Ποιος είπε ότι ντιζάιν και ικανότητες δεν συνδυάζονται; Το 3008 απέδειξε με χαρακτηριστική άνεση ότι μπορεί και στα δύσκολα.
«Λιοντάρι» με τσαγανό Παράλληλα με το ακόμα πιο ελκυστικό design και τον premium προσανατολισμό στην καμπίνα, το ανανεωμένο Peugeot 3008 έδειξε πως έχει τσαγανό και στα απαιτητικά τερέν του Rally Acropolis.
Ο οικογενειακός «λέοντας» της Peugeot βρυχήθηκε στα ελληνικά βουνά αποδεικνύοντας στην πράξη πως το 3008 είναι ένα ικανότατο SUV που μπορεί να «τσαλακωθεί» μπλέκοντας με τα χώματα, παρόλο που το εντυπωσιακό του ντιζάιν το κάνει να δείχνει μη μου άπτου. Η ελληνική αντιπροσωπεία μας διέθεσε την πετρελαιοκίνητη έκδοση με τον 1,5 λτ. turbodiesel των 130 ίππων και χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο, εφοδιασμένη με το σύστημα Grip Control, που ελέγχει την ελκτική πρόσφυση των μπροστινών κινητήριων τροχών μέσω των πέντε διαφορετικών προγραμμάτων (Normal, Snow, Mud, Sand, ESP OFF).
Στην πράξη, το 3008 κινήθηκε με άνεση και ασφάλεια στο χωμάτινο ανάγλυφο του Acropolis, με αρωγό τα 219 χλστ. απόστασης από το έδαφος που το έκαναν το δεύτερο «ψηλότερο» SUV της δοκιμασίας. Η σωστά ραφιναρισμένη και ισορροπημένη ανάμεση σε σκληρό/μαλακό ανάρτηση με την μεγάλη διαδρομή περνούσε μερικούς κραδασμούς στην καμπίνα στα ζόρια, οι οποίοι ωστόσο δεν προβλημάτισαν τους επιβάτες και το ποιοτικής κατασκευής εσωτερικό. Παράλληλα, στο θετικό πρόσημο συνεισέφεραν το μικρό, εξάγωνο τιμόνι με την καλή αίσθηση που έκανε τους ελιγμούς παιχνιδάκι, αλλά και η προέκταση του ακριβούς συστήματος διεύθυνσης, δηλαδή τα ελαστικά τεσσάρων εποχών GoodYear Vector που έδιναν ένα σχετικό πλεονέκτημα έναντι των καλοκαιρινών, πιο ασφάλτινων. Συμπερασματικά, χωρίς να θεωρείται off-road animal, το 3008 μπορεί να βγει ασπροπρόσωπο σε χωματόδρομους ή ακόμα και «σπατήρι» με κοτρόνες χωρίς να «υποφέρει».