε ολα τα ηλεκτρικά, οχι σε ολους τους φορτιστες, οχι σε ολα γενικως και θελει να καταργήσει τα θερμικά… ή εισαι ηλίθιος ή ανίκανος
Από τα 5 θέματα που έχετε τα 4 είναι πως θα μας πεισεις με το στανιό ότι είναι καλα τα ηλεκτρικά και να κάνουμε ουρά για να αγοράσουμε. Καλα κάνω και δε σας διαβάζω καθόλου, σας έχω κόψει τελείως γιατί για μένα δεν προσφέρετε πλέον ενημέρωση παρά μια προπαγάνδα το πως να πετάξουμε το αγαπημένο μας αυτοκίνητο και να πάρουμε ηλεκτρικό γιατί γνωρίζετε καλά κι εσείς και η κυβερνηση ότι τα ηλεκτρικά είναι μια απάτη. Κρίμα για εσάς δεν είσαστε το παλιό καλό ενημερωτικό τρίτη....
Τι θα κάνει ο Μητσοτάκης ; Θα φτιάξει δρόμους με επαγωγική φόρτιση ή θα βάλει σε κάθε πεζοδρόμιο φορτιστές ; Άλλο τα κτήρια της Ελλάδας άλλο της Ευρώπης. Εδώ δεν έχουν θέσεις στάθμεσης.
Ωραίο για θεωρία, αλλά ερχόμαστε στην πράξη:
1.- Τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ (όχι ότι τα plug-in hybrid είναι προσιτά), που σημαίνει ότι η αντικατάσταση του στόλου δεν μπορεί να γίνει, αν οι τιμές δεν αρχίσουν να πέφτουν σημαντικά (10+ χρόνια) και οι μπαταρίες δεν μπορούν να αποδίδουν πολλά χιλιόμετρα -και αυτό θέλει χρόνια (πώς θα μετακινηθώ κάποιες μέρες, για επαγγελματικό λόγο, όταν πρέπει να καλύψω 700 χλμ. με ηλεκτρικό οέο?).
2.- Το δίκτυο φόρτισης είναι κάτι που βελτιώνεται και θα βελτιώνεται όσο αυξάνονται τα ηλεκτρικά, αλλά μόνο του δεν φτάνει ως κίνητρο, ιδίως στις τίμες που έχουν τα ηλεκτρικά ακόμα και με επιδότηση.
3- Ανακύπτει τέλος το -σημαντικότερο ίσως- ζήτημα τι θα γίνει με τα οχήματα που έχουν κινητήρα εσωτερικής καύσης. Αν απαγορευτεί σε ορισμένο χρόνο η πώληση νέων (π.χ. 2030, 2032 κλπ), με δεδομένο ότι τα ορυκτά καύσιμα θα συνεχίσουν να παράγονται και να διατίθενται για πολλά χρόνια (σχετικές αναλύσεις στο διαδίκτυο ισχυρίζονται πάνω από 50 έτη), τα μεταχειρισμένα, ανάλογα με το μοντέλο, μπορεί να γίνουν πανάκριβα - βλ. σήμερα κάτι Jimny ή Land Cruiser που έχουν τρελή ζήτηση επειδή δεν πωλούνται καινούργια ή δεν θα υπάρχει χώρος για ανακύκλωση ...
Έτσι μπράβο,κάψτε όλα τα δάση και μετα αρχίστε την παράνοια για την κλιματική αλλαγή.Καταρχάς ποιος είπε σε αυτό το νούμερο που λέγεται πρωθυπουργός ότι θα βρίσκεται εκεί που βρίσκεται και στις επόμενες εκλογές,για να κανει τέτοια μακροπρόθεσμα σχέδια;
Να χαιρόμαστε την δημοκρατία μας.
