Στο δρόμο: Fiesta το πιο απολαυστικό
126.389 Επισκέψεις στο άρθρο
8 Φωτογραφίες »
Το Ford Fiesta είναι σε δική του κλάση όσον αφορά στα δυναμικά του χαρακτηριστικά.
Το Ford Fiesta είναι σε δική του κλάση όσον αφορά στα δυναμικά του χαρακτηριστικά με αποτέλεσμα η εξαιρετική θέση οδήγησης να εξαργυρώνεται στο έπακρο σε κάθε διαδρομή. Το καταπληκτικό σε αίσθηση, ακρίβεια και πληροφόρηση τιμόνι συνδυάζεται υποδειγματικά με το «ζωντανό» πλαίσιο και τις καλοκουρδισμένες αναρτήσεις, χαρίζοντας απόλυτη ουδετερότητα σε κάθε στροφή και δυναμισμό που παραπέμπει στο μεγαλύτερο Focus. Αυτοκρατορικό πάτημα, αξιόλογη ποιότητα κύλισης με χαμηλό θόρυβο και ικανή απορροφητικότητα από τη σφιχτή ανάρτηση συμπληρώνουν την κορυφαία οδηγική εικόνα του Ford Fiesta.
Η diesel έκδοση του Peugeot 208 έχει πιο πειστικό μπροστινό σύστημα σε σχέση με το βενζινοκίνητο και το γαλλικό μικρό κοιτάει στα μάτια το Fiesta εμφανίζοντας μάλιστα ανώτερη ποιότητα κύλισης. Η ανάρτησή του απορροφά αριστοτεχνικά τις ανωμαλίες του δρόμου, με το μικρής διαμέτρου τιμόνι να προσφέρει ακρίβεια συμβάλλοντας στη συνολικά allegra αίσθηση του 208, που δείχνει ευχάριστα ανάλαφρο, με «αέρινο» πάτημα και δυναμική κατευθυντικότητα.
Το Ibiza έχει το φαρδύτερο μπροστινό μετατρόχιο (μαζί με το VW Polo) στοιχείο που βοηθά το μικρό SEAT να πείθει με την οδηγική του συμπεριφορά ακόμα και σε οριακές καταστάσεις. Χάρη και στην αξιοσύνη της ανάρτησή του, το Ibiza θα περάσει εντυπωσιακά αλώβητο πάνω από τις οδικές ανωμαλίες, ενώ σε δρόμο με στροφές δεν εμφανίζει έντονη κλίση, στοιχείο που μαζί με το ακριβές τιμόνι ενισχύει το fun to drive και την απόλυτα ελεγχόμενη συμπεριφορά. Κρίμα που η αποτελεσματικότητα των φρένων δεν είναι ανάλογη.
¶παιχτη η ποιότητα κύλισης του Polo, κοντά του και το Clio
Μιλώντας για ποιότητα κύλισης, το μυαλό θα πάει στο Polo, το οποίο παραδοσιακά διακρίνεται θυμίζοντας πιο έντονα πλέον μεγαλύτερο και ακριβότερο αυτοκίνητο με την άνεση που προσφέρει η ανάρτησή του, να του επιτρέπει να περνάει επιτυχώς τις λακκούβες και τις κακοτεχνίες. Μπορεί οδηγικά να μην έχει τη ζωντάνια και τη χάρη του Fiesta ή του 208, η σταθερότητα και η ουδετερότητά του όμως σε όλες τις συνθήκες εμπνέουν απόλυτη αίσθηση ασφάλειας.
Η ποιότητα κύλισης θα σε κερδίσει και στο νέο Renault Clio, το οποίο απέκτησε επιτέλους σωστή θέση οδήγησης. Στον ανοιχτό δρόμο είναι άνετο και σταθερό, ενώ η ανάρτησή του φιλτράρει άριστα τις εδαφικές κακοτεχνίες, χωρίς να «κοπανάει» ή να μεταφέρει κραδασμούς στο εσωτερικό. Παράλληλα το Clio απέκτησε ακόμα πιο εστιασμένο οδηγικό χαρακτήρα, όπως ορίζει η συγκρατημένη κλίση, η σαφήνεια του πάτηματός του και η ουδετερότητα της συμπεριφοράς ακόμα και σε συνθήκες πίεσης. Σίγουρα άξιζε πιο αποτελεσματικά φρένα.
