Tο ολοκαίνουργιο Honda Civic βρήκε επιτέλους τη δύναμη του turbo και στέκεται απέναντι από το Ford Focus και το Peugeot 308 στην προσπάθειά του να κερδίσει τους πιο... «ανήσυχους» αγοραστές της μικρομεσαίας κατηγορίας.
Το ολοκαίνουργιο, 10ης γενιάς, Honda Civic έρχεται με τον τσαμπουκά του νέου 1,0 Turbo VTEC κινητήρα 130 ίππων και της νέας πίσω ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων για να «κερδίσει» τους… ανήσυχους αγοραστές της μικρομεσαίας κατηγορίας. Ακριβώς απέναντί του θα βρει το 3ης γενιάς Ford Focus, που από την πρώτη κιόλας γενιά του λάνσαρε την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, ενώ το 2012 έγινε η πρώτη εφαρμογή του κινητήρα-θαύμα 1,0 EcoBoost, την επιτομή του downsizing. Στην παρέα βάλαμε και το Peugeot 308 με τον 1,2 PureTech τα 130 άλογα με σκοπό να σχηματίσουμε μια τριάδα για αγοραστές με… ανήσυχο πνεύμα.
Προτιμάω 308. Το οδηγώ εδώ και 2 χρόνια και έχω να πω οτι ειναι το πιο καλοζυγισμένο αυτοκίνητο (στην κατηγορία) που έχω οδηγήσει ποτέ και έχω οδηγήσει πολλά. Εαν θέλει κανεις περισσότερη δύναμη, υπάρχει και ο 1.6 turbo σε διάφορες εκδόσεις (205, 250 ή 272 hp) για όλα τα γούστα ! Ειναι μακράν το ελαφρύτερο (λόγω πλαισίου αλουμινίου) και ποιοτικότερο απο τα τρία. Δεν θα έπαιρνα το παρωχημένο focus λόγω βάρους και ελλειψης αξιοπιστίας, ενώ το civic έχει το πρόβλημα της υποαντιπροσώπευσης της φίρμας στην Ελλάδα και ειδικά στην επαρχία...
Στις τιμες προσθεστε κανα διχιλιαρο (2000) παραπανω.
Προτιμάω 308. Το οδηγώ εδώ και 2 χρόνια και έχω να πω οτι ειναι το πιο καλοζυγισμένο αυτοκίνητο (στην κατηγορία) που έχω οδηγήσει ποτέ και έχω οδηγήσει πολλά. Εαν θέλει κανεις περισσότερη δύναμη, υπάρχει και ο 1.6 turbo σε διάφορες εκδόσεις (205, 250 ή 272 hp) για όλα τα γούστα ! Ειναι μακράν το ελαφρύτερο (λόγω πλαισίου αλουμινίου) και ποιοτικότερο απο τα τρία. Δεν θα έπαιρνα το παρωχημένο focus λόγω βάρους και ελλειψης αξιοπιστίας, ενώ το civic έχει το πρόβλημα της υποαντιπροσώπευσης της φίρμας στην Ελλάδα και ειδικά στην επαρχία...