Πραγματικά αυτός ο Κουλης έχει ξεφύγει. Ζει στον υπέροχο φανταστικό κόσμο του. Ρε μεγάλε θα καταργήσεις τα βενζινοκινητα και τα πετρελαιοκινητα όταν οι αυτοκινητοβιομηχανιες ακόμα βγάζουν νεα μοντέλα; όταν ο Έλληνας δεν έχει να αγοράσει νέο αμάξι γενικά; μας φέρατε στην εξαθλίωση, εχετε ξεπουλήσει τα πάντα, τώρα μας φέρατε και τον κορωνοϊο το τελειωτικό χτύπημα και θέλεις να αγοράσει ο κόσμος 40χιλ. ευρώ αμάξι; απορω τα θέλει και τα λέει ή του τα γράφουν και απλά τα διαβάζει;
Κ.Πρωθυπουργέ μας, ρώτηστε κάποιον-ους από το οικογενειακό σας περιβάλλον ως υιος πρωθυπουργού για το ποιά ήταν τα συνθήματα το 1990 όταν ο πατέρας σας ήθελε να γίνει πρωθυπουργός της χώρας και μετά ήρθε και η απόσυρση... Να σας το θυμήσω για να μαθαίνουν οι νεότεροι και να θυμούνται οι παλιότεροι, 'Ο ΨΗΛΟΣ Ο ΧΑΦΙΕΣ ΘΑ ΜΑΣ ΠΑΡΕΙ MERCEDES'... αυτό ήταν το σύνθημα... στην δική σας πρωθυπουργία και ως γόνος πρωθυπουργού δεν ακούω κάποιο νέο επίκαιρο σύνθημα για τα ηλεκτρικά... βρε παιδί μου!!!
Θεωρούν "προνόμιο" μια έκπτωση 5-6.000€ σε αγορά οχήματος 50-60.000€ όταν 6 στους 10 έλληνες έχουν ετήσιο εισόδημα κάτω από 10.000€. Η ηλεκτροκίνηση ίσως να είναι το μέλλον αλλά σε αυτό θα κινούμαστε (οι περισσότεροι τουλάχιστον) με τα πόδια. Για τα συνθετικά καύσιμα, που θα λύσουν πολλά προβλήματα ΧΩΡΙΣ να χρειαστεί αλλαγή οχήματος, κουβέντα. Γιατί ? γιατί το ζητούμενο είναι ν' αγοράζει ο κόσμος καινούρια
....Λύσαμε ολα μας τα προβληματα σαν χωρα και εχουμε σαν πρωτεραιοτητα την....κλιματικη αλλαγη? Και θα λυθει με την ηλεκτροκινηση? Ελεος!!!!!!
Γαλαμε πραγματικα....... τα πιστευουν αυτα;;; με το γραφειο μου να βλεπει στην Βουλιαγμενης υψος Γλυφαδας, στα 10 αυτοκινητα που βλεπω τα 7 ειναι ανω τις 10ετιας.....ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!
Εδωσε επιδοτηση οχι σε ολα τα ηλεκτρικά, οχι σε ολους τους φορτιστες, οχι σε ολα γενικως και θελει να καταργήσει τα θερμικά… ή εισαι ηλίθιος ή ανίκανος
Από τα 5 θέματα που έχετε τα 4 είναι πως θα μας πεισεις με το στανιό ότι είναι καλα τα ηλεκτρικά και να κάνουμε ουρά για να αγοράσουμε. Καλα κάνω και δε σας διαβάζω καθόλου, σας έχω κόψει τελείως γιατί για μένα δεν προσφέρετε πλέον ενημέρωση παρά μια προπαγάνδα το πως να πετάξουμε το αγαπημένο μας αυτοκίνητο και να πάρουμε ηλεκτρικό γιατί γνωρίζετε καλά κι εσείς και η κυβερνηση ότι τα ηλεκτρικά είναι μια απάτη. Κρίμα για εσάς δεν είσαστε το παλιό καλό ενημερωτικό τρίτη....
Τι θα κάνει ο Μητσοτάκης ; Θα φτιάξει δρόμους με επαγωγική φόρτιση ή θα βάλει σε κάθε πεζοδρόμιο φορτιστές ; Άλλο τα κτήρια της Ελλάδας άλλο της Ευρώπης. Εδώ δεν έχουν θέσεις στάθμεσης.
H HΛEKTΡOKINHΣH ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ Ν' ΑΠΟΤΥΧΕΙ...
