Όταν κάθεσαι στα αναπαυτικά καθίσματα του Citroen C3 η αίσθηση που λαμβάνεις είναι πως πρόκειται για ένα… ευήλιο αυτοκίνητο. Φυσικά, σε αυτό συμβάλλει και η γυάλινη οροφή που είναι η μεγαλύτερη στην κατηγορία! Ως προς την ορατότητα από μέσα προς τα έξω τώρα, το C3 έχει πολύ καλή επίδοση προς τα εμπρός-δεξιά (9ο), ενώ και οι υπόλοιπες κολόνες δεν κρύβουν πολύ το οπτικό πεδίο. Ενδεικτικά, παρά το ότι η κολόνα C φαίνεται φαρδιά, αυτή στενεύει προς τα πάνω και σου επιτρέπει να δεις μακριά. Το μοντέλο, θα μπορούσε μάλιστα να τα πάει και λίγο καλύτερα αν δεν έχανε 2-3 μοίρες από την ορατότητα προς το πλάι, όπου η θέση του καθίσματος φέρνει το προσκέφαλο να προσθέτει μοίρες. Συμβουλή που ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα: Εφόσον η θέση του συνοδηγού είναι ελεύθερη, «παίξτε» με το μπρος-πίσω του καθίσματος ώστε να κερδίσετε οπτικό πεδίο.
Το Ι20 ειναι μονο του στη κορυφη αλλα εννοειται αυτο δε σας συμφερει που σας βγαζει εκτος τα Γερμανικα κατσαρολια . Το Ι20 εχει 8 μοιρες στη δεξια κολωνα , 1 βαθμο λιγοτερο απο τα αμεσως καλυτερα με 9 που τα βαλατε για καλυτερα (FIESTA-POLO-MICRA) . Οταν κανουμε κατι το κανουμε σωστα και οχι για να βγαλουμε καλυτερα αυτα που μας αρεσουν και τυχαινουν κατα 90% τα Γερμανικα να ειναι κορυφαια .
rainmaker, η ford είναι γερμανική εταιρία; Μήπως έχω χάσει επεισόδια, ξέρω 'γω, για usa τη θυμάμαι. Τεσπα, στην πρώτη τριάδα του συγκριτικού βγαίνουν i20, yaris και fiesta. Προφανώς για να ικανοποιηθούν κάποιοι, θα πρέπει να εξοβελίζονται "σχολές και προελεύσεις". Θα πρότεινα ψυχραιμία και ανοιχτό μυαλό.
Επειδη το παιζετε ξερολες ολοι , το σχολιο για προτιμηση και τη ΓΕΡΜΑΝΟΛΑΓΜΙΑ που υπαρχει το κανω συχνα οταν προσπαθουν να μας παραμυθιασουν με τις υπερκατσαρολες της Γερμανιας .
Επισης πως να το κανουμε επειδη ισοβαθμει με το FIESTA δεν ειναι ισαξια γιατι ποιο πολυ εχεις να εχεις ορατοτητα στα δεξια παρα τερμα πισω δεξια .
αλλα ξεχασα μιλανε οι ΓΕΡΜΑΝΟΦΙΛΟΙ , οι υπολοιποι δε ξερουν τιποτα .
Δε κατάλαβα το σχόλιο του rainmaker, από τη στιγμή που πρώτα βγαίνουν i20, yaris και fiesta, από που προκύπτει το παράπονό του για "προτίμηση" στα γερμανικά; Παντού φαντάσματα μη βλέπουμε.
Το Ι20 ειναι μονο του στη κορυφη αλλα εννοειται αυτο δε σας συμφερει που σας βγαζει εκτος τα Γερμανικα κατσαρολια . Το Ι20 εχει 8 μοιρες στη δεξια κολωνα , 1 βαθμο λιγοτερο απο τα αμεσως καλυτερα με 9 που τα βαλατε για καλυτερα (FIESTA-POLO-MICRA) . Οταν κανουμε κατι το κανουμε σωστα και οχι για να βγαλουμε καλυτερα αυτα που μας αρεσουν και τυχαινουν κατα 90% τα Γερμανικα να ειναι κορυφαια .
rainmaker, η ford είναι γερμανική εταιρία; Μήπως έχω χάσει επεισόδια, ξέρω 'γω, για usa τη θυμάμαι. Τεσπα, στην πρώτη τριάδα του συγκριτικού βγαίνουν i20, yaris και fiesta. Προφανώς για να ικανοποιηθούν κάποιοι, θα πρέπει να εξοβελίζονται "σχολές και προελεύσεις". Θα πρότεινα ψυχραιμία και ανοιχτό μυαλό.
....Τοση φασαρια για το τιποτα. Ειναι το τελευταιο που θα κοιταζε καποιος αγοραζοντας αυτοκινητο
Επειδη το παιζετε ξερολες ολοι , το σχολιο για προτιμηση και τη ΓΕΡΜΑΝΟΛΑΓΜΙΑ που υπαρχει το κανω συχνα οταν προσπαθουν να μας παραμυθιασουν με τις υπερκατσαρολες της Γερμανιας . Επισης πως να το κανουμε επειδη ισοβαθμει με το FIESTA δεν ειναι ισαξια γιατι ποιο πολυ εχεις να εχεις ορατοτητα στα δεξια παρα τερμα πισω δεξια . αλλα ξεχασα μιλανε οι ΓΕΡΜΑΝΟΦΙΛΟΙ , οι υπολοιποι δε ξερουν τιποτα .
Προς rainmaker,είσαι πιωμενος ρε μεγάλε τι στο καλό πίνεις διάβασε τι έγραψες και τι στο καλό είχες στο " μυαλό σου"
Δε κατάλαβα το σχόλιο του rainmaker, από τη στιγμή που πρώτα βγαίνουν i20, yaris και fiesta, από που προκύπτει το παράπονό του για "προτίμηση" στα γερμανικά; Παντού φαντάσματα μη βλέπουμε.