Εσωτερικά-Χώροι: Με premium αύρα 208 & Polo
126.395 Επισκέψεις στο άρθρο
10 Φωτογραφίες »
Το Citron C3 διατηρεί το trendy ύφος σχεδίασης και στην καμπίνα, που μπορεί να μην διαθέτει μαλακά πλαστικά, είναι όμως γεροδεμένη και πλούσια εξοπλισμένη. Τα καθίσματα είναι απόλυτα αναπαυτικά σε ταξίδι.
Τα μικρά σήκωσαν το ανάστημα και θυμίζουν πλέον περισσότερο ποιοτικές μικρομεσαίες προτάσεις παρά οικονομικές λύσεις ανάγκης. Ένα από τα χαρακτηριστικότερα παραδείγματα είναι το νέο Peugeot 208, το οποίο διαθέτει το πιο εντυπωσιακό εσωτερικό, συνδυάζοντας την premium αίσθηση ποιότητας με τον μοντέρνο σχεδιασμό. Μαλακά και άριστα φινιρισμένα πλαστικά στο ταμπλό, ψηφιακός 3D πίνακας οργάνων που ξεπροβάλλει πάνω από το μικρό σε διάμετρο τιμόνι σαν head-up display σύμφωνα με τη φιλοσοφία του i-cockpit, τύπου πιάνο διακόπτες κονσόλας και φυσικά η μεγάλη στάνταρ έγχρωμη οθόνη αφής του infotainment δένουν αρμονικά με στοιχεία πρακτικότητας, όπως οι πολλές θέσεις για μικροαντικείμενα και η σωστή θέση οδήγησης σε ένα πραγματικά ξεχωριστό σύνολο.
Ανέκαθεν το VW Polo αποτελούσε ορόσημο της ποιότητας για την κατηγορία, επενδύοντας σε λιτό σχετικά διάκοσμο, αλλά και σε εξαιρετικά ποιοτικά υλικά, άριστο φινίρισμα και γενικότερα μια upper class αίσθηση ποιότητας. Εργονομικά είναι άριστο με την οθόνη αφής του συστήματος infotainment να είναι άψογα ενσωματωμένη στο ταμπλό. Με επιπλέον χρέωση μπορείς να έχεις ψηφιακό πίνακα οργάνων, ενώ στάνταρ είναι οι πολλές θέσεις μια μικροαντικείμενα και η οθόνη αφής των 6,5 ιντσών.
Στο εσωτερικό του νέου Opel Corsa η σχεδίαση ακολουθεί οριζόντια αρχιτεκτονική, όπως έχουμε γνωρίσει στα περισσότερα μοντέλα της φίρμας. Αντίστοιχα, στα γνωστά υψηλά επίπεδα κινείται η ποιότητα και η εργονομία του. Στα high-light βέβαια είναι ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων και η έως 10 ιντσών οθόνη αφής, η οποία είναι κομψά ενσωματωμένη στο ταμπλό.
Αντίθετα με το εξωτερικό, το εσωτερικό του νέου Renault Clio είναι ριζικά αναβαθμισμένο, τόσο ποιοτικά, όσο και τεχνολογικά. Για πρώτη φορά προσφέρεται ψηφιακό πίνακας οργάνων, ενώ στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει η οθόνη αφής των 7 ιντσών του infotainment (προαιρετικά κάθετη 9,3 ιντσών). Από κάτω οι όμορφοι και πρακτικοί διακόπτες αεροπορικού τύπου εξυπηρετούν με τη σειρά τους την καλή εργονομία, ενώ μέσα στο γενικότερα αναβαθμισμένο εσωτερικό συναντάμε και χώρους για αντικείμενα συνολικού όγκου 26 λίτρων.
Με έμφαση στη στιβαρότητα Fiesta, C3 και Ibiza
Ακόμα ένα μοντέλο που διακρίνεται για τη στιβαρότητα της συναρμογής και το άψογο φινίρισμα είναι το νέο Fiesta, παρά τη χρήση πλαστικών με μια φλοίδα μαλακής επένδυσης στο πάνω μέρος. Επιπλέον χάρη στη νέα στάνταρ οθόνη αφής των 8 ιντσών, που επιτελεί τις περισσότερες λειτουργίες, η εργονομία είναι πλέον αυτή που πρέπει.
Κάτι αντίστοιχο συνέβη και στο C3, το οποίο διατηρεί το trendy ύφος της σχεδίασης του αμαξώματος, με πολλά στοιχεία εξατομίκευσης και ένα ξεχωριστό τετραγωνισμένης αισθητικής ταμπλό, αν και κατασκευασμένο εξΆ ολoκλήρου από σκληρά πλαστικά, αλλά και πρωτότυπες προσθήκες, όπως τα χερούλια στις πόρτες αντί για χειρολαβές και εμπρός καθίσματα-πολυθρόνες. Και εδώ είναι στάνταρ η οθόνη αφής.
