Εσωτερικό: Πιο ποιοτικό το 308, πιο πρακτικό το Civic και κάπου ανάμεσα το Focus
79.090 Επισκέψεις στο άρθρο (26/10/2017)
Tο εσωτερικό του Peugeot 308 συνδυάζει τη χρήση πολύ καλών πλαστικών με γερή συναρμογή και πολύ καλό φινίρισμα. Αίσθηση προκαλεί η απουσία των κουμπιών στην κεντρική κονσόλα (τα πάντα ελέγχονται μέσα από την οθόνη αφής στην οποία θα θέλαμε καλύτερη ταχύτητα απόκρισης), ο πίνακας οργάνων ο οποίος είναι τοποθετημένος ψηλά και το μικρό σε διάμετρο τιμόνι. Η κεντρική κονσόλα χρειαζόταν πιο «έξυπνη» διαχείρηση ώστε να προσφέρει κάποιες θέσεις για μικροαντικείμενα αντί «τυφλών» επιφανειών.
Τo εσωτερικό του Focus ξεχωρίζει για τη σχεδίαση και την υψηλή απτή ποιότητα, η οποία ενισχύεται από τα μαλακά πλαστικά που συνθέτουν το ταμπλό. Παρά τις μικρές ατέλειες, η συναρμογή είναι απόλυτα ικανοποιητική, ενώ η κεντρική κονσόλα με οθόνη αφής εντυπωσιάζει, όπως το σύστημα infotainment SYNC3 με δυνατότητα φωνητικών εντολών.
Το Civic με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων διαθέτει τις πιο εντυπωσιακές γραμμές και ξεχωρίζει με τη γεροδεμένη κατασκευή του. Το φινίρισμα είναι εξαιρετικό, αλλά τα σκληρά πλαστικά κυριαρχούν. Σχετικά με την πρακτικότητα, το νέο Civic δίνει ρέστα, ειδικά με την άριστη εκμετάλλευση του χώρου ανάμεσα από τα μπροστινά καθίσματα και κάτω από την κεντρική κονσόλα!
Προτιμάω 308. Το οδηγώ εδώ και 2 χρόνια και έχω να πω οτι ειναι το πιο καλοζυγισμένο αυτοκίνητο (στην κατηγορία) που έχω οδηγήσει ποτέ και έχω οδηγήσει πολλά. Εαν θέλει κανεις περισσότερη δύναμη, υπάρχει και ο 1.6 turbo σε διάφορες εκδόσεις (205, 250 ή 272 hp) για όλα τα γούστα ! Ειναι μακράν το ελαφρύτερο (λόγω πλαισίου αλουμινίου) και ποιοτικότερο απο τα τρία. Δεν θα έπαιρνα το παρωχημένο focus λόγω βάρους και ελλειψης αξιοπιστίας, ενώ το civic έχει το πρόβλημα της υποαντιπροσώπευσης της φίρμας στην Ελλάδα και ειδικά στην επαρχία...
Στις τιμες προσθεστε κανα διχιλιαρο (2000) παραπανω.
Προτιμάω 308. Το οδηγώ εδώ και 2 χρόνια και έχω να πω οτι ειναι το πιο καλοζυγισμένο αυτοκίνητο (στην κατηγορία) που έχω οδηγήσει ποτέ και έχω οδηγήσει πολλά. Εαν θέλει κανεις περισσότερη δύναμη, υπάρχει και ο 1.6 turbo σε διάφορες εκδόσεις (205, 250 ή 272 hp) για όλα τα γούστα ! Ειναι μακράν το ελαφρύτερο (λόγω πλαισίου αλουμινίου) και ποιοτικότερο απο τα τρία. Δεν θα έπαιρνα το παρωχημένο focus λόγω βάρους και ελλειψης αξιοπιστίας, ενώ το civic έχει το πρόβλημα της υποαντιπροσώπευσης της φίρμας στην Ελλάδα και ειδικά στην επαρχία...