Τι προτιμούν οι 3 διαφορετικοί οδηγοί του AutoΤρίτη
79.087 Επισκέψεις στο άρθρο (26/10/2017)
Ηonda Civic 1,0 Turbo VTEC + Ποιότητα και στιβαρότητα κατασκευής, ευρυχωρία, οδική συμπεριφορά, κινητήρας-επιδόσεις, θέση οδήγησης, φρένα, στάνταρ εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας. - Κάποιοι κραδασμοί κινητήρα, μικρό ρεζερβουάρ και κατανάλωση, ορατότητα προς τις πίσω γωνίες
Peugeot 308 1,2 PureTech 130 PS + Επιδόσεις και κατανάλωση κινητήρα, λειτουργία ανάρτησης και ποιότητα κατασκευής στο εσωτερικό, οδική συμπεριφοράς, στάνταρ εξοπλισμό - Ορατότητα προς τα πίσω, ταχύτητα του συστήματος πολυμέσων, απόσβεση έντονων εγκάρσιων ανωμαλιών
Ford Focus 1,0 Ecoboost 125 PS + Σχεδίαση, οδική συμπεριφορά και οδηγική αίσθηση, λειτουργία κινητήρα, ποιότητα κατασκευής, τιμή αγοράς - Χώρος αποσκευών και ωφέλιμο πλάτος πίσω, αποτελεσματικότητα φρένων
Ο fun to drive οδηγός θα είχε μπροστά του ένα πραγματικό τρίλυμμα: Tο Focus με τον παιχνιδιάρικο χαρακτήρα, το 308 με την αποτελεσματικότητα και το νέο Civic με το συνολικά σπορτίφ του χαρακτήρα. Δύσκολη απόφαση, όπου οι καλύτερες επιδόσεις του 308 ίσως να παίξουν το ρόλο τους.
Ο Value For Money οδηγός δε θα έχει δεύτερη σκέψη από το Ford Focus, το οποίο μπορεί να έχει κάποια χρόνια στην αγορά, ωστόσο προσφέρει έναν μοναδικό οδηγοκεντρικό χαρακτήρα και κυρίως τιμή κανόνι, που είναι 5.000 ευρώ χαμηλότερη των άλλων δύο!
Ο high-tech τύπος θα επιλέξει το Honda Civic με σχετική ευκολία, αφού από τα τρία μοντέλα διαθέτει τα περισσότερα τεχνολογικά συστήματα και είναι και το πιο εξελιγμένο, λογικό αφού άλλωστε είναι και το πιο καινούριο από τα τρία.
Προτιμάω 308. Το οδηγώ εδώ και 2 χρόνια και έχω να πω οτι ειναι το πιο καλοζυγισμένο αυτοκίνητο (στην κατηγορία) που έχω οδηγήσει ποτέ και έχω οδηγήσει πολλά. Εαν θέλει κανεις περισσότερη δύναμη, υπάρχει και ο 1.6 turbo σε διάφορες εκδόσεις (205, 250 ή 272 hp) για όλα τα γούστα ! Ειναι μακράν το ελαφρύτερο (λόγω πλαισίου αλουμινίου) και ποιοτικότερο απο τα τρία. Δεν θα έπαιρνα το παρωχημένο focus λόγω βάρους και ελλειψης αξιοπιστίας, ενώ το civic έχει το πρόβλημα της υποαντιπροσώπευσης της φίρμας στην Ελλάδα και ειδικά στην επαρχία...
Στις τιμες προσθεστε κανα διχιλιαρο (2000) παραπανω.
Προτιμάω 308. Το οδηγώ εδώ και 2 χρόνια και έχω να πω οτι ειναι το πιο καλοζυγισμένο αυτοκίνητο (στην κατηγορία) που έχω οδηγήσει ποτέ και έχω οδηγήσει πολλά. Εαν θέλει κανεις περισσότερη δύναμη, υπάρχει και ο 1.6 turbo σε διάφορες εκδόσεις (205, 250 ή 272 hp) για όλα τα γούστα ! Ειναι μακράν το ελαφρύτερο (λόγω πλαισίου αλουμινίου) και ποιοτικότερο απο τα τρία. Δεν θα έπαιρνα το παρωχημένο focus λόγω βάρους και ελλειψης αξιοπιστίας, ενώ το civic έχει το πρόβλημα της υποαντιπροσώπευσης της φίρμας στην Ελλάδα και ειδικά στην επαρχία...