ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Hyundai Tucson

159.747 Επισκέψεις στο άρθρο (2/9/2021)
Το Tucson μπορεί να γίνει ιδιαίτερα απολαυστικό και στο χώμα σε πατημένες διαδρομές.
5 Φωτογραφίες »

Το Tucson μπορεί να γίνει ιδιαίτερα απολαυστικό και στο χώμα σε πατημένες διαδρομές.

Δεν λέει «όχι» ούτε στο χώμα!
Το Tucson έφερε εις πέρας την απαιτητική χωμάτινη δοκιμασία, παρά τα 170 χλστ. απόστασης από το έδαφος, έχοντας ως βασικά «όπλα» την εύρυθμη λειτουργία της ανάρτησης, αλλά και την καλή ηχομόνωση.

Ακόμα και στα κακοτράχαλα σημεία, το Tucson λειτούργησε αποτελεσματικά όντας άνετο για τους επιβάτες.
5 Φωτογραφίες »

Ακόμα και στα κακοτράχαλα σημεία, το Tucson λειτούργησε αποτελεσματικά όντας άνετο για τους επιβάτες.


Βλέποντας με μια ματιά την απόσταση των μοντέλων του Mega Test από το έδαφος, η αλήθεια είναι πως στην αρχή μπήκαμε σε σκέψεις με τα 170 χλστ. του Tucson, δεδομένης της δυσκολίας των ειδικών διαδρομών. Ωστόσο, ο εκπρόσωπος της Hyundai στα C-SUV ξεπέρασε όλες τις προσδοκίες στις σκληροτράχηλες διαδρομές του Acropolis. Οι 180 ίπποι του ήπια υβριδικού συνόλου ήταν υπέρ του δέοντος αρκετοί για σβέλτα περάσματα στα γκαζιάρικα σκέλη, με την άνετη ανάρτηση να παίζει καθοριστικό ρόλο στην συμπεριφορά, ενώ με λίγη προσοχή δεν έδειξε να δυσκολεύεται στα επαναλαμβανόμενα εξογκώματα από κοτρόνες και λακκούβες. Η μαλακή ρύθμιση στο πεντάλ του συμπλέκτη και η σχετικά μικρή διαδρομή του γέννησε κάποιες δυσκολίες στην εξοικείωση.

Ωστόσο, ο συνολικά εκλεπτυσμένος χαρακτήρας που αποπνέει το Tucson στο δρόμο (σ.σ. στις διαδρομές από και προς τις ειδικές) επεκτάθηκε και στο χώμα, εκεί όπου το Tucson έβγαλε προς τα έξω τα SUV στοιχεία του. Το σύστημα διεύθυνσης ανταποκρίθηκε σε πολύ καλό βαθμό όντας ακριβές, αν και με σχετικά μέτρια αίσθηση στα κομμάτια με μειωμένη πρόσφυση (συσσωρευμένο χώμα-χαλίκι). Αξια αναφοράς η ηχομόνωση της καμπίνας, η οποία απέκοπτε σε μεγάλο βαθμό τους θορύβους, όπως επίσης και η κορυφαία συναρμογή σε συνδυασμό με τα ποιοτικά υλικά που δεν έκαναν «κιχ» σε καμία φάση.

Σελίδα 1Mega Test: «Οργώσαμε» τις ειδικές του Acropolis με 8 δικίνητα SUV
Σελίδα 2Citroen C5 Aircross
Σελίδα 3Dacia Duster
Σελίδα 4Ford Kuga ST-Line
Σελίδα 5Hyundai Tucson
Σελίδα 6Mercedes GLB 180
Σελίδα 7Opel Grandland
Σελίδα 8Peugeot 3008
Σελίδα 9Skoda Karoq
Σελίδα 10Με την υποστήριξη του Isuzu D-Max
Σελίδα 11Βγήκαν με ψηλά το κεφάλι
Σελίδα 12Οδηγός για τον αγώνα
Σελίδα 13Τα ελαστικά για SUV που σε πάνε παντού!
Mercedes
LINGLONG VS GOODYEAR