Με 15.540 ευρώ, η τιμή της βασικής έκδοσης Reference για το diesel SEAT Ibiza είναι η χαμηλότερη, συνδυασμένη με 4 χρόνια εγγύησης και στάνταρ στοιχεία όπως αυτόματο φρενάρισμα, οθόνη αφής 6,5 ινστών, a/c και βασικές ηλ. ευκολίες. Αμέσως πιο ακριβό είναι το Citroen C3, το οποίο προσφέρεται από 15.730 ευρώ στην έκδοση Live με 5ετή εγγύηση και τα απαραίτητα.
Στα 16.150 ευρώ του Opel Corsa θα θέλαμε κάποια παραπάνω στοιχεία άνεσης στο βασικό εξοπλισμό, αλλά δεν πρέπει να παραβλέπεται το στάνταρ σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, το cruise control και τα 5 χρόνια εγγύησης μηχανικών μερών. Στα 16.438 ευρώ το Ford Fiesta όφειλε να έχει στάνταρ σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, ωστόσο προσφέρει ενσωματωμένο modem, σύστημα ειδοποίησης και διατήρησης λωρίδας, οθόνη 8 ιντσών, 4 ηλ. παράθυρα, αυτόματο cruise control και κυρίως 8 χρόνια εγγύηση για τα μηχανικά μέρη.
Στα 16.500 ευρώ το diesel Peugeot 208 στη βασική έκδοση Like προσφέρει ανάλογα στοιχεία, αλλά 5 ιντσών οθόνη και έρχεται με 5 χρόνια εγγύησης. Χάρη σε τρέχουσα προσφορά τα 16.400 ευρώ είναι μια καλή τιμή για το VW Polo, το οποίο έρχεται με ζάντες αλουμινίου και πλήρη εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας.
Η έκδοση δοκιμής του πετρελαιοκίνητου Renault Clio με τα 115 άλογα είναι διαθέσιμη από την έκδοση Dynamic με αρκετά υψηλή τιμή (18.880 ευρώ) με τον πλουσιότερο όλων εξοπλισμό που περιλαμβάνει μέχρι και αυτόματο κλιματισμό. Η έκδοση των 85 ίππων είναι διαθέσιμη από την έκδοση Authentic, η οποία είναι αρκετά φθηνότερη (με 15.890 ευρώ), αλλά και εξοπλισμό με τα απολύτως απαραίτητα.
...καλή μεν αυτή η γενική συγκριτική παρουσίαση, πλην όμως λείπει ένας συγκριτικός πίνας τιμών αγοράς, ώστε να ξέρουμε πού βαδίζουμε.