Όταν από τη θέση του οδηγού στρέφεις το κεφάλι σου δεξιά, το Hyundai i20 έχει την καλύτερη ορατότητα μεταξύ των μοντέλων που δοκιμάσαμε, στοιχείο που το φέρνει στην κορυφή με συνολική επιφάνεια τυφλών γωνιών τις 86 μοίρες. Αναλυτικότερα, η δεξιά κολόνα καλύπτει μόλις 8ο από το πεδίο του οδηγού, ενώ η μεσαία δεξιά μόλις 10ο νούμερο κορυφαίο στις επιμέρους αξιολογήσεις. Σε αυτό προφανώς συμβάλλει και η θέση-σχήμα του προσκέφαλου του καθίσματος. Συνεχίζοντας προς τα πίσω, η πίσω κολόνα αν και φαρδιά στο μάτι είναι κάθετη και δεν επηρεάζει αρνητικά, ενώ στη συνολική θετική εικόνα έρχεται να προστεθεί το σχήμα του τζαμιού το οποίο «ανοίγει» στο κέντρο και άρα αυξάνει έτσι και το οπτικό πεδίο του οδηγού.
Το Ι20 ειναι μονο του στη κορυφη αλλα εννοειται αυτο δε σας συμφερει που σας βγαζει εκτος τα Γερμανικα κατσαρολια . Το Ι20 εχει 8 μοιρες στη δεξια κολωνα , 1 βαθμο λιγοτερο απο τα αμεσως καλυτερα με 9 που τα βαλατε για καλυτερα (FIESTA-POLO-MICRA) . Οταν κανουμε κατι το κανουμε σωστα και οχι για να βγαλουμε καλυτερα αυτα που μας αρεσουν και τυχαινουν κατα 90% τα Γερμανικα να ειναι κορυφαια .
rainmaker, η ford είναι γερμανική εταιρία; Μήπως έχω χάσει επεισόδια, ξέρω 'γω, για usa τη θυμάμαι. Τεσπα, στην πρώτη τριάδα του συγκριτικού βγαίνουν i20, yaris και fiesta. Προφανώς για να ικανοποιηθούν κάποιοι, θα πρέπει να εξοβελίζονται "σχολές και προελεύσεις". Θα πρότεινα ψυχραιμία και ανοιχτό μυαλό.
Επειδη το παιζετε ξερολες ολοι , το σχολιο για προτιμηση και τη ΓΕΡΜΑΝΟΛΑΓΜΙΑ που υπαρχει το κανω συχνα οταν προσπαθουν να μας παραμυθιασουν με τις υπερκατσαρολες της Γερμανιας .
Επισης πως να το κανουμε επειδη ισοβαθμει με το FIESTA δεν ειναι ισαξια γιατι ποιο πολυ εχεις να εχεις ορατοτητα στα δεξια παρα τερμα πισω δεξια .
αλλα ξεχασα μιλανε οι ΓΕΡΜΑΝΟΦΙΛΟΙ , οι υπολοιποι δε ξερουν τιποτα .
Δε κατάλαβα το σχόλιο του rainmaker, από τη στιγμή που πρώτα βγαίνουν i20, yaris και fiesta, από που προκύπτει το παράπονό του για "προτίμηση" στα γερμανικά; Παντού φαντάσματα μη βλέπουμε.
Το Ι20 ειναι μονο του στη κορυφη αλλα εννοειται αυτο δε σας συμφερει που σας βγαζει εκτος τα Γερμανικα κατσαρολια . Το Ι20 εχει 8 μοιρες στη δεξια κολωνα , 1 βαθμο λιγοτερο απο τα αμεσως καλυτερα με 9 που τα βαλατε για καλυτερα (FIESTA-POLO-MICRA) . Οταν κανουμε κατι το κανουμε σωστα και οχι για να βγαλουμε καλυτερα αυτα που μας αρεσουν και τυχαινουν κατα 90% τα Γερμανικα να ειναι κορυφαια .
rainmaker, η ford είναι γερμανική εταιρία; Μήπως έχω χάσει επεισόδια, ξέρω 'γω, για usa τη θυμάμαι. Τεσπα, στην πρώτη τριάδα του συγκριτικού βγαίνουν i20, yaris και fiesta. Προφανώς για να ικανοποιηθούν κάποιοι, θα πρέπει να εξοβελίζονται "σχολές και προελεύσεις". Θα πρότεινα ψυχραιμία και ανοιχτό μυαλό.
....Τοση φασαρια για το τιποτα. Ειναι το τελευταιο που θα κοιταζε καποιος αγοραζοντας αυτοκινητο
Επειδη το παιζετε ξερολες ολοι , το σχολιο για προτιμηση και τη ΓΕΡΜΑΝΟΛΑΓΜΙΑ που υπαρχει το κανω συχνα οταν προσπαθουν να μας παραμυθιασουν με τις υπερκατσαρολες της Γερμανιας . Επισης πως να το κανουμε επειδη ισοβαθμει με το FIESTA δεν ειναι ισαξια γιατι ποιο πολυ εχεις να εχεις ορατοτητα στα δεξια παρα τερμα πισω δεξια . αλλα ξεχασα μιλανε οι ΓΕΡΜΑΝΟΦΙΛΟΙ , οι υπολοιποι δε ξερουν τιποτα .
Προς rainmaker,είσαι πιωμενος ρε μεγάλε τι στο καλό πίνεις διάβασε τι έγραψες και τι στο καλό είχες στο " μυαλό σου"
Δε κατάλαβα το σχόλιο του rainmaker, από τη στιγμή που πρώτα βγαίνουν i20, yaris και fiesta, από που προκύπτει το παράπονό του για "προτίμηση" στα γερμανικά; Παντού φαντάσματα μη βλέπουμε.