Σε αντίστοιχο ύφος είναι και το SEAT Ibiza, που ναι μεν δείχνει υπέρ το δέον λιτό σχεδιαστικά, ωστόσο είναι γεροδεμένο και πρακτικό με απόλυτα ικανοποιητικό επίπεδο εξοπλισμού και στάνταρ οθόνη αφής 6,5 ιντσών.
Χώροι επιβατών και πρακτικότητα: Ibiza και Polo είναι πιο ευρύχωρα
Το μεγαλύτερο ωφέλιμο φάρδος έχουν οι καμπίνες των Ibiza και Polo προσφέροντας ταυτόχρονα και τον καλύτερο χώρο για τα πόδια των πίσω. Πολύ καλό χώρο για τα γόνατα των πίσω έχει και το νέο Opel Corsa, που δείχνει να έχει κάνει καλύτερη εκμετάλλευση σε σχέση με το νέο Peugeot 208. Επαρκή χώρο για τα γόνατα των πίσω προσφέρουν Renault Clio και Ford Fiesta, ωστόσο πάσχουν σε πλάτος – ειδικά το γαλλικό μοντέλο.
Περνώντας στον αέρα για τα κεφάλια των επιβατών, τομέας που «εκτιμούν ιδιαίτερα» οι άνω του 1,75 επιβάτες, το Opel Corsa είναι εδώ το πιο άνετο με 91 χλστ. «αέρα» για τoν οδηγό, ενώ ακολουθεί το Renault Clio με 89 χλστ.. Αντίστοιχα τον περισσότερο αέρα, οι πίσω επιβάτες θα τον βρουν στo νέο 208 με 42 χλστ. και έπονται τα Opel Corsa και SEAT Ibiza με 28 χλστ..
Ξεκάθαρο προβάδισμα στις αποσκευές το Clio
Η νέα γενιά του Renault Clio κατάφερε όχι μόνο μια κορυφαία επίδοση στη χωρητικότητα των πορτ-μπαγκάζ με 391 λτ., τιμή μεγαλύτερη ακόμη και από αυτή μικρομεσαίων μοντέλων, αλλά και ένα απόλυτα κανονικό σχήμα και μάλιστα με διπλό πάτωμα. Η κοινή πλατφόρμα πάνω στην οποία βασίστηκαν τα Polo και Ibiza βοήθησε ώστε τα δύο «αδελφά» μοντέλα να έχουν έναν επίσης μεγάλο χώρο αποσκευών στα 355 λτ..
10 Φωτογραφίες »
Μοντέρνο, ποιοτικό και εργονομικό το εσωτερικό του Ford Fiesta. Ξεχωρίζει η στάνταρ οθόνη των 8 ιντσών, η οποία δείχνει να αιωρείται στη μέση της κεντρικής κονσόλας.
Ανέκαθεν το VW Polo αποτελούσε ορόσημο της ποιότητας για την κατηγορία, επενδύοντας σε λιτό σχετικά διάκοσμο, αλλά και σε εξαιρετικά ποιοτικά υλικά, άριστο φινίρισμα και γενικότερα μια upper class αίσθηση ποιότητας. Εργονομικά είναι άριστο με την οθόνη αφής του συστήματος infotainment να είναι άψογα ενσωματωμένη στο ταμπλό. Με επιπλέον χρέωση μπορείς να έχεις ψηφιακό πίνακα οργάνων, ενώ στάνταρ είναι οι πολλές θέσεις μια μικροαντικείμενα και η οθόνη αφής των 6,5 ιντσών.
Στο εσωτερικό του νέου Opel Corsa η σχεδίαση ακολουθεί οριζόντια αρχιτεκτονική, όπως έχουμε γνωρίσει στα περισσότερα μοντέλα της φίρμας. Αντίστοιχα, στα γνωστά υψηλά επίπεδα κινείται η ποιότητα και η εργονομία του. Στα high-light βέβαια είναι ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων και η έως 10 ιντσών οθόνη αφής, η οποία είναι κομψά ενσωματωμένη στο ταμπλό.
Αντίθετα με το εξωτερικό, το εσωτερικό του νέου Renault Clio είναι ριζικά αναβαθμισμένο, τόσο ποιοτικά, όσο και τεχνολογικά. Για πρώτη φορά προσφέρεται ψηφιακό πίνακας οργάνων, ενώ στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει η οθόνη αφής των 7 ιντσών του infotainment (προαιρετικά κάθετη 9,3 ιντσών). Από κάτω οι όμορφοι και πρακτικοί διακόπτες αεροπορικού τύπου εξυπηρετούν με τη σειρά τους την καλή εργονομία, ενώ μέσα στο γενικότερα αναβαθμισμένο εσωτερικό συναντάμε και χώρους για αντικείμενα συνολικού όγκου 26 λίτρων.
