ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Τις καλύτερες επιδόσεις εμφανίζει το Peugeot 308, τόσο από στάση, όσο και εν κινήσει.

Επιτέλους, το 10ης γενιάς Honda Civic λανσάρει 1,0 turbo κινητήρα μαζί με το σοφιστικέ σύστημα μεταβλητού χρονισμού και βυθίσματος βαλβίδων VTEC.

Κινητήρες-Επιδόσεις: Επικρατεί το Peugeot 308

79.088 Επισκέψεις στο άρθρο (26/10/2017)

Τα τρία μοντέλα της δοκιμής μας έχουν ως κοινό παράγοντα τους τρικύλινδρους downsized κινητήρες με υπερτροφοδότηση και άμεσο ψεκασμό καυσίμου. Από πλευράς επιδόσεων ξεχωρίζει το 308, κάτι απόλυτα φυσιολογικό, αφού το 3κύλινδρο 1.200άρι μοτέρ των 130 ίππων έχει να κινήσει και το ελαφρύτερο αμάξωμα. Το χεράκι τους όμως βάζουν και τα 230 Nm από τις 1.750 σ.α.λ. γεγονός που χαρίζει πολλά αποθέματα ροπής από χαμηλά σαν diesel και γραμμική λειτουργία σε όλο το φάσμα των στροφών. Και όλα αυτά με χαμηλή κατανάλωση (6,9 λτ./100 χλμ.).

Την ίδια κατανάλωση έχει και ο 1.000άρης Ecoboost του Focus, με παραπλήσια απόδοση (125 ίπποι), ο οποίος ωστόσο βγάζει ακόμα πιο χαμηλά, στις 1.400 σ.α.λ. τη μέγιστη ροπή του των 170 Νm, χαρίζοντας ζωντάνια σε κάθε πάτημα του γκαζιού. Από την άλλη όμως, τo βαρύ αμάξωμα δεν τον αφήνει να προσφέρει κορυφαίες επιδόσεις, χωρίς ωστόσο και να υστερεί σημαντικά. Το μεγάλο νέο για το Civic είναι ο turbo 1,0 VTEC κινητήρας, που πλέον υπάρχει στη γκάμα του και ο οποίος αποδίδει 129 ίππους (το ισχυρότερο 1.000άρι στην κατηγορία). Οι ρεπρίζ του είναι ανάμεσα στα άλλα δύο. Αν και η ροπή αποδίδεται υψηλότερα, το 3κύλινδρο μοτέρ είναι ελαστικό και τραβάει από χαμηλά, αλλά σε γενικές γραμμές κάνει πιο εύκολα αντιληπτή την 3κύλινδρη φύση του, ενώ φαίνεται και πιο «διψασμένο» (7,8 λτ./100 χλμ.).

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Autotriti.gr
VW