Τα 213 χλστ. απόστασης από το έδαφος επέτρεψαν στο premium SUV να κάνει τολμηρά περάσματα σε όλα τα τερέν.
«Αστέρι» που λάμπει και στην σκόνη Η Mercedes GLB μας άφησε συνολικά τις καλύτερες εντυπώσεις στις σκονισμένες, χωμάτινες διαδρομές του Acropolis διατηρώντας βέλτιστη ισορροπία ανάμεσα σε άνεση και οδηγική απόλαυση.
Ό,τι η GLB είναι μια γνήσια Mercedes με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε ποιότητα κατασκευής και κύλισης το ξέραμε. Αυτή τη φορά, μετά από εκατοντάδες ακροπολικά χιλιόμετρα, το πολυμορφικό SUV της Mercedes-Benz απέσπασε τις καλύτερες κριτικές από όλους τους οδηγούς, κρατώντας ψηλά το λάβαρο της premium φίρμας και στο χώμα. Η εισαγωγική GLB των 136 ίππων κινήθηκε με χαρακτηριστική άνεση τόσο στις γκαζιάρικες «πατημένες» ειδικές διαδρομές (Λουτράκι, Πύργος και Θήβα), όσο και στα «σπαστήρια» σε «Βωξίτες» και «Ταρζάν».
Παρά τις 18άρες ζάντες και το 55άρι προφίλ, η ανάρτηση (γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά, πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω) δεν έδειξε να προβληματίζεται σε κανένα σημείο απορροφώντας αποτελεσματικά τις -έντονες- ανωμαλίες του εδάφους. Σε συνδυασμό με το καλό σε πληροφόρηση τιμόνι, μετά τις πρώτες μοίρες περιστροφής, και το σύστημα παραμετροποίησης ενέπνεε τον οδηγό για ασφαλή «παιχνίδια» με την ουρά στα γρήγορα σκέλη, ενώ το ESP επενέβαινε καθοριστικά στις υπερβολές. Έπειτα, το 7G-DCT αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη συνεργάστηκε υποδειγματικά με τον 1,33 λτ. turbo βενζινοκινητήρα, διαχειριζόμενο με τον καλύτερο τρόπο τα 200 Nm ροπής. Τέλος, οι ήχοι που περνούσαν στην καμπίνα ήταν ελάχιστοι, αναλογικά με τις κακουχίες που δεχόταν, ενώ και τα επίπεδα άνεσης κυμάνθηκαν σε υψηλά επίπεδα λόγω και της ικανοποιητικής απόστασης των 213 χλστ. που συνετέλεσε στο να περάσει η GLB αλώβητη τη δοκιμασία.
Συμπερασματικά, η GLB 180 μπορεί να μην κέρδισε το κανονικό Rally Acropolis (θα διεξαχθεί σε λίγες μέρες), αλλά σίγουρα έκλεψε τις εντυπώσεις σε αυτό το Mega Test.