Με έμφαση στη στιβαρότητα Fiesta, C3 και Ibiza
Ακόμα ένα μοντέλο που διακρίνεται για τη στιβαρότητα της συναρμογής και το άψογο φινίρισμα είναι το νέο Fiesta, παρά τη χρήση πλαστικών με μια φλοίδα μαλακής επένδυσης στο πάνω μέρος. Επιπλέον χάρη στη νέα στάνταρ οθόνη αφής των 8 ιντσών, που επιτελεί τις περισσότερες λειτουργίες, η εργονομία είναι πλέον αυτή που πρέπει.
Κάτι αντίστοιχο συνέβη και στο C3, το οποίο διατηρεί το trendy ύφος της σχεδίασης του αμαξώματος, με πολλά στοιχεία εξατομίκευσης και ένα ξεχωριστό τετραγωνισμένης αισθητικής ταμπλό, αν και κατασκευασμένο εξΆ ολoκλήρου από σκληρά πλαστικά, αλλά και πρωτότυπες προσθήκες, όπως τα χερούλια στις πόρτες αντί για χειρολαβές και εμπρός καθίσματα-πολυθρόνες. Και εδώ είναι στάνταρ η οθόνη αφής.
Σε αντίστοιχο ύφος είναι και το SEAT Ibiza, που ναι μεν δείχνει υπέρ το δέον λιτό σχεδιαστικά, ωστόσο είναι γεροδεμένο και πρακτικό με απόλυτα ικανοποιητικό επίπεδο εξοπλισμού και στάνταρ οθόνη αφής 6,5 ιντσών.
Χώροι επιβατών και πρακτικότητα: Ibiza και Polo είναι πιο ευρύχωρα
Το μεγαλύτερο ωφέλιμο φάρδος έχουν οι καμπίνες των Ibiza και Polo προσφέροντας ταυτόχρονα και τον καλύτερο χώρο για τα πόδια των πίσω. Πολύ καλό χώρο για τα γόνατα των πίσω έχει και το νέο Opel Corsa, που δείχνει να έχει κάνει καλύτερη εκμετάλλευση σε σχέση με το νέο Peugeot 208. Επαρκή χώρο για τα γόνατα των πίσω προσφέρουν Renault Clio και Ford Fiesta, ωστόσο πάσχουν σε πλάτος – ειδικά το γαλλικό μοντέλο.
Περνώντας στον αέρα για τα κεφάλια των επιβατών, τομέας που «εκτιμούν ιδιαίτερα» οι άνω του 1,75 επιβάτες, το Opel Corsa είναι εδώ το πιο άνετο με 91 χλστ. «αέρα» για τoν οδηγό, ενώ ακολουθεί το Renault Clio με 89 χλστ.. Αντίστοιχα τον περισσότερο αέρα, οι πίσω επιβάτες θα τον βρουν στo νέο 208 με 42 χλστ. και έπονται τα Opel Corsa και SEAT Ibiza με 28 χλστ..
Ξεκάθαρο προβάδισμα στις αποσκευές το Clio
Η νέα γενιά του Renault Clio κατάφερε όχι μόνο μια κορυφαία επίδοση στη χωρητικότητα των πορτ-μπαγκάζ με 391 λτ., τιμή μεγαλύτερη ακόμη και από αυτή μικρομεσαίων μοντέλων, αλλά και ένα απόλυτα κανονικό σχήμα και μάλιστα με διπλό πάτωμα. Η κοινή πλατφόρμα πάνω στην οποία βασίστηκαν τα Polo και Ibiza βοήθησε ώστε τα δύο «αδελφά» μοντέλα να έχουν έναν επίσης μεγάλο χώρο αποσκευών στα 355 λτ..
Σελίδα 1 | Η Βίβλος για την αγορά μικρού diesel |
Σελίδα 2 | Τι είναι το Adblue; |
Σελίδα 3 | Design: Το νέο Peugeot 208 κερδίζει τη μάχη |
Σελίδα 4 | Τα μοντέρνα με μπροστάρη το C3 |
Σελίδα 5 | Value for Money: Φθηνότερο Ibiza, 8 χρόνια εγγύηση το Fiesta |
Σελίδα 6 | Κατανάλωση: Πιο οικονομικό τo Citroen C3 |
Σελίδα 7 | 208 & Clio έχουν τη μεγαλύτερη ταχύτητα στα 5,0 λτ./100 χλμ. |
Σελίδα 8 | Κινητήρες: Πιο δυνατό το Clio, πιο σβέλτο το 208 |
Σελίδα 9 | Εσωτερικά-Χώροι: Με premium αύρα 208 & Polo |
Σελίδα 10 | Στο δρόμο: Fiesta το πιο απολαυστικό |
Σελίδα 11 | Τι επιλέγουν οι 3 τύποι του AutoΤρίτη |
...καλή μεν αυτή η γενική συγκριτική παρουσίαση, πλην όμως λείπει ένας συγκριτικός πίνας τιμών αγοράς, ώστε να ξέρουμε πού βαδίζουμε.