Ωραίο για θεωρία, αλλά ερχόμαστε στην πράξη: 1.- Τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ (όχι ότι τα plug-in hybrid είναι προσιτά), που σημαίνει ότι η αντικατάσταση του στόλου δεν μπορεί να γίνει, αν οι τιμές δεν αρχίσουν να πέφτουν σημαντικά (10+ χρόνια) και οι μπαταρίες δεν μπορούν να αποδίδουν πολλά χιλιόμετρα -και αυτό θέλει χρόνια (πώς θα μετακινηθώ κάποιες μέρες, για επαγγελματικό λόγο, όταν πρέπει να καλύψω 700 χλμ. με ηλεκτρικό οέο?). 2.- Το δίκτυο φόρτισης είναι κάτι που βελτιώνεται και θα βελτιώνεται όσο αυξάνονται τα ηλεκτρικά, αλλά μόνο του δεν φτάνει ως κίνητρο, ιδίως στις τίμες που έχουν τα ηλεκτρικά ακόμα και με επιδότηση. 3- Ανακύπτει τέλος το -σημαντικότερο ίσως- ζήτημα τι θα γίνει με τα οχήματα που έχουν κινητήρα εσωτερικής καύσης. Αν απαγορευτεί σε ορισμένο χρόνο η πώληση νέων (π.χ. 2030, 2032 κλπ), με δεδομένο ότι τα ορυκτά καύσιμα θα συνεχίσουν να παράγονται και να διατίθενται για πολλά χρόνια (σχετικές αναλύσεις στο διαδίκτυο ισχυρίζονται πάνω από 50 έτη), τα μεταχειρισμένα, ανάλογα με το μοντέλο, μπορεί να γίνουν πανάκριβα - βλ. σήμερα κάτι Jimny ή Land Cruiser που έχουν τρελή ζήτηση επειδή δεν πωλούνται καινούργια ή δεν θα υπάρχει χώρος για ανακύκλωση ...
Ο Μητσοτάκης είναι πονηρός , καλά κάνει έτσι για να μάθουν να ψηφίζουν τα ζώα... Μπράβο !!
Έτσι μπράβο,κάψτε όλα τα δάση και μετα αρχίστε την παράνοια για την κλιματική αλλαγή.Καταρχάς ποιος είπε σε αυτό το νούμερο που λέγεται πρωθυπουργός ότι θα βρίσκεται εκεί που βρίσκεται και στις επόμενες εκλογές,για να κανει τέτοια μακροπρόθεσμα σχέδια; Να χαιρόμαστε την δημοκρατία μας.
Η λύση που θα ΕΠΙΚΡΑΤΉΣΕΙ είναι τα συνθετικά καύσιμα (βιοκαυσιμα)
Πραγματικά αυτός ο Κουλης έχει ξεφύγει. Ζει στον υπέροχο φανταστικό κόσμο του. Ρε μεγάλε θα καταργήσεις τα βενζινοκινητα και τα πετρελαιοκινητα όταν οι αυτοκινητοβιομηχανιες ακόμα βγάζουν νεα μοντέλα; όταν ο Έλληνας δεν έχει να αγοράσει νέο αμάξι γενικά; μας φέρατε στην εξαθλίωση, εχετε ξεπουλήσει τα πάντα, τώρα μας φέρατε και τον κορωνοϊο το τελειωτικό χτύπημα και θέλεις να αγοράσει ο κόσμος 40χιλ. ευρώ αμάξι; απορω τα θέλει και τα λέει ή του τα γράφουν και απλά τα διαβάζει;
Κ.Πρωθυπουργέ μας, ρώτηστε κάποιον-ους από το οικογενειακό σας περιβάλλον ως υιος πρωθυπουργού για το ποιά ήταν τα συνθήματα το 1990 όταν ο πατέρας σας ήθελε να γίνει πρωθυπουργός της χώρας και μετά ήρθε και η απόσυρση... Να σας το θυμήσω για να μαθαίνουν οι νεότεροι και να θυμούνται οι παλιότεροι, 'Ο ΨΗΛΟΣ Ο ΧΑΦΙΕΣ ΘΑ ΜΑΣ ΠΑΡΕΙ MERCEDES'... αυτό ήταν το σύνθημα... στην δική σας πρωθυπουργία και ως γόνος πρωθυπουργού δεν ακούω κάποιο νέο επίκαιρο σύνθημα για τα ηλεκτρικά... βρε παιδί μου!!!