Ανετο και απόλυτα ικανό! Το Grandland εκτός από ένα άνετο και ευρύχωρο SUV απέδειξε ότι είναι και ιδιαίτερα ικανό στις εκτός δρόμου διαδρομές, «βγάζοντας» με άνεση και τις πιο δύσκολες ειδικές του Acropolis.
To C-SUV της Opel αποτέλεσε μια από τις άνετες επιλογές του Mega Test μας, με τον εκάστοτε οδηγό να βγαίνει «ατσαλάκωτος» μετά την ειδική διαδρομή και πανέτοιμος για την επόμενη. Το «αδελφάκι» των Peugeot 3008 & C5 Aircross απέδειξε ότι έχει τη δική του ταυτότητα και στις εκτός δρόμου διαδρομές.
Ασταμάτητο στο χώμα, «άντεξε» στα «σπαστήρια»! Ναι μπορεί να μιλάμε για ένα όχημα με κυρίως ασφάλτινο χαρακτήρα, όπως τα περισσότερα άλλωστε της κατηγορίας του, παρόλα αυτά τόσο η ικανή απόσταση από το έδαφος (188 χλστ.), όσο και οι ικανοποιητικές γωνίες αναρρίχησης, έκαναν κάθε διαδρομή εύκολη, ξεκούραστη και χωρίς το άγχος «να βρει» σε κάποια μεγάλη πέτρα ή νεροφάγωμα. Αρωγός στην άνεση ήταν η μαλακή ανάρτηση, που «δεν κοπανούσε» σε κανένα σημείο της διαδρομής, αφήνοντας θετική εντύπωση σε όλους τους οδηγούς, ενώ το ελαφρύ τιμόνι φιλτράριζε τους κραδασμούς από τους τροχούς στα χέρια του οδηγού, παρά την σχετικά μέτρια αίσθηση στα σαθρά εδάφη (παχύ χώμα-χαλίκι). Τα All Season ελαστικά με το 55άρι προφίλ μας πρόσφεραν την ανάλογη ξεγνοιασιά για τυχόν σκίσιμο σε κάποια από τις άπειρες φυτευτές μυτερές πέτρες των διαδρομών.
Η σκονισμένη καμπίνα παρά την βάναυση χρήση δεν έκανε τον παραμικρό τριγμό, με τη συναρμογή των ποιοτικών υλικών να αποδεικνύεται υποδειγματική. Τέλος ο γνώριμος και ικανός 1.500άρης πετρελαιοκινητήρας έπαιξε τον ρόλο του στην γενικότερα πολύ ευχάριστη γεύση που μας άφησε το SUV της Opel, με τη ροπή από χαμηλά και τη χαμηλή κατανάλωση, να βάζουν το κερασάκι στην τούρτα, για μια εξαιρετική παρουσία στο test.