Με το νέο Opel Corsa αντιλαμβάνεσαι αμέσως τη σιγουριά που σου δίνει το «πάτημά» του και την ευκολία με την οποία θα κάνεις ελιγμούς. Σε αυτό βοηθάει και το σύστημα διεύθυνσης, που αν και ελαφρύ είναι αρκετά ακριβές. Από την άλλη, η ανάρτηση χωρίς να είναι μαλακή, φιλτράρει αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του δρόμου και μόνο σε συνεχείς διαταράξεις θα αφήσει ταλαντώσεις να εισέλθουν στην καμπίνα. Ακόμα πάντως και στο όριό του έχει ουδέτερη και προβλέψιμη συμπεριφορά, με το μπροστινό του να ακολουθεί τις εντολές από το σύστημα διεύθυνσης και την υποστροφή να εμφανίζεται μόνο αν το παρακάνεις. Την αίσθηση ασφάλειας συμπληρώνουν με τον καλύτερο τρόπο τα δυνατά φρένα.
Ακόμα καλύτερα φρένα έχει το Citroen C3 (τα πιο δυνατά ανάμεσα στα 7 μοντέλα), που χαρακτηρίζεται από το ένα ελαφρύ τιμόνι. Αυτό σε συνδυασμό με την αυξημένη κλίση δεν εμπνέει για σβέλτη οδήγηση, είναι όμως άνετο και διακρίνεται για την πολύ καλή ποιότητα κύλισής του, ενώ αποδεικνύεται ιδιαίτερα εύχρηστο στην καθημερινότητα και αρκετά ευέλικτο. Κυλάει με ησυχία και στρίβει με ασφάλεια, χωρίς να είναι ούτε σπορτίφ, αλλά ούτε και πλαδαρό. Κατά κύριο λόγο έχει ουδέτερη συμπεριφορά, που μόνο σε έντονη πίεση θα γίνει υποστροφική, αλλά πάντα προοδευτική και ελεγχόμενη.
8 Φωτογραφίες »
Κυλάει με ησυχία και στρίβει με ασφάλεια, χωρίς να είναι ούτε σπορτίφ, αλλά ούτε και πλαδαρό το Citroen C3.
Η diesel έκδοση του Peugeot 208 έχει πιο πειστικό μπροστινό σύστημα σε σχέση με το βενζινοκίνητο και το γαλλικό μικρό κοιτάει στα μάτια το Fiesta εμφανίζοντας μάλιστα ανώτερη ποιότητα κύλισης. Η ανάρτησή του απορροφά αριστοτεχνικά τις ανωμαλίες του δρόμου, με το μικρής διαμέτρου τιμόνι να προσφέρει ακρίβεια συμβάλλοντας στη συνολικά allegra αίσθηση του 208, που δείχνει ευχάριστα ανάλαφρο, με «αέρινο» πάτημα και δυναμική κατευθυντικότητα.
Το Ibiza έχει το φαρδύτερο μπροστινό μετατρόχιο (μαζί με το VW Polo) στοιχείο που βοηθά το μικρό SEAT να πείθει με την οδηγική του συμπεριφορά ακόμα και σε οριακές καταστάσεις. Χάρη και στην αξιοσύνη της ανάρτησή του, το Ibiza θα περάσει εντυπωσιακά αλώβητο πάνω από τις οδικές ανωμαλίες, ενώ σε δρόμο με στροφές δεν εμφανίζει έντονη κλίση, στοιχείο που μαζί με το ακριβές τιμόνι ενισχύει το fun to drive και την απόλυτα ελεγχόμενη συμπεριφορά. Κρίμα που η αποτελεσματικότητα των φρένων δεν είναι ανάλογη.
¶παιχτη η ποιότητα κύλισης του Polo, κοντά του και το Clio
Μιλώντας για ποιότητα κύλισης, το μυαλό θα πάει στο Polo, το οποίο παραδοσιακά διακρίνεται θυμίζοντας πιο έντονα πλέον μεγαλύτερο και ακριβότερο αυτοκίνητο με την άνεση που προσφέρει η ανάρτησή του, να του επιτρέπει να περνάει επιτυχώς τις λακκούβες και τις κακοτεχνίες. Μπορεί οδηγικά να μην έχει τη ζωντάνια και τη χάρη του Fiesta ή του 208, η σταθερότητα και η ουδετερότητά του όμως σε όλες τις συνθήκες εμπνέουν απόλυτη αίσθηση ασφάλειας.
