Renault Clio: Τυφλές γωνίες 103ο

64.746 Επισκέψεις στο άρθρο (19/1/2020)
Renault Clio: Τυφλές γωνίες 103ο
4 Φωτογραφίες »

Ικανοποιητική σε γενικές γραμμές είναι από μέσα προς τα έξω η ορατότητα του οδηγού από τη θέση του Renault Clio. Πιο συγκεκριμένα, στο μπροστά μέρος οι κολόνες Α είναι παχιές, ωστόσο δεν περιορίζεται η ορατότητα του οδηγού, ενώ στο πλάι το γαλλικό μικρό έχει την καλύτερη σχεδίαση προσκέφαλου από όλα τα υπόλοιπα μικρά, κάτι που του δίνει βαθμούς σε μοίρες. Βέβαια, η κολόνα Β είναι σχετικά παχιά και αυτό το νιώθεις όταν γυρνάς το κεφάλι αριστερά και πίσω. Ευθεία και προς τα πίσω τώρα το τζάμι είναι σχετικά μικρό ως προς το ύψος, που σημαίνει ότι από τον κεντρικό καθρέπτη βλέπεις τα απαραίτητα, ενώ στο παρκάρισμα θέλει μια εξοικείωση όσον αφορά τα πίσω οχήματα.

Μέτρια είναι η ορατότητα προς τα πίσω. Το μαύρο που βλέπετε στις άκρες και κλέβει 3-4 μοίρες τουλάχιστον, είναι η χειρολαβή της πόρτας.
4 Φωτογραφίες »

Μέτρια είναι η ορατότητα προς τα πίσω. Το μαύρο που βλέπετε στις άκρες και κλέβει 3-4 μοίρες τουλάχιστον, είναι η χειρολαβή της πόρτας.


+ Σχεδίαση προσκέφαλου μπροστινών καθισμάτων
- Φαρδιές πίσω κολόνες και μέτρια ορατότητα από το πίσω τζάμι

Σελίδα 1Mega Test ορατότητας σε 10 μικρά
Σελίδα 2Πώς έγινε η μέτρηση
Σελίδα 3Citroen C3: Τυφλές γωνίες 106ο
Σελίδα 4Ford Fiesta: Τυφλές γωνίες 86ο
Σελίδα 5Honda Jazz: Τυφλές γωνίες 99ο
Σελίδα 6Hyundai i20: Τυφλές γωνίες 86ο
Σελίδα 7Nissan Micra: Τυφλές γωνίες 109ο
Σελίδα 8Opel Corsa: Τυφλές γωνίες 115ο
Σελίδα 9Peugeot 208: Τυφλές γωνίες 122ο
Σελίδα 10Renault Clio: Τυφλές γωνίες 103ο
Σελίδα 11Toyota Yaris: Τυφλές γωνίες 91ο
Σελίδα 12Volkswagen Polo: Τυφλές γωνίες 95ο
Σελίδα 13i20, Fiesta & Yaris ανεβαίνουν στο βάθρο
ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda