Μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και κάθετες, λεπτές κολόνες B και C διαμορφώνουν μια καλή επίδοση στο τεστ περιφερειακής ορατότητας για το Honda Jazz. Πιο αναλυτικά, κοιτώντας προς τα εμπρός έχουμε να παρατηρήσουμε πως οι κολόνες καλύπτουν ένα εύρος 23ο, ενώ χαμηλά υπάρχει μεγάλο φινιστρίνι που συμβάλλει θετικά κατά την καθημερινή οδήγηση. Γυρνώντας το κεφάλι προς το πλάι το προσκέφαλο δεν προσθέτει μοίρες καθώς «πέφτει» πάνω στη μεσαία κολόνα, ενώ πιο πίσω η κολόνα C είναι αρκετά κάθετη και υπάρχει ένα μεγάλο φινιστρίνι που βοηθάει τόσο όταν θέλεις να δεις κοντά, όσο και πιο μακριά. Όσον αφορά στο πίσω τζάμι, αυτό έχει τραπέζιο σχήμα με την μεγάλη πλευρά προς τα κάτω, κάτι που βοηθάει κατά τους ελιγμούς σε στενούς χώρους.
Οι μπροστινές κολόνες έχουν έντονη κλίση και ως αποτέλεσμα δημιουργείται ένα μεγάλο φινιστρίνι ανάμεσα σε αυτές και την πόρτα, το οποίο διευκολύνει στην πράξη.
Το Ι20 ειναι μονο του στη κορυφη αλλα εννοειται αυτο δε σας συμφερει που σας βγαζει εκτος τα Γερμανικα κατσαρολια . Το Ι20 εχει 8 μοιρες στη δεξια κολωνα , 1 βαθμο λιγοτερο απο τα αμεσως καλυτερα με 9 που τα βαλατε για καλυτερα (FIESTA-POLO-MICRA) . Οταν κανουμε κατι το κανουμε σωστα και οχι για να βγαλουμε καλυτερα αυτα που μας αρεσουν και τυχαινουν κατα 90% τα Γερμανικα να ειναι κορυφαια .
rainmaker, η ford είναι γερμανική εταιρία; Μήπως έχω χάσει επεισόδια, ξέρω 'γω, για usa τη θυμάμαι. Τεσπα, στην πρώτη τριάδα του συγκριτικού βγαίνουν i20, yaris και fiesta. Προφανώς για να ικανοποιηθούν κάποιοι, θα πρέπει να εξοβελίζονται "σχολές και προελεύσεις". Θα πρότεινα ψυχραιμία και ανοιχτό μυαλό.
Επειδη το παιζετε ξερολες ολοι , το σχολιο για προτιμηση και τη ΓΕΡΜΑΝΟΛΑΓΜΙΑ που υπαρχει το κανω συχνα οταν προσπαθουν να μας παραμυθιασουν με τις υπερκατσαρολες της Γερμανιας .
Επισης πως να το κανουμε επειδη ισοβαθμει με το FIESTA δεν ειναι ισαξια γιατι ποιο πολυ εχεις να εχεις ορατοτητα στα δεξια παρα τερμα πισω δεξια .
αλλα ξεχασα μιλανε οι ΓΕΡΜΑΝΟΦΙΛΟΙ , οι υπολοιποι δε ξερουν τιποτα .
Δε κατάλαβα το σχόλιο του rainmaker, από τη στιγμή που πρώτα βγαίνουν i20, yaris και fiesta, από που προκύπτει το παράπονό του για "προτίμηση" στα γερμανικά; Παντού φαντάσματα μη βλέπουμε.
Το Ι20 ειναι μονο του στη κορυφη αλλα εννοειται αυτο δε σας συμφερει που σας βγαζει εκτος τα Γερμανικα κατσαρολια . Το Ι20 εχει 8 μοιρες στη δεξια κολωνα , 1 βαθμο λιγοτερο απο τα αμεσως καλυτερα με 9 που τα βαλατε για καλυτερα (FIESTA-POLO-MICRA) . Οταν κανουμε κατι το κανουμε σωστα και οχι για να βγαλουμε καλυτερα αυτα που μας αρεσουν και τυχαινουν κατα 90% τα Γερμανικα να ειναι κορυφαια .
rainmaker, η ford είναι γερμανική εταιρία; Μήπως έχω χάσει επεισόδια, ξέρω 'γω, για usa τη θυμάμαι. Τεσπα, στην πρώτη τριάδα του συγκριτικού βγαίνουν i20, yaris και fiesta. Προφανώς για να ικανοποιηθούν κάποιοι, θα πρέπει να εξοβελίζονται "σχολές και προελεύσεις". Θα πρότεινα ψυχραιμία και ανοιχτό μυαλό.
....Τοση φασαρια για το τιποτα. Ειναι το τελευταιο που θα κοιταζε καποιος αγοραζοντας αυτοκινητο
Επειδη το παιζετε ξερολες ολοι , το σχολιο για προτιμηση και τη ΓΕΡΜΑΝΟΛΑΓΜΙΑ που υπαρχει το κανω συχνα οταν προσπαθουν να μας παραμυθιασουν με τις υπερκατσαρολες της Γερμανιας . Επισης πως να το κανουμε επειδη ισοβαθμει με το FIESTA δεν ειναι ισαξια γιατι ποιο πολυ εχεις να εχεις ορατοτητα στα δεξια παρα τερμα πισω δεξια . αλλα ξεχασα μιλανε οι ΓΕΡΜΑΝΟΦΙΛΟΙ , οι υπολοιποι δε ξερουν τιποτα .
Προς rainmaker,είσαι πιωμενος ρε μεγάλε τι στο καλό πίνεις διάβασε τι έγραψες και τι στο καλό είχες στο " μυαλό σου"
Δε κατάλαβα το σχόλιο του rainmaker, από τη στιγμή που πρώτα βγαίνουν i20, yaris και fiesta, από που προκύπτει το παράπονό του για "προτίμηση" στα γερμανικά; Παντού φαντάσματα μη βλέπουμε.