Η ποιότητα κύλισης θα σε κερδίσει και στο νέο Renault Clio, το οποίο απέκτησε επιτέλους σωστή θέση οδήγησης. Στον ανοιχτό δρόμο είναι άνετο και σταθερό, ενώ η ανάρτησή του φιλτράρει άριστα τις εδαφικές κακοτεχνίες, χωρίς να «κοπανάει» ή να μεταφέρει κραδασμούς στο εσωτερικό. Παράλληλα το Clio απέκτησε ακόμα πιο εστιασμένο οδηγικό χαρακτήρα, όπως ορίζει η συγκρατημένη κλίση, η σαφήνεια του πάτηματός του και η ουδετερότητα της συμπεριφοράς ακόμα και σε συνθήκες πίεσης. Σίγουρα άξιζε πιο αποτελεσματικά φρένα.
Με το νέο Opel Corsa αντιλαμβάνεσαι αμέσως τη σιγουριά που σου δίνει το «πάτημά» του και την ευκολία με την οποία θα κάνεις ελιγμούς. Σε αυτό βοηθάει και το σύστημα διεύθυνσης, που αν και ελαφρύ είναι αρκετά ακριβές. Από την άλλη, η ανάρτηση χωρίς να είναι μαλακή, φιλτράρει αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του δρόμου και μόνο σε συνεχείς διαταράξεις θα αφήσει ταλαντώσεις να εισέλθουν στην καμπίνα. Ακόμα πάντως και στο όριό του έχει ουδέτερη και προβλέψιμη συμπεριφορά, με το μπροστινό του να ακολουθεί τις εντολές από το σύστημα διεύθυνσης και την υποστροφή να εμφανίζεται μόνο αν το παρακάνεις. Την αίσθηση ασφάλειας συμπληρώνουν με τον καλύτερο τρόπο τα δυνατά φρένα.
Ακόμα καλύτερα φρένα έχει το Citroen C3 (τα πιο δυνατά ανάμεσα στα 7 μοντέλα), που χαρακτηρίζεται από το ένα ελαφρύ τιμόνι. Αυτό σε συνδυασμό με την αυξημένη κλίση δεν εμπνέει για σβέλτη οδήγηση, είναι όμως άνετο και διακρίνεται για την πολύ καλή ποιότητα κύλισής του, ενώ αποδεικνύεται ιδιαίτερα εύχρηστο στην καθημερινότητα και αρκετά ευέλικτο. Κυλάει με ησυχία και στρίβει με ασφάλεια, χωρίς να είναι ούτε σπορτίφ, αλλά ούτε και πλαδαρό. Κατά κύριο λόγο έχει ουδέτερη συμπεριφορά, που μόνο σε έντονη πίεση θα γίνει υποστροφική, αλλά πάντα προοδευτική και ελεγχόμενη.
Σελίδα 1 | Η Βίβλος για την αγορά μικρού diesel |
Σελίδα 2 | Τι είναι το Adblue; |
Σελίδα 3 | Design: Το νέο Peugeot 208 κερδίζει τη μάχη |
Σελίδα 4 | Τα μοντέρνα με μπροστάρη το C3 |
Σελίδα 5 | Value for Money: Φθηνότερο Ibiza, 8 χρόνια εγγύηση το Fiesta |
Σελίδα 6 | Κατανάλωση: Πιο οικονομικό τo Citroen C3 |
Σελίδα 7 | 208 & Clio έχουν τη μεγαλύτερη ταχύτητα στα 5,0 λτ./100 χλμ. |
Σελίδα 8 | Κινητήρες: Πιο δυνατό το Clio, πιο σβέλτο το 208 |
Σελίδα 9 | Εσωτερικά-Χώροι: Με premium αύρα 208 & Polo |
Σελίδα 10 | Στο δρόμο: Fiesta το πιο απολαυστικό |
Σελίδα 11 | Τι επιλέγουν οι 3 τύποι του AutoΤρίτη |
...καλή μεν αυτή η γενική συγκριτική παρουσίαση, πλην όμως λείπει ένας συγκριτικός πίνας τιμών αγοράς, ώστε να ξέρουμε πού βαδίζουμε.