Με μήκος 4.518 χλστ., το νέο Honda Civic δεν ξεχωρίζει μόνο χάρη στις πληθωρικές του διαστάσεις, αλλά και την ξεχωριστή του σχεδίαση, που φτάνει στα όρια του κραυγαλέου. Οι ξεχωριστής αισθητικής λεπτομέρειες του προσδίδουν δυναμισμό, όπως για παράδειγμα τα ιδιόμορφα πίσω φώτα LED, η διπλή πίσω αεροτομή και τα μαύρα κυψελωτά πλαστικά σαν εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα. Πάντως και το μπροστινό μέρος δεν στερείται φαντασίας εμφανίζοντας ένα ιδιαίτερα σπορ σχεδιαστικό ύφος με αντίστοιχους fake μεγάλους αεραγωγούς αέρα και νεύρα στο καπό. Εντύπωση επίσης προκαλεί η υιοθέτηση παραδοσιακών χειρολαβών έναντι των κρυφών των δύο προηγούμενων γενεών. Παρά τα χρόνια, που κουβαλά στην πλάτη, το μήκους 4.358 χλστ. Ford Focus εξακολουθεί να δείχνει δυναμικό χάρη σε στοιχεία όπως το εντυπωσιακό μπροστινό μέρος με την «κυψελωτή» τραπεζοειδή μάσκα, τα μακρόστενα δυναμικά LED φανάρια και το καπό με τα μυώδη powerdomes. Το Peugeot 308 με 4.253 χλστ. μήκος είναι το πιο compact και κερδίζει με την πιο αρμονική συνύπαρξη της δυναμικής και εκλεπτυσμένης αισθητικής, κάτι που οφείλεται στις λεπτομέρειες χρωμίου στη μάσκα, στα λεπτεπίλεπτα φανάρια και τα έντονα νεύρα στο πλάι του αμαξώματος.
Προτιμάω 308. Το οδηγώ εδώ και 2 χρόνια και έχω να πω οτι ειναι το πιο καλοζυγισμένο αυτοκίνητο (στην κατηγορία) που έχω οδηγήσει ποτέ και έχω οδηγήσει πολλά. Εαν θέλει κανεις περισσότερη δύναμη, υπάρχει και ο 1.6 turbo σε διάφορες εκδόσεις (205, 250 ή 272 hp) για όλα τα γούστα ! Ειναι μακράν το ελαφρύτερο (λόγω πλαισίου αλουμινίου) και ποιοτικότερο απο τα τρία. Δεν θα έπαιρνα το παρωχημένο focus λόγω βάρους και ελλειψης αξιοπιστίας, ενώ το civic έχει το πρόβλημα της υποαντιπροσώπευσης της φίρμας στην Ελλάδα και ειδικά στην επαρχία...
Στις τιμες προσθεστε κανα διχιλιαρο (2000) παραπανω.
Προτιμάω 308. Το οδηγώ εδώ και 2 χρόνια και έχω να πω οτι ειναι το πιο καλοζυγισμένο αυτοκίνητο (στην κατηγορία) που έχω οδηγήσει ποτέ και έχω οδηγήσει πολλά. Εαν θέλει κανεις περισσότερη δύναμη, υπάρχει και ο 1.6 turbo σε διάφορες εκδόσεις (205, 250 ή 272 hp) για όλα τα γούστα ! Ειναι μακράν το ελαφρύτερο (λόγω πλαισίου αλουμινίου) και ποιοτικότερο απο τα τρία. Δεν θα έπαιρνα το παρωχημένο focus λόγω βάρους και ελλειψης αξιοπιστίας, ενώ το civic έχει το πρόβλημα της υποαντιπροσώπευσης της φίρμας στην Ελλάδα και ειδικά στην επαρχία...