ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Citroen C5 Aircross

159.753 Επισκέψεις στο άρθρο (2/9/2021)
Citroen C5 Aircross
6 Φωτογραφίες »

Σαν να πατάς σε βαμβάκι


Η μεγάλη απόσταση από το έδαφος (230 χλστ., ήτοι κορυφαία στην κατηγορία) επιτρέπει το εύκολο πέρασμα του C5 Aircross πάνω από δύσβατα σημεία.
6 Φωτογραφίες »

Η μεγάλη απόσταση από το έδαφος (230 χλστ., ήτοι κορυφαία στην κατηγορία) επιτρέπει το εύκολο πέρασμα του C5 Aircross πάνω από δύσβατα σημεία.

Με την μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος (230 χλστ.), ανάρτηση για Όσκαρ και σούπερ άνετα καθίσματα το γαλλικό SUV μας έδωσε την αίσθηση ότι οι ειδικές του Acropolis του ήταν παιχνιδάκι.

Στην αρχή, όταν σχεδιάζαμε στο γραφείο το Mega Test που διαβάζετε, η διάσταση των ελαστικών (19άρες ζάντες με 55άρι προφίλ της εξοπλιστικής έκδοσης Shine) μας έβαλε σε σκέψεις. Λες να μας «μείνει» στους «Βωξίτες» ή στον «Ταρζάν»; Να έχουμε spare ρεζέρβα; Δεν το κρύβουμε αγχωθήκαμε, όμως τελικά καθώς εξοικειωνόμασταν τη μία ειδική μετά την άλλη, πλέον όταν μπήκαμε σε αυτές την 2η και την 3η ημέρα, το απολαύσαμε! Ή… καλύτερα, και σε αυτές τις ειδικές του Rally Acropolis το Citroen C5 Aircross απέδειξε, γιατί η Citroen είναι η μάρκα που έχει αναγάγει την άνεση των επιβατών σε επιστήμη!

Σύμμαχος η ανάρτηση και τα 230 χλστ.
Αρχικά, η πατενταρισμένη ανάρτηση με τα Progressive Hydraulic Cushions του C5 Aircross δουλεύει εξαιρετικά και συντονισμένα ακόμα και στις κυματοειδείς διαδοχικές ανωμαλίες. Ταυτόχρονα, όμως, δεν επιτρέπει μεγάλες πλεύσεις με αποτέλεσμα οι «Θήβα» και «Πύργος» (σ.σ. ειδικές με πατημένο χώμα, φλαταδούρα που μπορείς να πας γρήγορα) να είναι εξίσου απολαυστικές. Φυσικά, πολλά ήταν και τα δύσκολα, κακοτράχαλα κομμάτια, όμως εκεί η κορυφαία για την κατηγορία απόσταση από το έδαφος (230 χλστ.) αποτέλεσε σημαντικό σύμμαχο και έτσι με μικρή προσοχή σε ελαστικά (τελικά το 55άρι προφίλ ήταν αρκετό) περάσαμε νεροφαγώματα και μεγάλες κοτρώνες.

Ακόμη, στα συν του αυτοκινήτου είναι το τιμόνι γιατί δεν περνάνε κραδασμοί από το δρόμο, τα σούπερ αναπαυτικά καθίσματα, η καλή ηχομόνωση, το αυτόματο κιβώτιο και το σύστημα παραμετροποίησης (σ.σ. το δουλέψαμε στα σημεία που είχε κάτω πούδρα).

Έτσι, μπορείς να έχεις κάνει μέσα σε λίγες ημέρες καμιά 300αριά «ακροπολικά» χιλιόμετρα, στο τέλος όμως παραμένεις ξεκούραστος και γεμάτος ικανοποίηση που τερμάτισες.

Σελίδα 1Mega Test: «Οργώσαμε» τις ειδικές του Acropolis με 8 δικίνητα SUV
Σελίδα 2Citroen C5 Aircross
Σελίδα 3Dacia Duster
Σελίδα 4Ford Kuga ST-Line
Σελίδα 5Hyundai Tucson
Σελίδα 6Mercedes GLB 180
Σελίδα 7Opel Grandland
Σελίδα 8Peugeot 3008
Σελίδα 9Skoda Karoq
Σελίδα 10Με την υποστήριξη του Isuzu D-Max
Σελίδα 11Βγήκαν με ψηλά το κεφάλι
Σελίδα 12Οδηγός για τον αγώνα
Σελίδα 13Τα ελαστικά για SUV που σε πάνε παντού!
Autotriti.gr
DOBLO VS COURIER