Σε ό,τι αφορά στους χώρους, οι μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις και το ανάλογο μεταξόνιο κάνουν το Civic να ξεχωρίζει με την μεγαλύτερη και φαρδύτερη καμπίνα, αλλά και με το κορυφαίο σε χωρητικότητα πορτ μπαγκάζ των 478 λτ.! Από εκεί και πέρα το 308 προσφέρει περισσότερο «αέρα» για τα κεφάλια των πίσω και έναν μεγάλο χώρο αποσκευών (432 λτ.) με το Focus να υστερεί ουσιαστικά μόνο σε πλάτος πίσω καθίσματος και χώρο αποσκευών.
Προτιμάω 308. Το οδηγώ εδώ και 2 χρόνια και έχω να πω οτι ειναι το πιο καλοζυγισμένο αυτοκίνητο (στην κατηγορία) που έχω οδηγήσει ποτέ και έχω οδηγήσει πολλά. Εαν θέλει κανεις περισσότερη δύναμη, υπάρχει και ο 1.6 turbo σε διάφορες εκδόσεις (205, 250 ή 272 hp) για όλα τα γούστα ! Ειναι μακράν το ελαφρύτερο (λόγω πλαισίου αλουμινίου) και ποιοτικότερο απο τα τρία. Δεν θα έπαιρνα το παρωχημένο focus λόγω βάρους και ελλειψης αξιοπιστίας, ενώ το civic έχει το πρόβλημα της υποαντιπροσώπευσης της φίρμας στην Ελλάδα και ειδικά στην επαρχία...
Στις τιμες προσθεστε κανα διχιλιαρο (2000) παραπανω.
Προτιμάω 308. Το οδηγώ εδώ και 2 χρόνια και έχω να πω οτι ειναι το πιο καλοζυγισμένο αυτοκίνητο (στην κατηγορία) που έχω οδηγήσει ποτέ και έχω οδηγήσει πολλά. Εαν θέλει κανεις περισσότερη δύναμη, υπάρχει και ο 1.6 turbo σε διάφορες εκδόσεις (205, 250 ή 272 hp) για όλα τα γούστα ! Ειναι μακράν το ελαφρύτερο (λόγω πλαισίου αλουμινίου) και ποιοτικότερο απο τα τρία. Δεν θα έπαιρνα το παρωχημένο focus λόγω βάρους και ελλειψης αξιοπιστίας, ενώ το civic έχει το πρόβλημα της υποαντιπροσώπευσης της φίρμας στην Ελλάδα και ειδικά στην επαρχία...