Μπροστινή αριστερή και πίσω δεξιά κολόνα προσθέτουν 4-5 μοίρες στο συνολικό άθροισμα των τυφλών γωνιών για το Nissan Micra. Κατά τα άλλα, όπως δείχνουν και οι μετρήσεις μας, ο οδηγός του ιαπωνικού μικρού δεν θα δυσκολευτεί κάπου γυρνώντας το κεφάλι και κοιτώντας προς τα έξω. Μάλιστα, η τυφλή γωνία που δημιουργείται από την μπροστινή κολόνα είναι μόλις 9ο, ενώ από την πίσω αριστερά είναι στις 16 μοίρες. Αναφορικά με την ορατότητα προς τα πίσω πάντως, η τοποθετημένη ψηλά στην πόρτα χειρολαβή κλέβει μοίρες από την περιφερειακή ορατότητα, από την άλλη όμως προσθέτει πόντους αναφορικά με την εξωτερική εμφάνιση. Τέλος, σχετικά μεγάλο είναι το προσκέφαλο στο κάθισμα του οδηγού, με αποτέλεσμα να περιορίζει την ορατότητα όταν κοιτάς προς το πλάι. Όπως και σε άλλες περιπτώσεις λοιπόν, θα πρέπει να σύρεις το κάθισμα μερικά εκατοστά προς τα εμπρός.
Το Ι20 ειναι μονο του στη κορυφη αλλα εννοειται αυτο δε σας συμφερει που σας βγαζει εκτος τα Γερμανικα κατσαρολια . Το Ι20 εχει 8 μοιρες στη δεξια κολωνα , 1 βαθμο λιγοτερο απο τα αμεσως καλυτερα με 9 που τα βαλατε για καλυτερα (FIESTA-POLO-MICRA) . Οταν κανουμε κατι το κανουμε σωστα και οχι για να βγαλουμε καλυτερα αυτα που μας αρεσουν και τυχαινουν κατα 90% τα Γερμανικα να ειναι κορυφαια .
rainmaker, η ford είναι γερμανική εταιρία; Μήπως έχω χάσει επεισόδια, ξέρω 'γω, για usa τη θυμάμαι. Τεσπα, στην πρώτη τριάδα του συγκριτικού βγαίνουν i20, yaris και fiesta. Προφανώς για να ικανοποιηθούν κάποιοι, θα πρέπει να εξοβελίζονται "σχολές και προελεύσεις". Θα πρότεινα ψυχραιμία και ανοιχτό μυαλό.
Επειδη το παιζετε ξερολες ολοι , το σχολιο για προτιμηση και τη ΓΕΡΜΑΝΟΛΑΓΜΙΑ που υπαρχει το κανω συχνα οταν προσπαθουν να μας παραμυθιασουν με τις υπερκατσαρολες της Γερμανιας .
Επισης πως να το κανουμε επειδη ισοβαθμει με το FIESTA δεν ειναι ισαξια γιατι ποιο πολυ εχεις να εχεις ορατοτητα στα δεξια παρα τερμα πισω δεξια .
αλλα ξεχασα μιλανε οι ΓΕΡΜΑΝΟΦΙΛΟΙ , οι υπολοιποι δε ξερουν τιποτα .
Δε κατάλαβα το σχόλιο του rainmaker, από τη στιγμή που πρώτα βγαίνουν i20, yaris και fiesta, από που προκύπτει το παράπονό του για "προτίμηση" στα γερμανικά; Παντού φαντάσματα μη βλέπουμε.
Το Ι20 ειναι μονο του στη κορυφη αλλα εννοειται αυτο δε σας συμφερει που σας βγαζει εκτος τα Γερμανικα κατσαρολια . Το Ι20 εχει 8 μοιρες στη δεξια κολωνα , 1 βαθμο λιγοτερο απο τα αμεσως καλυτερα με 9 που τα βαλατε για καλυτερα (FIESTA-POLO-MICRA) . Οταν κανουμε κατι το κανουμε σωστα και οχι για να βγαλουμε καλυτερα αυτα που μας αρεσουν και τυχαινουν κατα 90% τα Γερμανικα να ειναι κορυφαια .
rainmaker, η ford είναι γερμανική εταιρία; Μήπως έχω χάσει επεισόδια, ξέρω 'γω, για usa τη θυμάμαι. Τεσπα, στην πρώτη τριάδα του συγκριτικού βγαίνουν i20, yaris και fiesta. Προφανώς για να ικανοποιηθούν κάποιοι, θα πρέπει να εξοβελίζονται "σχολές και προελεύσεις". Θα πρότεινα ψυχραιμία και ανοιχτό μυαλό.
....Τοση φασαρια για το τιποτα. Ειναι το τελευταιο που θα κοιταζε καποιος αγοραζοντας αυτοκινητο
Επειδη το παιζετε ξερολες ολοι , το σχολιο για προτιμηση και τη ΓΕΡΜΑΝΟΛΑΓΜΙΑ που υπαρχει το κανω συχνα οταν προσπαθουν να μας παραμυθιασουν με τις υπερκατσαρολες της Γερμανιας . Επισης πως να το κανουμε επειδη ισοβαθμει με το FIESTA δεν ειναι ισαξια γιατι ποιο πολυ εχεις να εχεις ορατοτητα στα δεξια παρα τερμα πισω δεξια . αλλα ξεχασα μιλανε οι ΓΕΡΜΑΝΟΦΙΛΟΙ , οι υπολοιποι δε ξερουν τιποτα .
Προς rainmaker,είσαι πιωμενος ρε μεγάλε τι στο καλό πίνεις διάβασε τι έγραψες και τι στο καλό είχες στο " μυαλό σου"
Δε κατάλαβα το σχόλιο του rainmaker, από τη στιγμή που πρώτα βγαίνουν i20, yaris και fiesta, από που προκύπτει το παράπονό του για "προτίμηση" στα γερμανικά; Παντού φαντάσματα μη βλέπουμε.